Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Warszawa: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do internatu w Sochaczewie przy ul. Lotników 1
Numer ogłoszenia: 41646 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do internatu w Sochaczewie przy ul. Lotników 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafa 2 drzwiowa z nadstawką 80 x 60 x 180(do 220) szerxgłębxwys Materiał - płyta wiórowa laminowana (grubość=18mm). Drzwi szafy otwierane z praktycznymi uchwytami. Wewnątrz -cześć ubraniowa - wieszak i cześć z półkami- bieliźniarka. Odporna na zarysowania - 68 szt. 2. Tapczan tapicerowany 1 osobowy-skrzyniowy 80 x 200 otwierany, z pojemnikiem na pościel, obicie materiałem typu mikrofaza w kolorach brązu z deseniem - 68 szt. 3. Szafka przyłóżkowa z półką i drzwiczkami - 68 szt. 4. Krzesła wyściełane ( dotyczy siedzisk i oparć) materiałem identycznym jak tapczan z poz. 2- 70 szt. 5. Szafki kuchenne wiszące - 80 x 72 x 30 szer x wys x głęb.; płyta wiórowa, laminowane, obrzeże PCV - 6 szt. 6. Szafki kuchenne stojące - 80 x 82 x 53 szer x wys x głęb płyta wiórowa, laminowane, obrzeże PCV,z blatem laminowanym odpornym na zarysowania i wysoką temperaturę - 3 szt. 7. Szafka kuchenna zlewozmywakowa, rozmiary standard, płyta wiórowa, laminowana - 6 szt. 8. Stół drewniany, kuchenny 70x70 (do 90) szer x dług - 4 szt. 9. Stół drewniany, pokojowy 60x60 szer x dług - 50 szt. 10. Szafka RTV o wymiarach: 68 x 65 x 46 z półką- 55 szt. 11. Taborety kuchenne z miękkim tapicerowanym siedziskiem - 4 szt. 12. Dywaniki 100 % polipropylen -- w odcieniach brązu o wym.1,85 x 1,40 m Podkład: juta Typ produkcji: pętelka Rodzaj przędzy: 100% polipropylen Wysokość runa: 3,0 mm Grubość całkowita: 4,0 mm - 50 szt. 13. Suszarka stojąca do bielizny, rozkładana - 2 szt. 14. Komplet łazienkowy ( mydelniczka, lustro , 3 x wieszaczki małe, wieszak na papier toaletowy, półeczki składane na kółkach), kolor beż - 60 szt. 1) Wszystkie meble powinny posiadać stopki regulacyjne umożliwiające wypoziomowanie ich. 2) Kolor mebli - olcha. 3) Meble będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. 4) Meble należy dostarczyć-wnieść, zmontować i ustawić w pomieszczeniach internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Mazowsze w Sochaczewie przy ul. Lotników 1 5) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 12 miesięcy, licząc od daty wykonania zamówienia (przekazania i zmontowania mebli potwierdzonego protokołem przekazania)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 500,00 zł. słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 3. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: na konto WAM Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ING Bank Śląski O-Legionowo nr konta 35 1050 1025 1000 0005 0244 6461, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kopię przelewu do oferty. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.), przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oddzielnej kopercie z opisem jak w rozdziale XI pkt 1 -3 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 11 - Kancelaria.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony w całości i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika, 6) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych Rozdz. VI ust. 1 pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa Kancelaria - pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Rozbudowa budynku przedszkola w ramach zadania pod nazwą "Utworzenie pierwszego Miejskiego Żłobka w Słupcy"
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.