eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Kamień Pomorski: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w roku 2010
Numer ogłoszenia: 416510 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski , Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 091 3825028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, wymienionych w wykazie materiałów eksploatacyjnych (załącznik nr 3 do siwz) do siedziby: 1. Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, pokój nr 11, 2. Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamieniu Pomorskim, ul. Wąska 1, 72-400 Kamień Pomorski, 3. Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Kamieniu Pomorskim, ul. Wąska 1, 72-400 Kamień Pomorski, 4. Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieniu Pomorskim, Plac Katedralny 5, 72-400 Kamień Pomorski, 5. Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski, 6. Publicznego Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 9B, 72-400 Kamień Pomorski, 7. Szkoły Podstawowej w Górkach, Górki 3, 72-400 Kamień Pomorski, 8. Szkoły Podstawowej w Jarszewie, Jarszewo 32, 72-400 Kamień Pomorski, 9. Szkoły Podstawowej we Wrzosowie, Wrzosowo 37, 72-400 Kamień Pomorski, 10. Publicznego Przedszkola Nr 1 w Kamieniu Pomorskim, ul. Wysockiego 3A, 72-400 Kamień Pomorski, 11. Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 1A, 72-400 Kamień Pomorski. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych oraz dobrej jakości. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiających. Materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane jako oryginalne. Wymienione w załączniku nr 3 do siwz produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego zamawianych produktów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia opisany jest ze wskazaniem znaków towarowych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszczają możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku nr 3 do siwz, pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami drukującymi wskazanymi w załączniku nr 3 do siwz, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. Jako zamiennik do urządzeń drukujących zamawiający rozumie materiał nieregenerowany, fabrycznie nowy tzn. wytworzony w fabryce lub innym podobnym przedsiębiorstwie jako nowy. Zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca gwarantuje, iż użycie produktów równoważnych nie powoduje utraty gwarancji producenta. Jeżeli w wyniku stosowania produktów równoważnych w urządzeniach Zamawiających powstanie szkoda, a firma serwisująca urządzenia potwierdzi, iż szkoda powstała wskutek zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, a tym samym Zamawiający zostali przez Wykonawcę wprowadzeni w błąd co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej Zamawiającym szkody poprzez dokonanie na własny koszt naprawy urządzeń, w których zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt, a w przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa, do wymiany sprzętu na nowy, tej samej klasy, zdatny do użytku. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, w kolumnie Nazwa producenta i symbol - wypełnić w przypadku produktu równoważnego należy podać nazwę producenta oraz odpowiedni kod produktu. W trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać Zamawiającym wyrobów innego producenta niż wskazany w formularzu ofertowym. W celu umożliwienia identyfikacji wyrobów Zamawiający wymagają, aby wszystkie dostarczane wkłady drukujące nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie. Zamówione materiały eksploatacyjne winny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Dostarczony przedmiot umowy objęty będzie 12-miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostarczenia przedmiotu umowy do Zamawiającego. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzegają sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały eksploatacyjne na nowe, wolne od wad. Zamawiający zobowiązani są do złożenia zamówień do Wykonawcy na materiały eksploatacyjne do 10-go dnia miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały eksploatacyjne do Zamawiających na adresy wskazane w załączniku nr 4 do siwz, najpóźniej w terminie do 15 dnia miesiąca, w którym została złożona dyspozycja przez pracowników Zamawiających wskazanych w załączniku nr 5 do siwz. Pierwsze zamówienie na materiały eksploatacyjne Zamawiający złożą Wykonawcy w terminie do 10-go stycznia 2010 r. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy i w związku z tym Wykonawcę obciążają wszelkie koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu i spedycji przedmiotu zamówienia. Szacunkowe ilości materiałów eksploatacyjnych podane w wykazie materiałów eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do siwz, nie są wiążące dla Zamawiających przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów eksploatacyjnych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiających. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. Dostawa przedmiotu zamówienia, przekraczająca ilość określoną w załączniku nr 3 do siwz, traktowana będzie przez strony jako dostawa dodatkowa i może być realizowana wyłącznie z zachowaniem przepisów ustawy. Wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 3 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.41 - Papier termograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), 3. Formularz ofertowy, 4. Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat (pokój nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.