To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Chełm: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Numer ogłoszenia: 41667 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20919 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby SP WSzS w Chełmie w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego, z podziałem na 4 pakiety : 1) pakiet nr 1 - artykuły biurowe, 2) pakiet nr 2 - artykuły papiernicze, 3) pakiet nr 3 - kasety z tonerem oraz tusze do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, 4) pakiet nr 4 - płyty kompaktowe CD/DVD do urządzeń medycznych Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.92.30 - Koperty 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.23.74.30 - Markery 30.19.73.20 - Zszywacze 22.45.80.00 - Pozostałe druki 30.19.73.30 - Dziurkacze 20.80.00.00 - 20.80.00.00 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1- artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- AZET Załęcka Anna, Załęcki Andrrzej Spółka jawna, Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45284,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36821,28
Oferta z najniższą ceną: 36821,28 / Oferta z najwyższą ceną: 39566,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2 - artykuły papiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo Usługowa WIDOK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Wojciechowska 5, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52904,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55428,72
Oferta z najniższą ceną: 55428,72 / Oferta z najwyższą ceną: 57303,86
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3 - kasety z tonerem oraz tusze do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Saggitarius Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Chopina 14,0, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33944,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28925,32
Oferta z najniższą ceną: 28925,32 / Oferta z najwyższą ceną: 62161,08
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4 - płyty kompaktowe CD/DVD do urządzeń medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- AZET Załęcka Anna, Załęcki Andrrzej Spółka jawna, Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32570,89
Oferta z najniższą ceną: 22681,20 / Oferta z najwyższą ceną: 32570,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Przegląd konserwacyjny urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie przejść granicznych w województwie lubelskim
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w branży motoryzacyjnej
- Dostawa pomocy dydaktycznych w branży elektroniczno-mechatronicznej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.