Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Starogard Gdański: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z wymianą podbudowy na sieci dróg
wojewódzkich RDW Starogard Gd. w latach 2008-2010 .
Numer ogłoszenia: 41681 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim, ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 56-269-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.hnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z wymianą podbudowy na sieci dróg wojewódzkich RDW Starogard Gd. w latach 2008-2010 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wymianą podbudowy na sieci dróg wojewódzkich Rejonu Dróg Wojewódzkich Starogard Gd. w latach 2008-2010 - Powierzchnia łaczna do remontu 4100 m2. Zakres robót obejmuje naprawę uszkodzeń nawierzchni bitumicznej - warstwy jezdnej i warstw podbudowy w dwóch technologiach wykonania : Technologia I- z wymianą w-wy podbudowy o gr. 25 cm Technologia II- z wymianą warstw podbudowy o łącznej gr. 45 cm Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na 12 miesięcy . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane. Kwota 7000,00 zł ( siedemtysięcy złotych 00/100 ) Kredyt Bank SA II O/Gdańsk Nr 31 1500 1171 1210 2004 7636 0000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne. 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe. 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk : Lp. Funkcja, uprawnienia, wykształcenie Minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie 1 2 3 1. Kierownik budowy/robót Uprawnienia budowlane obejmujące specjalność drogową, zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa oraz nie mniej niż dwuletnia praktyka zawodowa na stanowisku kierownika budowy/ robót branży drogowej 2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu specjalistycznego i środkami transportu określonego w SST , niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia : Lp Wyszczególnienie Nie mniej niż [szt] 1 2 3 A SPRZĘT Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki mineralno-bitumicznej na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych 1 zestaw przecinarka do cięcia nawierzchni bitumicznych i sprężarka powietrza z osprzętem do rozbiórki nawierzchni bitumicz. 1 Skrapiarka do bitumu 1 Lekki walec wibracyjny 1 Zagęszczarka płytowa 1 Koparko-spycharka 1 B ŚRODKI TRANSPORTU Samochód ciężarowy samowyładowczy z przykryciem brezentowym 1 3. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem ( remonty nawierzchni bitumicznych ) i zakresem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia,i. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę , na zasadzie kwalifikacji - spełnia - nie spełnia -
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia . Informacja musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.1. . Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.Informację o sprzęcie specjalistycznym i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. Instrukcji dla Wykonawców. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy . Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. Instrukcji dla Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim ul. Mickiewicza 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba RDW Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9 pokój Nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.