eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Tychy: Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 416928 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania jak niżej: ZADANIE I - Letnie utrzymanie czystości dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 r. - mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego, o łącznej długości 206,62km i powierzchni 1.554.215 m2, w tym: - drogi krajowe 35.415,00 mb, pow. 377.242 m2 - drogi powiatowe 75.672 mb, pow. 616.590 m2 - drogi gminne 95.532 mb, pow. 560.383 m2 - polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego o łącznej długości 53 689 mb i powierzchni 475.251 m2 - krotność polewania 2 razy w sezonie wg wskazań zamawiającego, ZADANIE II - Utrzymanie koszy ulicznych i czystości przejść podziemnych, kładki, tuneli, zamiatanie i odchwaszczanie chodników i ścieżek rowerowych oraz letnie utrzymanie parkingów i placów na terenie miasta Tychy w 2012 r. - jednokrotne opróżnianie 354 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano, - dwukrotne opróżnienie 66 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 1500, - zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych 24 szt. koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką, - zakupienie 60 szt wkładów metalowych do koszy betonowych - utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce o łącznej powierzchni 2.982 m2 - usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy wtorek i piątek tygodnia), - zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy poniedziałek i czwartek tygodnia), - zamiatanie chodników o powierzchni 229 719 m2 i ścieżek rowerowych o powierzchni 40 000 m2 - 1 krotnie w ciągu sezonu na całej szerokości z wszelkich zanieczyszczeń (piasek, liście, szkło), - usuwanie darni z chodników o powierzchni 72.370 m2 - ręcznie lub za pomocą środków chemicznych. - ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym - krotność sprzątania 1 raz w miesiącu na pow. ca 45.000 m2 w okresie sezonu, - oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego - powierzchnia jednokrotnego oczyszczania 21.423 m2. Zamawiający przewiduje dwukrotne oczyszczanie bezpieczników w okresie sezonu, - sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach - 17 odpustów w okresie trwania umowy, przewidywana łączna powierzchnia do sprzątania 17.000 m2, - usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, dyspozycyjność wykonawcy - w ciągu 1 godz. od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego - zakres usług określono w ilości 120 szt. w okresie umowy, - usunięcie odpadów z pasów drogowych według potrzeb i wskazań zamawiającego w ilości ca 35 ton we wszystkie dni kalendarzowe o każdej porze dnia wraz z transportem, składowaniem i utylizacją. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego, - czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych w okresie trwania umowy we wszystkie dni kalendarzowe, o każdej porze dnia (24 godz./dobę). Zamawiający przewiduje ok. 8 wyjazdów. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego, - oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami o łącznej powierzchni 1.188.264,00 m2 z wszelkiego rodzaju śmieci raz w miesiącu. Wykonawca winien skierować do zbierania śmieci każdorazowo co najmniej 3 osoby. - letnie utrzymanie parkingów o powierzchni 91.984,50 m2 oraz placów o powierzchni 15.120 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZADANIE I: - mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego - polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego ZADANIE II: - jednokrotne opróżnianie koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano, - dwukrotne opróżnienie koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 15:00, - zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką, - zakupienie wkładów metalowych do koszy betonowych - utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce - usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki - zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki - zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych - usuwanie darni z chodników - ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym - oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego - sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach - usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, dyspozycyjność wykonawcy - usunięcie odpadów z pasów drogowych - czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych - oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami - letnie utrzymanie parkingów oraz placów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.61.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane: a) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - dotyczy wykonawcy ubiegającego się o zamówienie częściowe w zakresie ZADANIA I i II b) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości - dotyczy wykonawcy ubiegającego się o zamówienie częściowe w zakresie ZADANIA II. c) posiadanie decyzji powiatowego lekarza weterynarii stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych określonych dla prowadzenia działalności w zakresie zbierania potrąconych zwierząt - dotyczy wykonawcy ubiegającego się o zamówienie częściowe w zakresie ZADANIA II. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, tzn. usługi polegającej na: 1) mechanicznym zamiataniu dróg i ulic w okresie 1 sezonu o łącznej powierzchni co najmniej 780 000 m2 - dot. ZADANIA I 2) mechanicznym zamiataniu chodników lub ścieżek rowerowych lub dróg lub parkingów lub placów w okresie 1 sezonu o łącznej powierzchni co najmniej 200 000 m2 - dot. ZADANIA II 3) opróżnianie koszy w ilości minimum 200 szt. w okresie 1 sezonu z częstotliwością minimum 3 razy w tygodniu - dot. ZADANIA II 4) dyżurowanie i zbieranie padłych zwierząt w okresie 1 sezonu na terenie miasta o powierzchni co najmniej 40 km2 - dot. ZADANIA II Wykazane usługi muszą być poparte dokumentem potwierdzającym, że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.: 1) ZADANIE I zamiatarka uliczna z funkcją zraszania o wydajności min. 15 000 m2/godz. - min. 2 szt. zamiatarka uliczna z funkcją zraszania o wydajności min. 35 000 m2/godz. z możliwością zamiatania zarówno prawego jak i lewego pasa jezdni poruszając się zgodnie z kierunkiem ruchu- min. 1 szt. polewarka uliczna o pojemności zbiornika 6-10 m3 - min. 1 szt. 2) ZADANIE II zamiatarka chodnikowa z funkcją zraszania o ciężarze własnym zamiatarki do 2,5 ton - min. 2 szt. samochód dostawczy o ładowności do 3 ton lub ciągnik z przyczepą o ład. do 3,5 tony - min. 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) ZADANIE I - jedną osobą koordynującą prace i posiadająca co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac polegających na letnim utrzymaniu 1) ZADANIE II - jedną osobą koordynującą prace i posiadająca co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac polegających na letnim utrzymaniu - co najmniej dwie brygady 3-osobowe do prac ręcznych Osoba nadzorujące prace oraz osoby wchodzące w skład brygad ręcznych w ww. załącznikach wini być wymienieni z imienia i nazwiska wraz z podaniem doświadczenia zawodowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) druk OFERTA WYKONAWCY b) druk KOSZTORYS OFERTOWY c) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty f) wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia ZADANIE I: - mechaniczne oczyszczanie dróg oraz polewanie i zraszanie ulic od 16.04.2012 r. do 31.10.2012 r. ZADANIE II: - opróżnianie koszy, zakupienie koszy i wkładów do koszy, usuwanie potrąconych zwierząt, likwidacja miejsc zanieczyszczonych, sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach oraz czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, kładki, tuneli, zamiataniu i odchwaszczaniu chodników i ścieżek rowerowych, oczyszczanie bezpieczników i krawężników, ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok, oczyszczanie psów drogowych, zamiatanie parkingów i placów, zbieranie zanieczyszczeń i usuwanie darni z parkingów i placów od 16.04.2012 r. do 31.10.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - Letnie utrzymanie czystości dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego, o łącznej długości 206,62km i powierzchni 1.554.215 m2, w tym: - drogi krajowe 35.415,00 mb, pow. 377.242 m2 - drogi powiatowe 75.672 mb, pow. 616.590 m2 - drogi gminne 95.532 mb, pow. 560.383 m2 2. polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego o łącznej długości 53 689 mb i powierzchni 475.251 m2 - krotność polewania 2 razy w sezonie wg wskazań zamawiającego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - Utrzymanie koszy ulicznych i czystości przejść podziemnych, kładki, tuneli, zamiatanie i odchwaszczanie chodników i ścieżek rowerowych oraz letnie utrzymanie parkingów i placów na terenie miasta Tychy w 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - jednokrotne opróżnianie 354 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano, - dwukrotne opróżnienie 66 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 15:00, - zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych 24 szt. koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką, - zakupienie 60 szt wkładów metalowych do koszy betonowych - utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce o łącznej powierzchni 2.982 m2 - usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy wtorek i piątek tygodnia), - zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy poniedziałek i czwartek tygodnia), - zamiatanie chodników o powierzchni 229 719 m2 i ścieżek rowerowych o powierzchni 40 000 m2 - 1 krotnie w ciągu sezonu na całej szerokości z wszelkich zanieczyszczeń (piasek, liście, szkło), - usuwanie darni z chodników o powierzchni 72.370 m2 - ręcznie lub za pomocą środków chemicznych. - ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym - krotność sprzątania 1 raz w miesiącu na pow. ca 45.000 m2 w okresie sezonu, - oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego - powierzchnia jednokrotnego oczyszczania 21.423 m2. Zamawiający przewiduje dwukrotne oczyszczanie bezpieczników w okresie sezonu, - sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach - 17 odpustów w okresie trwania umowy, przewidywana łączna powierzchnia do sprzątania 17.000 m2, - usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, dyspozycyjność wykonawcy - w ciągu 1 godz. od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego - zakres usług określono w ilości 120 szt. w okresie umowy, - usunięcie odpadów z pasów drogowych według potrzeb i wskazań zamawiającego w ilości ca 35 ton we wszystkie dni kalendarzowe o każdej porze dnia wraz z transportem, składowaniem i utylizacją. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego, - czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych w okresie trwania umowy we wszystkie dni kalendarzowe, o każdej porze dnia (24 godz./dobę). Zamawiający przewiduje ok. 8 wyjazdów. Dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia wykonania usługi przez zamawiającego, - oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami o łącznej powierzchni 1.188.264,00 m2 z wszelkiego rodzaju śmieci raz w miesiącu. Wykonawca winien skierować do zbierania śmieci każdorazowo co najmniej 3 osoby. - letnie utrzymanie parkingów o powierzchni 91.984,50 m2 oraz placów o powierzchni 15.120 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.