To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-20
Śrem: Endoprotezy i implanty ortopedyczne IV nr sprawy ZP/7/WR/13
Numer ogłoszenia: 41673 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22195 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital w Śremie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2815462, faks 61 2835788.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Z ograniczona odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Endoprotezy i implanty ortopedyczne IV nr sprawy ZP/7/WR/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych: Pakiet 30 - Wertebroplastyka. Pakiet 32 - Substytut kostny. Pakiet 33 - Jednorazowe igły do RF długości 5, 10, 15 cm z ostrym końcem zagięty i prosty. Pakiet 34 - Igły do dyscektomii ednoskopowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYNTHES Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42000,00
Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMET Polska Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 33
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TEHAND Sp. z o.o., ul. Herbowa 4, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2883,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3800,00
Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, Koszalin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 827,64
Oferta z najniższą ceną: 827,64 / Oferta z najwyższą ceną: 827,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dotychczas prowadzone były dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w ramach zamówienia na Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych ZP/15/PN/12 oraz Endoprotezy i implanty ortopedyczne ZP/1/PN/13. W pierwszym postępowaniu Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych ZP/15/PN/12, ogłoszonym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 22.11.2012r. o numerze 2012/S 225-370627 nie złożono żadnej oferty na pakiety 30, 32, 33 i 34 i na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) unieważniono postępowanie w tym zakresie. W drugim postępowaniu Endoprotezy i implanty ortopedyczne ZP/1/PN/13, ogłoszonym w BZP w dniu 15.01.2013r. o numerze 8553-2013 na pakiety 30, 32, 33 i 34 - nie złożono żadnej oferty, dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie w tym zakresie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 67 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych. W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione wystąpiła przesłanka udzielenia zamówienia w trybie z wolnej reki - podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Analiza przedstawionego wyżej stanu faktycznego uzasadnia zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Modernizacja sieci komputerowej (MSK) - Zakup 2 urządzeń UTM , 11 Acces Pointów, 8 zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X, oprogramowania Menadżera logów
- Adaptacja gminy Śrem do zmian klimatu - budowa błękitno-zielonej infrastruktury - Modernizacja Placu 20 Października w Śremie - płyta rynku
- Zamówienie na usługi społeczne-świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby POZ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Dostawy drenów, elektrod, ostrz do urządzeń artroskopowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.