To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Łódź: ZP/95/2012 Dostawa asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 416240 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354056 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/95/2012 Dostawa asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZP/95/2012 Dostawa asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP.
Pakiet 1:
2. Dreny komorowe o długości 23 cm lub 35 cm - 30 szt.
3. Dreny otrzewnowe o długości 120 cm bez dodatkowych oporów ciśnieniowych - 40 szt.
4. Dreny dosercowe zamknięte - 10 szt.
5. Łączniki proste, plastikowe - 40 szt.
6. Łączniki typu Y, plastikowe - 20 szt.
7. Łączniki typu T, plastikowe - 20 szt.
8. Zbiornik Rickhama z tworzywa o średnicy 6 mm z drenem komorowym - 60 szt.
Pakiet 2:
Zestaw do drenażu komorowego zewnętrznego: dren komorowy o długości 35 cm, system hermetyczny, bez filtrów, komora kropelkowa zintegrowana z workiem drenażowym o pojemności >500 ml, zawierającym skalę ciśnieniową 360mm, plastikowy przewód o długosci 190 cm - 70 szt.
Pakiet 3:
Dreny komorowe impregnowane antybiotykami - 10 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unimax Sp. z o.o., Opacz - Kolonia, ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48232,80
Oferta z najniższą ceną: 48232,80 / Oferta z najwyższą ceną: 48232,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMC IMPOMED CENTRUM S.A., Ul. Skrzyneckiego 38, 04-563 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24948,00
Oferta z najniższą ceną: 24948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24948,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson &Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7560,00
Oferta z najniższą ceną: 7560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- "Poprawa funkcjonowania infrastruktury sportowo-rekreacyjnej szansą na rozwój popegeerowskich terenów Gminy Czarna"
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego dla Kliniki Kardiochirurgii
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.