Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-22
Gostyń: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu
Numer ogłoszenia: 416924 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu - jednostka organizacyjna gminy Gostyń , ul. Starogostyńska 9a, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 575 89 00, faks 65 572 00 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.gostyn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń krytej pływalni przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu o łącznej powierzchni : ok. 1 756 m2 w tym hala basenowa z zapleczem 1 612 m2 oraz pomieszczenia socjalne wraz zapleczem technicznym 144 m2. Zamawiający umożliwi dokonanie oględzin pomieszczeń pływalni w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym). W zakres zamówienia wchodzi usługa sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Gostyniu o powierzchni ok. 1756 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych; wycieranie kurzu z parapetów, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia; sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w pianie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Obiekt krytej pływalni ze względu na specyfikę usług sprzątania został podzielony na następujące strefy: 1. Hala basenowa-strefa 0 2. Fitness - strefa 1 3. Natryski, toalety - strefa 2 4. Przebieralnie - strefa 3 5. Wejścia, hall główny, recepcja, klatka schodowa, winda - strefa 4 6. Kasa, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne, siłowania - strefa 5 System sprzątania STREFA 0 - środki chemiczne : brodziki, obrzeża basenu, kratki przelewowe, korytka ściekowe (maszyna ciśnieniowa-dezynfekcja) Mycie i dezynfekcja rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadzana jest 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek) na III zmianie. STREFA 1 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych STREFA 2 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, wytwornica piany do mycia i dezynfekcji powierzchni pionowych STREFA 3 - system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, środki dezynfekujące, mycie ręczne szafek wewnątrz i zewnątrz STREFA 4 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca, STREFA 5 - środki czystości, zestaw dwu wiaderkowy , system szmatek, odkurzacz. UWAGA: każda strefa sprzątana jest za pomocą osobnych mopów Sprzątanie we wszystkich strefach oprócz powierzchni wody odbywa się na bieżąco przez cały czas otwarcia obiektu a generalne po zamknięciu (w godzinach nocnych -III zmiana). Wymagania Zamawiającego dotyczące czasu i zakresu świadczenia usługi: Czas pracy: a. I zmiana: 6.00-14.00 b. II zmiana: 14.00-22.00 c. III zmiana: 22.00-6.00 UWAGA: hala basenowa, plaża, brodzik dla dzieci, schody zjeżdżalni - sprzątanie i dezynfekcja tylko na III zmianie. Szczegółowy opis wykonywanych czynności w poszczególnych strefach STREFA 0 Mycie i dezynfekcja posadzki otoczenia niecki jest wykonywana codziennie na III zmianie bezpośrednio po wyjściu ostatniego użytkownika z niecki basenu. Mycie posadzki otoczenia niecki basenu wykonuje się za pomocą środków myjąco-dezynfekujących. Mycie i dezynfekcję rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadza się dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek) na III zmianie. Pierwszą czynnością jest zdjęcie kratek zabezpieczających i ułożenie ich obok rynienek, następnie szorowanie lub czyszczenie maszyną wysokociśnieniową przy pomocy środków dezynfekująco - myjących (typu CALCID KOMBI) w odpowiednim stężeniu. Po wyczyszczeniu rynienki należy spłukać wodą. Czynność mycia i dezynfekcji wanny Whirlpool, brodzika, oraz basenu zjeżdżalni jest wykonywana codziennie na III zmianie po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i zdezynfekować ściany i rynienki przelewowe wanny Whirlpool, brodzika i basenu zjeżdżalni za pomocą środka myjąco-dezynfekującego lub roztworu podchlorynu sodu. WYMIENIONE CZYNNOŚCI NALEŻY WYKONYWAĆ BARDZO OSTROŻNIE, ABY NIE SPOWODOWAĆ DOSTANIA SIĘ ŚRODKÓW MYJĄCYCH DO WODY ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W NIECKACH. UWAGA! Prace wykonywane na III zmianie w bezpośrednim sąsiedztwie niecek basenowych należy wykonywać wyłącznie w kamizelce asekuracyjnej w obecności drugiej osoby, również wyposażonej w kamizelkę asekuracyjną. Codziennie przeprowadza się również mycie i dezynfekcję widowni oraz wszystkich fotelików plastikowych znajdujących się na hali basenowej oraz drzwi i powierzchni oszklonych. STREFA 1 Czynność mycia i dezynfekcji saun jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji powierzchni sauny. Roztwór np. San Clear Med. Pozostałe powierzchnie (przebieralnie, natryski, toalety, pokój wypoczynku i klatkę schodową z części basenowej) należy umyć i zdezynfekować w sposób opisany w strefie 2 i 3. STREFA 2 Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń natrysków i toalet jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji wszystkich urządzeń, armatury oraz powierzchni pionowych. Dezynfekcję należy wykonać środkiem dezynfekująco - myjącym. Należy dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi wymienionych pomieszczeń. W trakcie użytkowania strefy 2 należy wykonywać na bieżąco mycie i zbieranie wody, czyszczenie spustów kanalizacyjnych oraz zanieczyszczeń z powyższych pomieszczeń a także mycie luster i innych elementów. STREFA 3 Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń przebieralni jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy otworzyć wszystkie szafki i dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji szafek, siedzisk oraz ścian przebieralni. Dezynfekcji należy wykonać płynem dezynfekująco - myjącym. Należy bardzo dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi w przebieralniach. W trakcie użytkowania przebieralni w czasie I i II zmiany należy wykonywać bieżące mycie i zbieranie wody, czyszczenie spustów kanalizacyjnych oraz zanieczyszczeń z pomieszczeń przebieralni a także mycie luster i innych elementów (suszarki itp.). STREFA 4 Czynność mycia i dezynfekcji podłogi holu, korytarzy, windy, klatek schodowych i wiatrołapów przeprowadzana jest codziennie i polega na myciu i dezynfekcji podłóg przy pomocy środka myjąco - dezynfekującego i mopa lub przy pomocy szorowarki w przypadku hallu wejściowego. Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na III zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco aby przez cały czas otwarcia krytej pływalni było czysto STREFA 5 Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; sprzątanie windy; mycie szatni(dezynfekcja szafek); mycie ścian w szatni; wycieranie kurzu z góry szafek(dezynfekcja); mycie drzwi przebieralni(dezynfekcja); mycie toalet, zlewów, dozowników, klamek, luster (dezynfekcja); mycie kloszy, włączników światła; mycie i dezynfekcja natrysków; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie i dezynfekcja podłogi, leżanek oraz ścian w pokoju odpoczynku; mycie i dezynfekcja sauny fińskiej i parowej. We wszystkich strefach nie wolno dopuszczać do powstawania zastoin wodnych. Wyszczególnienie prac związanych z utrzymaniem czystości na krytej pływalni w Gostyniu: PIWNICA: Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; sprzątanie windy; mycie szatni(dezynfekcja szafek); mycie ścian w szatni; wycieranie kurzu z góry szafek(dezynfekcja); mycie drzwi przebieralni(dezynfekcja); mycie toalet, zlewów, dozowników, klamek, luster (dezynfekcja); mycie kloszy, włączników światła; mycie i dezynfekcja natrysków; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie i dezynfekcja podłogi, leżanek oraz ścian w pokoju odpoczynku; mycie i dezynfekcja sauny fińskiej i parowej. PARTER: Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie i dezynfekcja ławek w holu; mycie i dezynfekcja drzwi i ram wszystkich pomieszczeń; mycie i dezynfekcja łazienek i toalet na holu; mycie kloszy; czyszczenie podłogi i schodów; czyszczenie kaloryferów; mycie ścian w szatniach; mycie i dezynfekcja przebieralni; czyszczenie i dezynfekcja toalet, zlewów, pojemników na środki higieny; dezynfekcja ławek, czyszczenie luster; mycie i dezynfekcja podłogi w szatniach; czyszczenie i dezynfekcja brodzików; mycie i dezynfekcja natrysków; mycie i dezynfekcja pomieszczeń solarium. Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej myte codziennie na III zmianie odpowiednimi środkami. Ponadto mycie okien hali basenu cztery razy w roku - raz na kwartał. Inne czynności związane ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia: 1. Zamykanie drzwi i okien. 2. Gaszenie świateł po zakończonej pracy. 3. Wyłączanie z prądu podgrzewaczy wody, grzejników, czajników, odbiorników radiowych. 4. Informowanie o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w budynku. 5. Zakup środków higieny - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w pianie do urządzeń znajdujących się w sanitariatach (wykaz urządzeń podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ). 6. Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych usług przez Wykonawcę, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia sprzętem, będącym w jego dyspozycji i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. Środki stosowane do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem winny posiadać stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania np. przez ich rozcieńczenie. Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówienia i udostępniać na każde żądanie Zamawiającego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykaz środków w momencie składania oferty 7. Reklamacje co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę prac będą zgłaszane najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje się za wykonane należycie i przyjęte przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad i uchybień dotyczących wykonanej usługi i konieczności wykonania poprawek, wykonawca zobowiązuje się wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, Wykonawca zobowiązuje się usunąć stwierdzone wady i uchybienia w ciągu 30 minut od chwili zgłoszenia. 8. Przelewy basenowe i kratki przelewowe należy myć codziennie przy użyciu właściwych środków czyszczących. Czyszczenie i pielęgnacja szatni i przybasenia ma zasadniczy wpływ na stan higieniczny pływalni. Pomieszczenia szatni, co najmniej kilka razy dziennie muszą być myte wodą z dodatkiem środków myjąco-dezynfekujących. Używać należy środków posiadających odpowiednie atesty. Niedopuszczalne jest pojawianie się zastoin wodnych, które muszą być na bieżąco usuwane. Po dniu eksploatacji powierzchnie przybasenia muszą być umyte wodą z dodatkiem środków myjąco-dezynfekujących, takich jak w przypadku niecki basenowej oraz wytarte. 9.Zalecenia dotyczące personelu: Personel sprzątający krytą pływalnię ze względu na specyfikę obiektu musi być przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach. Każdy z pracowników zobowiązany jest do posiadania aktualnej pracowniczej książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz umowę z pracodawcą. Ilość osób sprzątających powinna być dostosowana do ilości zadań, które muszą być wykonane - określenie tej ilości należy do wykonawcy, a także powinien być wyposażony w odzież ochronną z widoczną nazwą (logo) firmy. Zaleca się również utrzymanie stałej załogi pracowniczej - bez zbędnych rotacji w zatrudnieniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę na całość zamówienia musi wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9a, 63-800 Gostyń na konto w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 O/Gostyń nr 93 1090 1258 0000 0000 2501 3787. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej w dniu 30 grudnia 2014 r. przed godz. 1000. 5. W przypadku gdy wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w kasie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu (kasa znajduje się w Gostyniu przy ul. Starogostyńskiej 9a) przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej w dniu 30 grudnia 2014 r. przed godz. 1000. Kasa wyda poświadczenie złożenia wadium z odnotowaniem daty i godziny jego złożenia. Kopię dokumentu wadialnego wraz z potwierdzeniem z kasy, wykonawca może dołączyć do składanej oferty. 6. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 12. Zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy) usługę sprzątania obiektów krytego basenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą bądź obiektach branży spożywczej lub obiektach ochrony zdrowia, o łącznej pow. przekraczającej 1500 m2, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże że posiada sprzęt (narzędzia i urządzenia) niezbędne do wykonania zamówienia, które będą wykorzystane do utrzymania czystości w obiektach basenu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże: a) że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 100% podanej miesięcznej ceny ryczałtowej (brutto); b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 250.000,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osir-gostyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sportowa 1, 63-800 Gostyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Sportowa 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4923P w miejscowości Ludwinowo - etap III - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Ulepszenie nawierzchni chodnika w miejscowości Koszkowo
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 r., w podziale na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.