Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-12-22
Bia³ystok: Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia specjalistycznego w Uniwersyteckim Centrum Przyrodniczym im. prof. Andrzeja Myrchy na potrzeby Kampusu Uniwersytetu w Bia³ymstoku
Numer og³oszenia: 416840 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia specjalistycznego w Uniwersyteckim Centrum Przyrodniczym im. prof. Andrzeja Myrchy na potrzeby Kampusu Uniwersytetu w Bia³ymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawê oraz monta¿ wyposa¿enia specjalistycznego w budynku Instytutu Biologii dla Uniwersyteckiego Centrum Przyrodniczego im. prof. Andrzeja Myrchy na potrzeby Kampusu Uniwersytetu w Bia³ymstoku przy ul. Cio³kowskiego. Szczegó³owy przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 i 1A do SIWZ..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.17.10.00 - Witryny wystawowe .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium w niniejszym postêpowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ przynajmniej jedno zamówienie obejmuj±ce wykonanie gablot ekspozycyjnych (wystawienniczych), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto, i wyka¿e spe³nienie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; W przypadku wykazania warto¶ci dostaw w walutach innych ni¿ PLN Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ brutto tych dostaw wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wykonania dostawy. Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wymienione warunki. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawców w okre¶lonym przez siebie terminie do z³o¿enia wyja¶nieñ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: a) Certyfikat PEFC na materia³y drewnopochodne. b) Certyfikaty i/lub deklaracje zgodno¶ci na oferowane p³yty meblowe oraz zastosowane obrze¿a. c) Atest Higieniczny na farby, którymi malowane s± stela¿e z kratk±. d) Deklaracjê zgodno¶ci CE na wszystkie elementy zasilane energi± elektryczn±. e) Klasyfikacja Ogniowa na p³yty laminowane.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ DOKUMENTY ppkt 1) i ppkt 6) powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 18) SIWZ: Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiêbiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze (lub np. w ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Je¿eli ofertê podpisuje osoba inna ni¿ to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja dzia³alno¶ci gospodarczej), wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ dokument lub pe³nomocnictwo (orygina³ pe³nomocnictwa lub kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do sk³adania o¶wiadczeñ woli i reprezentowania Wykonawcy, je¿eli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pe³nomocnictwo musz± byæ integraln± czê¶ci± oferty: a) pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ zakres umocowania i wskazywaæ osobê pe³nomocnika; b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w dokumencie pe³nomocnictwa nale¿y wskazaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, a ka¿dy z nich powinien podpisaæ siê pod tym dokumentem, c) spó³ka cywilna do³±cza w/w pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pe³nomocnictwo, np. kopie umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê - po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em. PODMIOTY ZAGRANICZNE: Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów o których mowa w ppkt 7) SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Tre¶æ ppkt 8) SIWZ stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania istotnych zmian do niniejszej umowy, w sytuacji, gdy: 1) wyst±pi± przeszkody w jej realizacji spowodowane dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu § 6. 2) podczas wizji lokalnej zaproponowane przez Wykonawcê konstrukcyjne zmiany lub modyfikacje wyposa¿enia, w szczególno¶ci w zakresie parametrów, wymiarów, materia³ów, w ocenie Zamawiaj±cego, umo¿liwi± lub polepsz± u¿ytkowanie wyposa¿enia zgodnie z przeznaczeniem. Jednak¿e wówczas nie dopuszcza siê zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, pokój 503,
piêtro V - Dzia³ Zamówieñ Publicznych Uniwersytetu w Bia³ymstoku.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, pokój 1008, piêtro X - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Bia³ymstoku.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie wspó³finansowane jest z udzia³em ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej w ramach projektu Budowa Instytutu Biologii oraz Wydzia³u Matematyki i Informatyki wraz z Uniwersyteckim Centrum Obliczeniowym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007- 2013, Priorytet I Nowoczesna Gospodarka, Dzia³anie I.1 Infrastruktura Uczelni..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- "Us³uga kompleksowego utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ w budynkach, terenów zielonych i powierzchni utwardzonych na terenie kompleksu wojskowego w m. AUGUSTÓW"
- Sprz±tanie dróg zarz±dzanych przez Podlaski Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku w 2025 roku z podzia³em na zadania.
- Dostawa dostawê p³yt DVD i CD, papierów ksero, ¶rodków czyszcz±co - dezynfekuj±cych, artyku³ów gospodarstwa domowego oraz soli pró¿niowej tabletkowanej
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych i czê¶ci wspólnych bêd±cych w zasobach Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w podziale na trzy zadania.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podzia³ów dzia³ek w podziale na 3 czê¶ci
- Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podlaski Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku z podzia³em na 2 czê¶ci.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.