Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Kraków: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych
w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na terenie powiatu tarnowskiego
Numer ogłoszenia: 416686 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na terenie powiatu tarnowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych przy ul. Klikowskiej 107 w Tarnowie (w średniej ilości 88 osobo/norm na miesiąc) i Policyjnej Izbie Dziecka przy ul. Narutowicza 6 w Tarnowie (w średniej ilości 41 osobo/norm na miesiąc). 2. Wyżywienie prowadzone będzie w oparciu o dzienne normy wyżywienia zawarte w tabeli podanej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. W ramach zamówienia przewiduje się wydawanie trzy razy dziennie posiłków, w tym co najmniej jednego gorącego oraz napojów w celu zaspokojenia pragnienia, a gdy wymaga tego stan zdrowia tej osoby - diety według wskazań lekarza. 4. W ramach całodziennego wyżywienia przyjmuje się następujący podział normy wyżywienia: 1) śniadanie - 25%; wydawane w godz. 7:00-8:00. 2) obiad - 50%; wydawany w godz. 12:00-14:00. 3) kolacja - 25%: wydawana w godz. 18:00-19:00. 5. Wartości energetyczne posiłków określone są w załączniku nr 4 do SIWZ (projekt umowy). 6. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania codziennie (7 dni w tygodniu - również w dni wolne od pracy i dni świąteczne) przygotowanych posiłków dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka. 7. Posiłki mają być dostarczane w termicznych opakowaniach jednorazowych dla PDOZ nie posiadających ostrych krawędzi lub zakończeń, za które Zamawiający nie będzie ponosił opłat, natomiast dla Policyjnej Izby Dziecka posiłki winny być dostarczane w termosach i porcjowane w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 8. Transport posiłków powinien odbywać się w sposób zapewniający właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. 10. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania jadłospisów opartych na kalkulacji potraw wg cen zakupu, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. 11. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do odkładania prób pokarmowych z produkowanych potraw na koszt własny i przechowywania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego). 12. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania na piśmie miesięcznej kalkulacji na wydane posiłki z uwzględnieniem kosztu surowca dla osób zatrzymanych w policyjnych pomieszczeniach dla osób zatrzymanych (PDOZ) i Policyjnej Izbie Dziecka. 13. Świadczenie usług obowiązkowego żywienia zlecone będzie w oparciu o obowiązujące przepisy resortowe, w których ustalone są przez MSWiA dzienne normy wyżywienia i ściśle określone stawki pieniężne poszczególnych norm oraz przypadki ich stosowania. 14. Rodzaj posiłków przygotowanych w ramach poszczególnych norm wyżywienia jest określony w załączniku nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), a przewidywana ilość norm wyżywienia w okresie 1 roku trwania umowy została wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ (kolumna 7 tabeli). Z danych zawartych w ww. załącznikach jest wyliczalna (poprzez iloczyn) ilość śniadań, obiadów i kolacji, jednakże liczby te nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty. W zleconym całodziennym żywieniu osób zatrzymanych istotne są bowiem dzienne normy wyżywienia i stawki pieniężne tych norm, a zasady rozliczenia stawek pieniężnych w ramach całodziennego wyżywienia zostały określone w § 4 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 15. Zamawiający nie może zagwarantować ilości posiłków w ramach stosowanych norm wyżywienia w okresie 1 roku trwania umowy, co zostało zastrzeżone w załączniku nr 2 do SIWZ, a co za tym idzie wartości umowy, co zostało zastrzeżone w § 2 ust. 4 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający nie może również określić dopuszczalnych różnic in plus - in minus w podanej ilości norm wyżywienia, z uwagi na brak jakichkolwiek danych na temat ilości osób zatrzymanych, która uzależniona jest od stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie województwa małopolskiego, którego w momencie zawierania umowy nie można przewidzieć. 16. Normy wyżywienia dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka podwyższa się w przypadkach, o których mowa w załączniku nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu usług będących przedmiotem zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego wydaną na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 2. Ewentualne zmiany mogą zostać wprowadzone po odpowiednich ustaleniach Wykonawcy z Zamawiającym i ich akceptacji przez obie strony umowy. 3. Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę polegającą np. na zmianie miejsca świadczenia usługi. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany stosowanych norm wyżywienia oraz wartości pieniężnych tych norm w czasie obowiązywania umowy w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. Zmiana ta stanowi podstawę do sporządzenia stosownego aneksu. 5. Zmiana stawki podatku VAT podczas obowiązywania niniejszej umowy stanowi podstawę do sporządzenia stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Kompleksowa organizacja 5-dniowej wycieczki na Maltę dla 50 osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Zap.m.noc.,m.park.,s.konf.oraz real.usł.gast.na potrz.przepr.semin.11.04.2025r.w Krakowie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.st.akr."real.przezCMJwOZwram.progr.Fund.Eur.dlaRozw.Społ.2021-27współf.ześr.EFSP
- ZP.22.2025 - Świadczenie usług organizacji zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sal konferencyjnych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.