eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa materiałów szewnychnici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 24 pakiety (zadania).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Zawiercie: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 24 pakiety (zadania).
Numer ogłoszenia: 4166 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 24 pakiety (zadania)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 pakiety/ zadania: Pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 2 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogóln Pakiet nr 3 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 4 - Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 5 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 6 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 7 - Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Pakiet nr 8 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 9 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 10 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 11 - Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 12 - Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 13 - Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 14 - Nici chirurgiczne i materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Pakiet nr 15 - Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Pakiet nr 16 - Szwy wchłanialne dla Oddziału Ratunkowego Pakiet nr 17 - Szwy syntetyczne niewchłanialne, monofilamentowe dla Oddziału Ratunkowego Pakiet nr 18 - Nici chirurgiczne i mat. hemostatyczne dla OAiIT, Okulistyki i Poradni Sutka, Dermatologii Pakiet nr 19 - Nici chirurgiczne dla OAiIT, Poradni Sutka, Poradni Chirurgii Ogólnej i Dermatologii Pakiet nr 20 - Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki Pakiet nr 21 - Sterylne paski do ran dla Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Pakiet nr 22 - Staplery chirurgiczne Pakiet nr 23 - Siatki przepuklinowe niewchłanialne Pakiet nr 24 - Siatki przepuklinowe niewchłanialne.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.14.11.28-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 6 000,- zł Pakiet nr 2 - 800,- zł Pakiet nr 3 - 10 000,- zł Pakiet nr 4 - 2 500 ,- zł Pakiet nr 5 - 7 000,- zł Pakiet nr 6 - 2 500,- zł Pakiet nr 7 - 5 000,- zł Pakiet nr 8 - 18 000,- zł Pakiet nr 9 - 5 200,- zł Pakiet nr 10 - 14 000,- zł Pakiet nr 11- 4 500,- zł Pakiet nr 12- 800,- zł Pakiet nr 13 - 700,- zł Pakiet nr 14 - 11 000,- zł Pakiet nr 15 - 5 000,- zł Pakiet nr 16 - 2 100,- zł Pakiet nr 17 - 4 500,- zł Pakiet nr 18 - 2 500,- zł Pakiet nr 19 - 3 300,- zł. Pakiet nr 20 - 4 000,- zł Pakiet nr 21- 700,- zł Pakiet nr 22 - 310 000,- zł Pakiet nr 23 - 3 500,- zł Pakiet nr 24 - 8 000,- zł Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być: - poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) - katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty. - Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy) . -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany przepisów podatkowych, 2) zmiany cen urzędowych wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) obniżeniu cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie Wykonawcy, 2. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu, ulica Miodowa 14, 42-400 Zawiercie /pokój nr 11/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych /pokój 11/ Szpitala Powiatowego w Zawierciu, ulica Miodowa 14, 42-400 Zawiercie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 4 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 8 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej-6 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej- 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej- 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 16 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej- 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 10 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej-4 pozycje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej -1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej- 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nici chirurgiczne i materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Ginekologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne i materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Ginekologii- 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szwy wchłanialne dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego-4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego-4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Okulistyki, Por. Sutka i Dermatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Okulistyki, Por. Sutka i Dermatologii - 5 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Por. Sutka , Por. Chir. Ogólnej i Dermatologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla OA i IT , Por. Sutka , Por. Chir. Ogólnej i Dermatologia- 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego-5 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sterylne paski do ran dla Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne paski do ran dla Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego-2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Staplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery - 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia częściowego - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Siatki przepuklinowe niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe niewchłanialne- 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Siatki przepuklinowe niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe niewchłanialne- 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Walory techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.