Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Białystok: Usługa poligraficzna:
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów, afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projektu , którym dysponuje Zamawiający.
Numer ogłoszenia: 416994 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów, afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projektu , którym dysponuje Zamawiający..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Plakaty,afisze. - afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 400 szt. - afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 7 x 200 szt - plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład 1000 szt. - plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150g, kolor 4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.) Materiały do aranżacji wystaw - wydruk na winylu 300 m2 - wydruk na siatce 200 m2 - wydruk na papierze blueback 300 m2 - druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 70 m2 Bilety wstępu - bilety wstępu: format 4 x14 cm, papier 80g ecru, kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. , nakład 200.000 szt. Inne - nadruk na smyczy, jednostronny, kolor 1, 1000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00 - 78.22.00.00 78.22.50.00 - 78.22.50.00 78.20.00.00 - 78.20.00.00 78.15.10.00 - 78.15.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych, 3. spełniają warunki określone w art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych, 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem co najmniej 1 rok lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu, - Wykonawca powinien dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego ( jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi ) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy, którzy nie spełnią powyżej wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 3.Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 6.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 godnie z ustawą z dnia 24.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 1, do SIWZ 7.Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP stanowiące Załącznik Nr 3, do SIWZ 8.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 2, do SIWZ . W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia materiałów w formie elektronicznej - projektów lub realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem co najmniej 1 rok lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu,). Wykaz stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców. 3 Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 i 2.2. W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia . Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr4, do SIWZ 2.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ 3.Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa: 2. w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.w Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP 4.Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 -mce przed terminem składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie
15-426 Białystok
Ratusz Rynek Kościuszki 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- 2 jednodniowe szkolenia pn. "Zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie Gminnych programów rewitalizacji"
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Świadczenie usługi szkoleniowej pn.: "Współpraca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - część I, CKZ Nr 2 w ZSM w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14 - część II, wraz z pełn. nadz. aut.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.