To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Olsztyn: Dzierżawa sześciu cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 416304 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380668 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210500, faks 089 5210501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa sześciu cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa sześciu używanych - nie starszych niż 2 lata na dzień składania ofert - cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Szczegółowy opis parametrów technicznych urządzeń stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. Dzierżawa obejmuje oddanie przez Wydzierżawiającego zwanego w dalszej części SIWZ Wykonawcą do używania i pobierania pożytków w/w urządzeń Dzierżawcy, zwanemu dalej Zamawiającym na okres od dnia 3 stycznia 2011 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku. Rozliczenie udzielonego zamówienia będzie następowało w comiesięcznej opłacie za wykonane kopie i wydruki zgodnie ze wskazaniami zainstalowanych liczników z podziałem na formaty A4 i A3 pomnożone przez cenę za 1 sztukę zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zainstalowania urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych urządzeń oraz do dostarczania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest na własny koszt przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń oraz do dostarczenia instrukcji użytkowania urządzeń w języku polskim. Planowana ilość kopii i wydruków z urządzeń wielofunkcyjnych na okres trwania umowy to 1.082.500 sztuk z podziałem na formaty dokumentów: Format A4 - 85 %, tj. 928.700 sztuk Format A3 - 15 %, tj. 153.800 sztuk Podana ilość kopii i wydruków ma charakter szacunkowy. Rzeczywista liczba wykonanych kopii i wydruków może być inna i nie może to mieć wpływu na zmianę warunków umowy, w zakresie zaproponowanej przez Wykonawcę ceny za kopię/wydruk. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości wykonanych kopii i wydruków w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych brutto ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. Przy rozliczeniu należy również uwzględnić możliwość uzyskania następujących danych o wydrukach poprzez wyspecjalizowany audyt wykonywany przez serwer Netware lub usługę NDS: - nazwa użytkownika, - nazwa dokumentu lub źródło pochodzenia, - data wydruku / kopii, - identyfikator komputera klienta (IP), - kod klienta, - rozmiar papieru, - ilość stron, - koszty i saldo konta oraz możliwości stworzenia raportów według: - kodu klienta, - działów (miejsca powstania kosztów), - tylko kopiowania, - tylko drukowania, - kopiowania i drukowania łącznie. Raporty będą dostępne w formie elektronicznej i papierowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIGX SERWIS KSEROKOPIAREK KATARZYNA ŚLIWIŃSKA.
jakie przetargi wygrała firma
BIGX SERWIS KSEROKOPIAREK KATARZYNA ŚLIWIŃSKA.
- BIGX Serwis Kserokopiarek Katarzyna Śliwińska, Różnowo 229, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100442,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64950,00
Oferta z najniższą ceną: 64950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 372664,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, UPS, serwerów oraz części i akcesoriów komputerowych dla AWF Katowice im. J. Kukuczki w Katowicach - 17 części - (przetarg nr 1).
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.