Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Zawiercie: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 24 pakiety (zadania).
Numer ogłoszenia: 4166 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 24 pakiety (zadania)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 pakiety/ zadania: Pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 2 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogóln Pakiet nr 3 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 4 - Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 5 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 6 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 7 - Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Pakiet nr 8 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 9 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 10 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 11 - Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 12 - Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 13 - Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 14 - Nici chirurgiczne i materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Pakiet nr 15 - Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Pakiet nr 16 - Szwy wchłanialne dla Oddziału Ratunkowego Pakiet nr 17 - Szwy syntetyczne niewchłanialne, monofilamentowe dla Oddziału Ratunkowego Pakiet nr 18 - Nici chirurgiczne i mat. hemostatyczne dla OAiIT, Okulistyki i Poradni Sutka, Dermatologii Pakiet nr 19 - Nici chirurgiczne dla OAiIT, Poradni Sutka, Poradni Chirurgii Ogólnej i Dermatologii Pakiet nr 20 - Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki Pakiet nr 21 - Sterylne paski do ran dla Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Pakiet nr 22 - Staplery chirurgiczne Pakiet nr 23 - Siatki przepuklinowe niewchłanialne Pakiet nr 24 - Siatki przepuklinowe niewchłanialne.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.14.11.28-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 6 000,- zł Pakiet nr 2 - 800,- zł Pakiet nr 3 - 10 000,- zł Pakiet nr 4 - 2 500 ,- zł Pakiet nr 5 - 7 000,- zł Pakiet nr 6 - 2 500,- zł Pakiet nr 7 - 5 000,- zł Pakiet nr 8 - 18 000,- zł Pakiet nr 9 - 5 200,- zł Pakiet nr 10 - 14 000,- zł Pakiet nr 11- 4 500,- zł Pakiet nr 12- 800,- zł Pakiet nr 13 - 700,- zł Pakiet nr 14 - 11 000,- zł Pakiet nr 15 - 5 000,- zł Pakiet nr 16 - 2 100,- zł Pakiet nr 17 - 4 500,- zł Pakiet nr 18 - 2 500,- zł Pakiet nr 19 - 3 300,- zł. Pakiet nr 20 - 4 000,- zł Pakiet nr 21- 700,- zł Pakiet nr 22 - 310 000,- zł Pakiet nr 23 - 3 500,- zł Pakiet nr 24 - 8 000,- zł Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być: - poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) - katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty. - Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy) . -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany przepisów podatkowych, 2) zmiany cen urzędowych wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) obniżeniu cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie Wykonawcy, 2. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu, ulica Miodowa 14, 42-400 Zawiercie /pokój nr 11/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych /pokój 11/ Szpitala Powiatowego w Zawierciu, ulica Miodowa 14, 42-400 Zawiercie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 4 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 8 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej-6 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej- 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej- 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 16 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej- 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej-4 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej -1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej- 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nici chirurgiczne i materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Ginekologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne i materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Ginekologii- 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szwy wchłanialne dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego-4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego-4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Okulistyki, Por. Sutka i Dermatologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Okulistyki, Por. Sutka i Dermatologii - 5 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Por. Sutka , Por. Chir. Ogólnej i Dermatologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Por. Sutka , Por. Chir. Ogólnej i Dermatologia- 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego-5 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sterylne paski do ran dla Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne paski do ran dla Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego-2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Staplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery - 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia częściowego - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Siatki przepuklinowe niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe niewchłanialne- 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Siatki przepuklinowe niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe niewchłanialne- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory techniczne - 30
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy drobnego sprzętu j.u. do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa szwów chirurgicznych i retraktorów ran chirurgicznych określonych w 7 pakietach.
- Nici chirurgiczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.