Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Radomyśl nad Sanem: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 600 000 zł z przeznaczeniem na:
- finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 2 080 925 zl
-spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i kredytów w kwocie 519 075 zł
Numer ogłoszenia: 416386 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 600 000 zł z przeznaczeniem na: - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 2 080 925 zl -spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i kredytów w kwocie 519 075 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 600 000 zł z przeznaczeniem na: - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 2 080 925 zł, - spłata wcześniej zaciągniętych zobowiązań i kredytów w kwocie 519 075 zł. 3.2.Uruchomienie kredytu jednorazowo po podpisaniu umowy. 3.3. Czas trwania umowy kredytowej: od dnia podpisania umowy o kredyt do 31.12.2019 r. 3.4. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco 3.5. Spłaty kredytu: a) roczny okres karencji do 31.12.2010 r. b) pierwsza spłata kapitału nastąpi: do 31.01.2011 r. c) harmonogram spłat kredytu: - 2010 rok - okres karencji - w 2011 roku - kwota 288 000 zł - w 2012 roku - kwota 288 000 zł - w 2013 roku - kwota 288 000 zł - w 2014 roku - kwota 288 000 zł - w 2015 roku - kwota 288 000 zł - w 2016 roku - kwota 288 000 zł - w 2017 roku - kwota 288 000 zł - w 2018 roku - kwota 288 000 zł - w 2019 roku - kwota 296 000 zł d) spłaty rat: w ratach miesięcznych, równych, na koniec każdego miesiąca. 3.6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. 3.7. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3 M (miesiące: IX, X, XI) + marża. 3.8. Odsetki płatne miesięczne na koniec każdego miesiąca. 3.9.Możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (prowizji) i konieczności informowania banku. 3.10. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.11. Miejsce wykonania zamówienia: bank.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych c) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument o którym mowa powyżej w pkt 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którm mowa w pkt 2 może być przedstawiony w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem,
sekretariat- pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat- pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2010.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie będzie finansowany ze środków UE..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2025r. do 31.05.2029r.
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.