Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Wieluń: dostawa odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 416674 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. L.p. Rodzaj badania Ilość oznaczeń w ciągu 12 m-cy 1. 2. 3. 1. Hormony tarczycy a) TSH 2500 b) FT3 800 c) FT4 2000 2. Markery nowotworowe a) PSA 1200 3. Diagnostyka infekcji a) HBs-Ag 6000 b) HIV Ag+p-c 500 4. Diagnostyka zawałów a) Troponina T 4000 5. Inne: a) Beta - HCG 1000 b) NTproBNP 500 c) Prokalcytoina 30 Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych automatycznego immunoanalizatora oraz warunków, jakim powinny odpowiadać odczynniki do tego aparatu L.p. Parametry aparatu Parametry Odpowiedź Oferenta Parametry oferowane 1. Immunoanalizator w pełni automatyczny TAK 2. Testy wykonywane metodą immunoenzymatyczną TAK 3. Ilość oznaczeń wykonywana jednocześnie TAK podać 4. Możliwość wykonania badań citowych -bez konieczności przerywania pracy aparatu TAK 5. Stabilność kalibracji irekalibracji minimum 14 dni TAK podać 6. Trwałość kalibracji TAK podać 7. Termin ważności odczynników-12 miesięcy TAK 8. Możliwość wykonywania badań: a) Hormonalnych TAK b) Wirusologicznych TAK c) Markerów nowotworowych TAK d) Chorób infekcyjnych TAK e) Alergologicznych TAK f) Diagnostyki mięśnia sercowego TAK g) Innych niż ww. Podać 9. Aparat powinien umożliwiać: a) Wykonywanie badań w serii pojedynczo TAK b) Korzystanie z odczynników gotowych do użycia z długim terminem ważności (ok. 1 roku) TAK c) Oznaczanie wielu parametrów w tym samym czasie TAK d) Komputerowe opracowanie danych (statystyka, zestawienia) - raport dzienny, zbiorcze wydruki raportu TAK e) Kontrola jakości - opracowanie statystyczne TAK f) Archiwizacja danych TAK g) Współpraca z komputerem zewnętrznym (systemem komputerowym) TAK h) Wydawanie wyników pacjent po pacjencie z pełnymi danymi o pacjencie TAK i) Prezentacja wyników badań na ekranie TAK 10. Aparat powinien a) Posiadać możliwość wykrywania mikroskrzepów w próbkach badanych TAK b) Posiadać możliwość automatycznego rozcieńczania surowicy badanej TAK c) Zapewnić czas oznaczenia poszczególnych badań po 20 min. TAK d) Posiadać wydajność ok. 70 oznaczeń na godzinę TAK e) Posiadać automatyczną procedurę czyszczenia TAK f) Posiadać możliwość wydawania opracowanego wyniku z zakresem wartości referencyjnych (odpowiedni program - drukarka laserowa) TAK g) Posiadać czytnik kodów paskowych TAK h) Posiadać system podtrzymywania pracy analizatora przez minimum 20 min. TAK i) Posiadać instrukcję obsługi w języku polskim TAK j) Świadectwo CE TAK k) Certyfikat ISO 9001 TAK 11. Inne możliwości aparatu TAK 12. Data produkcji oferowanego aparatu Podać 13. Rok wprowadzenia tego aparatu do produkcji Podać 14. Wielkość opakowań (ilość testów w opakowaniu) Podać 15. Oferent gwarantuje: a) Przeszkolenie w obsłudze aparatu TAK b) Bezpłatną aktualizację wyrobu i dokumentacji TAK c) Usunięcie awarii w czasie max. 24 godzin od zgłoszenia TAK d) Wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (5 dni) TAK e) Wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu TAK f) Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i drukarki (koszt oferenta) TAK 16. Wymagana kontrola Labquality 1x w roku na koszt Oferenta TAK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 5)Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- "Budowa ulicy Ludowej w Wieluniu"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ulicy Roosevelta w Wieluniu
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa testów do oznaczania troponiny oraz odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą sprzętu
- Sukcesywną dostawę odczynników chemicznych dla WSSE w Warszawie
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.