eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowaryWywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych zarządzanych przez ZEZK w Kowarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Kowary: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych zarządzanych przez ZEZK w Kowarach
Numer ogłoszenia: 41676 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych , ul. Dworcowa 11, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 7182308, faks 075 7614805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kowary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych zarządzanych przez ZEZK w Kowarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 ze zm.), wg ustalonego harmonogramu pochodzących z nieruchomości komunalnych zarządzanych ZEZK w Kowarach wymienionych w załączniku Nr 1 do umowy dwa razy w tygodniu w poniedziałek i piątek. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady komunalne w dobrym stanie technicznym w ilości, która zapewni należyte wykonanie usługi z budynków będących w zarządzie ZEZK na terenie miasta Kowary wymienionych w załączniku Nr 1 do wzoru umowy 2)naprawę oraz wymianę pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie ich opróżniania, 3) wywóz odpadów komunalnych z pojemników i pozostawionych poza pojemnikami w przypadku przepełnienia pojemników oraz uprzątnięcia i zabrania odpadów wysypanych w trakcie opróżniania pojemników dwa razy w tygodniu w poniedziałek i piątek. 4) wykonywanie wg potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w roku dezynfekcji pojemników, 5) zwiększenie częstotliwości wywozu odpadów przed świętami i w związku z porządkami wiosennymi do trzech razy w tygodniu na pisemne zgłoszenie zamawiającego, 6) wywóz odpadów wielkogabarytowych, elektrycznego i elektronicznego sprzętu domowego itp. z miejsc wytypowanych przez Zamawiającego (raz na miesiąc) na pisemne zlecenie Zamawiającego szacunkowa ilość ok. 9 ton miesięcznie 7) utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia w obrębie osłony a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników. 8) Transport pojemników z miejsca postoju do miejsca opróżnienia i odstawienie ich na miejsce postoju. Ilość mieszkańców może ulegać zmianie, a ilość wykazana w Załączniku Nr 1 do siwz została ujęta na dzień 15.02.2009r W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości mieszkańców określonych w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy. zamieszkujących w budynku. Zamawiający będzie powiadamiał w formie pisemnej o zmianach w zakresie ilości osób aktualnie zamieszkujących w budynkach zmiany obowiązywały będą od następnego miesiąca licząc od momentu zgłoszenia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 1.500,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.1.Pieniądzu, 1.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 1.3.Gwarancjach bankowych, 1.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz 275). 2.Wadium w formie pieniężnej należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP o/Kowary nr 45102021240000810200110635 3.Wadium wnoszone w pozostałych formach, należy dołączyć w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem do oferty, a oryginał przedłożyć w sekretariacie zarządu przy ul. Dworcowej 11 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli z chwilą otwarcia ofert znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Kowary na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132, poz. 622 ze zm.), b) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz.628 ze zm.) lub udokumentują zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. c) Zaakceptują Regulamin utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Kowary Uchwała nr XLVII/262/06 Rady Miejskiej w Kowarach z dnia 29 czerwca 2006r. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj a)dysponują sprzętem do obsługi w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych, b)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w zakresie wywozu nieczystości stałych, o wartości nie mniejszej niż 100 tys zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga Odpis ( zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności winni złożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię takiego wniosku. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 5.Wzór umowy wraz z załącznikiem (zaakceptowany)- załącznik nr 5 do formularza ofertowego, 6.Zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Kowary na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r., Nr 132, poz. 622 ze zm.), 7. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.) lub udokumentowanie zwolnienia z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. 8.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione przez Wykonawcę wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - sporządzony według Załącznika Nr 3 do SIWZ. 9.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np referencje 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kowary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych 58-530 Kowary ul. Dworcowa 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych 58-530 Kowary ul. Dworcowa 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.