eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoSzkolenie osób bezrobotnych - znak sprawy ON-2521-8/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Lipno: Szkolenie osób bezrobotnych - znak sprawy ON-2521-8/2012
Numer ogłoszenia: 416724 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie , ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872144, faks 054 2872167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie osób bezrobotnych - znak sprawy ON-2521-8/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla osób bezrobotnych. Zamówienie realizowane w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, projekt Twoja Szansa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie składa się z 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część wyszczególnioną poniżej: kierowca wózków jezdniowych - 1 grupa 13 osobowa, podstawowy kurs komputerowy - 2 grupy 17 osobwe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w 2012 r. b) w 1 części zamówienia: opracowany i zatwierdzony przez instytucje podległe Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu program nauczania dotyczący obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wyposażonych w te urządzenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadają wiedzę i doświadczenia do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: a) w 1 części zamówienia: co najmniej 3 kursy w zakresie kierowca wózków jezdniowych, b) w 2 części zamówienia: co najmniej 2 kursy w zakresie podstawowy kurs komputerowy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie lokalu, urządzenia techniczne, narzędzia, plac manewrowy, wózki jezdniowe, sprzęt komputerowy, stanowiska do zajęć praktycznych) adekwatnym do zamówienia, umożliwiającym realizację szkolenia, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu: a) w 1 części zamówienia: co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych min. 3 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia, b) w 2 części zamówienia: co najmniej 1 wykładowcą/instruktorem posiadającym doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych min. 2 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia, Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100000,00 zł zawartą na okres co najmniej na dzień składania oferty do czasu wykonania usługi. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia (wzór - zał. nr 6) - w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr do SIWZ, 2. Kalkulacja ceny szkolenia (wzór - zał. nr 7), 3. Wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji, 4. Certyfikaty jakości usług (jeżeli wykonawca posiada taki) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja kuratora oświaty), 5. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 6. Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy), 7. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 8. Jeżeli wykonawca wykazujący spełnienie warunków, o których mowa w dziale VI SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów w zakresie art. 26 ust. 2b, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga od wykonawcy przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VII pkt 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2. Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ - za zgoda Zamawiającego 3. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ - za zgodą Zamawiającego 4. Zmiany harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach - za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, pok. nr 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, projekt Twoja Szansa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kierowca wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych dla osób bezrobotnych w wieku powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień operatora wózków jezdniowych napędem silnikowym oraz uprawnień na bezpieczną wymianę butli gazowej przy wózkach napędzanych gazem. Liczba osób do przeszkolenia: 1 grupa 13 -osobowa. Pożądany termin szkolenia : listopad 2012 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Kierowca wózków jezdniowych 67 + egzamin. Kurs musi być realizowany wg programu szkolenia zgodny z właściwymi przepisami oraz uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego - Dział Szkoleń w Gliwicach - ( ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym - . Zamawiający dopuszcza szkolenia według programów zatwierdzonych do dnia 31.12.2010 r. przez ODK w Mysłowicach oraz musi zawierać wszystkie elementy wynikające z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. Program szkolenia powinien zawierać moduły zagadnień z zakresu: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, wiadomości o dozorze technicznym, obsługa i wymiana butli gazowych w wózkach zasilanych gazem propan - butan, praktyczna nauka jazdy wózkami jezdniowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: podstawowy kurs komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Podstawowy kurs komputerowy dla osób bezrobotnych w wieku powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników podstawowych wiadomości związanych z komputerami, tj. podstawy budowy i obsługi komputera. Liczba osób do przeszkolenia: 2 grupy: 17-osobowe . Pożądany termin szkolenia : listopad 2012 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Podstawowy kurs komputerowy 40 godzin na grupę. Program musi zawierać wszystkie elementy wynikające z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. Program szkolenia powinien zawierać moduły zagadnień z zakresu: budowa komputera, podstawy obsługi komputera, katalogi a pliki, korzystanie z Internetu, konto e-mail..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.