To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 41697 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Rawicz: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i termomodernizacją budynków użyteczności publicznej w Gminie Rawicz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane w ramach wszystkich PAKIETÓW będzie współfinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, w ramach podziałania 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej oraz dla PAKIETU 1 także w ramach podziałania 9.3.1 Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22424-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, krajowy numer identyfikacyjny
41105072900000, ul.
ul. Piłsudskiego
21,
63-900
Rawicz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
65 5465400, faks
65 5464167, e-mail
umg@rawicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i termomodernizacją budynków użyteczności publicznej w Gminie Rawicz
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZPF.2710.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę kompleksowego, w pełnym zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przebudową i termomodernizacją budynków użyteczności publicznej w Gminie Rawicz tj. nad: 1) PAKIET 1: Przebudową i termomodernizacją budynku przy ul. Sarnowskiej 9a w Rawiczu, 2) PAKIET 2: Termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu, 3) PAKIET 3: Termomodernizacją budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Armii Krajowej 7 w Rawiczu. 2. Roboty budowlane przewidziane do nadzorowania w ramach nadzoru inwestorskiego polegają w szczególności na: rozbudowie, nadbudowie, przebudowie oraz termomodernizacji budynku Gminy Rawicz przy ul. Sarnowskiej 9a w Rawiczu wraz ze zmianą funkcji części pomieszczeń na przedszkole; termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu; termomodernizacji budynku Przedszkola nr 3, przy ul. Armii Krajowej 7 w Rawiczu. 3. Zakres nadzoru inwestorskiego - PAKIET 1 dot. rozbudowy, nadbudowy, przebudowy i termomodernizacji budynku przy ul. Sarnowskiej 9a w Rawiczu wraz ze zmianą funkcji części pomieszczeń na przedszkole, obejmuje w szczególności nadzór nad niżej wymienionymi robotami : 1) Roboty ziemne, wykopy pod fundamenty, 2) Roboty rozbiórkowe, wykucie otworów w ścianach, wywiezienie gruzu, 3) Budowę fundamentów, wykonanie izolacji, ścian fundamentowych z bloczków betonowych oraz ścian żelbetowych, słupów i podciągów, 4) Roboty murarskie; zamurowanie otworów, wykonanie nadproży, przesklepień z belek stalowych, uzupełnienie elementów żelbetowych w niezbędnym zakresie, 5) Wykonanie tynków wewnętrznych kat. III cement.-wap., gładzi gipsowych oraz malowanie farbami emulsyjnymi, 6) Wykonanie podłoży z piasku oraz betonowych pod posadzki, izolacja, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej oraz posadzki z płytek oraz wykładzin homogenicznych PCV, 7) Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, montaż nowych ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych, 8) Rozebranie pokrycia dachu z papy, przemurowanie kominów, rozebranie warstwy szlichty cementowej, demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 9) Wykonanie ścian z bloczków silikatowych na zaprawie klejowej, 10) Wykonanie trzpieni żelbetowych w ścianach, 11) Wykonanie ścianek działowych z bloczków silikatowych na zaprawie klejowej, 12) Wykonanie stropów z płyt kanałowych oraz gęstożebrowych typu Teriva, 13) Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem z płyt prasowanych z wełny mineralnej, 14) Dostawę i montaż elementów konstrukcji stalowej, 15) Obudowę elementów konstrukcji stalowej płytami gipsowo-kartonowymi, 16) Budowę schodów żelbetowych, 17) Montaż stolarki drzwiowej aluminiowej oraz drzwi przeciwpożarowych, 18) Montaż stolarki okiennej PCV oraz klap dymowych, 19) Montaż balustrad stalowych, 20) Wykonanie termomodernizacji dachu poprzez ułożenie płyt wełny mineralnej, pokrycie z papy, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 21) Termodernizację ścian zewnętrznych w strefie poniżej gruntu przy pomocy płyt styropianu ekstrudowanego, 22) Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą przy użyciu płyt z wełny mineralnej, 23) Ustawienie rusztowań na czas wykonywania robót, 24) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej z rur PVC oraz ustawienie studni rewizyjnych i studzienek ściekowych betonowych, 25) Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami, 26) Montaż przyborów instalacji kanalizacji sanitarnej, 27) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur polipropylenowych, 28) Wykonanie wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej z rur stalowych ocynkowanych wraz z montażem hydrantów wewnętrznych, 29) Zamontowanie przyborów instalacji wodociągowej, 30) Wykonanie instalacji wewnętrznej z rur polipropylenowych, montaż grzejników płytowych zaworów termostatycznych i przelotowych, 31) Montaż urządzeń w projektowanym węźle cieplnym, 32) Montaż pompy ciepła, 33) Zamontowanie elementów instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralami, 34) Montaż wentylatorów, 35) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, 36) Demontaż starej instalacji elektrycznej, 37) Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych, 38) Wykonanie instalacji teleinformatycznej, 39) Wykonanie okablowania wewnątrz budynku; trasy kablowe i rozprowadzenie przewodów, 40) Montaż opraw oświetleniowych, 41) Wykonanie instalacji monitoringu, 42) Wykonanie instalacji sygnalizacji włamania, domofonowej i przyzywowej, 43) Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, 44) Budowę ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych oraz montaż, 45) Budowę boksu dla kontenera na śmieci, 46) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz podbudową oraz montaż krawężników i obrzeży betonowych, 47) Wykonanie nawierzchni żwirowej placu zabaw oraz wykonanie trawników, 48) Oraz inne prace towarzyszące pełnemu i prawidłowemu wykonaniu zamówienia. 4. Zakres nadzoru inwestorskiego - PAKIET 2: dot. termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu, obejmuje w szczególności nadzór nad niżej wymienionymi robotami: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych, 2) Roboty ziemne, odkopanie ścian fundamentowych, 3) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej oraz docieplenie ścian fundamentowych przy pomocy płyt styropianu ekstrudowanego, 4) Ocieplenie ścian zewnętrznych metoda lekką-mokrą, 5) Wymianę parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy tytanowo-cynkowej, 6) Wymianę stolarki okiennej na okna PCV oraz parapetów wewnętrznych, 7) Docieplenie dachu sali gimnastycznej poprzez ułożenie płyt warstwowych grub. 250 mm z rdzeniem styropianowym oraz wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowe, 8) Podniesienie murków ogniowych, 9) Ocieplenie stropdachów niewentylowanych styropapą grub.10 cm, 10) Ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej wdmuchiwanym do przestrzeni pomiędzy stropem a powierzchnią dachu o grubości warstwy 18 cm, 11) Montaż rusztowań na czas wykonywania robót, 12) Demontaż kotła oraz urządzeń wyposażenia istniejącej kotłowni węglowej, 13) Montaż kotła gazowego i urządzeń wyposażenia kotłowni oraz prace budowlane wewnątrz kotłowni, 14) Montaż wkładu kominowego z blachy stalowej kwasoodpornej, 15) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, 16) Montaż rekuperatora, 17) Wykonanie instalacji odgromowej oraz uziemiającej, 18) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rurociągów stalowych oraz montaż grzejników płytowych, 19) Wykonanie okablowania wewnątrz budynku; trasy kablowe i rozprowadzenie przewodów, 20) Montaż opraw oświetleniowych, 21) Wykucie otworu dla projektowanych drzwi zewnętrznych od strony wschodniej budynku, 22) Budowę rampy, montaż balustrady, 23) Wykonanie okładzin nawierzchni rampy z płyt granitowych promieniowanych, 24) Montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych, 25) Wykonanie ścianek działowych z cegły grub. 12 cm na korytarzu budynku dydaktycznego, tynkowanie ścianek oraz wykonanie prac malarskich, 26) Zamontowanie drzwi przeciwpożarowych w ściankach, 27) Wykonanie drobnych prac związanych z przełożeniem grzejnika oraz demontaż umywalki, 28) Oraz inne prace towarzyszące pełnemu i prawidłowemu wykonaniu zamówienia. 5. Zakres nadzoru inwestorskiego - PAKIET 3: dot. termomodernizacji budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Armii Krajowej 7 w Rawiczu, obejmuje w szczególności nadzór nad niżej wymienionymi robotami: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych, 2) Naprawę murków tarasu, 3) Odnowienie daszków zewnętrznych oraz balustrad i słupów stalowych, 4) Wymianę opraw zewnętrznych oraz elementów systemu alarmowego na elewacji budynku, 5) Ocieplenie strefy przycokołowej oraz ścian zewnętrznych metoda lekką-mokrą, 6) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej, 7) Wymianę krat i okien piwnicznych, 8) Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 9) Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej, 10) Montaż rusztowań na czas wykonywania robót, 11) Ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej wdmuchiwanym do przestrzeni pomiędzy stropem a powierzchnią dachu, 12) Demontaż instalacji centralnego ogrzewania, 13) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rurociągów stalowych oraz montaż grzejników płytowych, 14) Wymianę kotła gazowego oraz urządzeń wyposażenia kotłowni, 15) Wykonanie instalacji odgromowej, 16) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, 17) Oraz inne prace towarzyszące pełnemu i prawidłowemu wykonaniu zamówienia. 6. Zamówienie będzie współfinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, w ramach podziałania 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej oraz dla PAKIETU 1 w zakresie przebudowy i termomodernizacji budynku przy ul. Sarnowskiej 9a w Rawiczu także w ramach podziałania 9.3.1 Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej. 7. Szczegółowy zakres zamówienia, który jest przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowej wraz z wydanymi decyzjami i uzgodnieniami itp. dla poszczególnych PAKIETÓW, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych PAKIETÓW, 3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi dla poszczególnych PAKIETÓW, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne). 8. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w pełnym zakresie we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach, w tym w szczególności w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo-kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 9. Prace budowlane wykonywane w ramach zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu prowadzone są na terenie historycznego układu urbanistycznego i zespołu Rawicza - Sarnowy, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem rejestru zabytków 1007/A. 10. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wykwalifikowane osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót we wszystkich następujących branżach - specjalnościach. Osoby te winny być członkami właściwych izb samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie. Na Wykonawcy ciąży również obowiązek zapewnienia osoby, która będzie odpowiadała za prawidłowe i pełne wykonanie zamówienia, w tym za koordynowanie i rozliczanie robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym. Zamawiający nie określa ilościowego składu zespołu Wykonawcy niezbędnego do realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez 1 osobę funkcji Inspektora Nadzoru dla poszczególnych branż oraz inne funkcje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. Przy robotach budowlanych wymagających ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wyznaczy jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie. 11. Wykonawca pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 290 z późniejszymi zmianami ). Do podstawowych obowiązków WYKONAWCY (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie - na wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowuje i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych lub ich części (etapów) jak również udział w przekazywaniu ich do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robot polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robot lub elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, 6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 12. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zaoferowanego wynagrodzenia należy: 1) ustanowienie inspektora / inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w zamówieniu ze wskazaniem inspektora-koordynatora. Czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora / inspektorów nadzoru wymaganych specjalności w okresie prowadzenia robót w danej branży / branż na każdej budowie w godzinach od 7:30 do 14:30 niezależnie od czasu trwania tego pobytu; 2) udział w pracach przy przekazaniu placu budowy lub frontu robót; 3) przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 4) organizowanie i prowadzenie narad budowy z ramienia Zamawiającego, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie jak również organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 5) ustalanie postępu robót w stosunku do terminów określonych w umowie, podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, monitorowanie budowy oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo - rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram), jak również przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robot, 7) zapewnienie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót budowlanych, monitorowanie budowy oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo - rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram), 8) sprawdzanie w terminie 7 dni od dnia przekazania faktur częściowych i końcowych wraz z protokołami odbioru wykonanych robót w danym okresie przedkładanych przez wykonawcę robót, sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych i zamiennych oraz obmiarów robót przedkładanych przez Wykonawcę robót, 9) wyjaśnianie z projektantami wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową dotyczącą nadzorowanych robót budowlanych, 10) spisywanie notatek i protokołów z każdorazowego przeprowadzonego pobytu / kontroli budowy oraz przekazywanie ich niezwłocznie Zamawiającemu, 11) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 12) kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, technicznych jak również zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 13) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 14) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 15) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 16) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień podobnych lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, podobne, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 17) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i zamówień podobnych, sporządzanie protokołów konieczności wykonania tych robót i zamówień, po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 18) sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie z Wykonawcą robót wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, 19) ocenianie konieczności zmian i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającemu, a po uzyskaniu pisemnej aprobaty Zamawiającego i podpisaniu stosownej umowy, wydawanie poleceń wykonania robót zamiennych, dodatkowych, podobnych lub rezygnacji z części robót, 20) przygotowanie do akceptacji Zamawiającemu wniosków od Wykonawcy o przesuniecie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) oraz zmiany wynagrodzenia, zaopiniowanie ich i przedstawienie wniosków do akceptacji Zamawiającego, 21) egzekwowanie od Wykonawcy robót dokumentów wymaganych w umowie (atesty, certyfikaty, pomiary, inwentaryzacje itd.) 22) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 23) weryfikacja dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy robót i przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji, 24) sprawdzanie oraz udział w odbiorach robót częściowych, odbiorach końcowych robót budowlanych oraz przekazywania ich do użytkowania jak również kontrolowanie rozliczeń zakresu rzeczowego i finansowego zamówienia, 25) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad jak również potwierdzenie usunięcia wad i usterek ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych, sprawdzanie przekazywanej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz zapisami umowy, 26) nadzór na robotami dodatkowymi i podobnymi do wysokości 10 % wartości robót, 27) potwierdzenie wniosku Wykonawcy skierowanego do Zamawiającego o zakończeniu realizacji zamówienia, 28) zastosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych wyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanych robót budowlanych, jak również udzielanie informacji publicznej pod nadzorem Zamawiającego, 29) udział w przeglądzie gwarancyjnym, pogwarancyjnym i po okresie rękojmi zgodnie z warunkami i terminami określonymi w umowie na realizację robót, w szczególności Wykonawca będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie. 13. Wyszczególnione wyżej obowiązki Wykonawcy mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego ze SIWZ i umowy, a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. 14. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 15. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót nad którymi Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach budowlanym dla wymienionych zadań oraz wynikają z Polskich Norm. 16. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 17. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666). Zgodnie z opublikowaną opinią Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie stosowania art. 29 ust. 3a, czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07. 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: PAKIET 1: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i termomodernizacją budynku przy ul. Sarnowskiej 9a w Rawiczu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT83861.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 7995.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: PAKIET 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28655.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3444.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: PAKIET 3: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Armii Krajowej 7 w Rawiczu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7482.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- Zakup i dostawa leków
- Dostawa paliw płynnych na potrzeny Gminy Rawicz - Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
- Zakup paliwa na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.