Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Lwówek Śląski: A. ochronę budynku biurowego w Rakowicach Wielkich 15,
B. ochrona nieruchomości zabudowanej w Bogatyni ul. Pocztowa
Numer ogłoszenia: 416998 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich , Rakowice Wielkie 15, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824639, faks 075 7824399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka terenowa Ageencji Nieruchomości Rolnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: A. ochronę budynku biurowego w Rakowicach Wielkich 15, B. ochrona nieruchomości zabudowanej w Bogatyni ul. Pocztowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot A zamówienia jest ochrona budynku biurowego wraz z parkingiem i samochodami mieszczącego się w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski, będącego własnością Agencji Nieruchomości Rolnych Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich. Obiekty będą podlegać ochronie w dni robocze od godziny 1530 do godziny 730 oraz w dni wolne od pracy - całodobowo. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 300/39, obręb Rakowice Wielkie, o powierzchni 0,1588 ha. Przedmiot B zamówienia jest całodobowa ochrona terenu zabudowanego w Bogatyni ul. Pocztowa, dawne przejście graniczne, budynkiem administracyjnym, zadaszeniem - wiatą stalową, stacją transformatorową i infrastrukturą techniczną. Obiekty będą podlegać ochronie całodobowo. Obiekty znajdują się na działce nr 8/6 obręb Bogatynia II, o powierzchni zabudowanej części 0,2804 ha..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 Prawa ZP. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) zgodne z zakresem koniecznym do wykonania zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony mienia (kopia koncesji wydanej przez MSWiA datowana i podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Licencja nie jest wymagana. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8.Podpisanie oferty przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub załączenie upoważnienia do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie , o którym mowa w rubryce nr 3 , jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 9.Jeżeli działalność jest prowadzona w ramach spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki cywilnej. Jeżeli podmiot występuje wspólnie dokument uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej lub występującego wspólnie - zawarta umowa ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy , wniesienia wadium i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Rakowice Wielkie 15
59-600 Lwówek Śląski
Tel. /fax 75 78246 39, 75 78 243 99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 11.2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert 1. Otwarcie ofert nastąpi 11 grudnia 2009r o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3) 2. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert. 3. Otwarcie i ocena ofert. 1. Otwarcie ofert jest jawne. 2. Otwarcia ofert dokonuje komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego. 3. Bezpośrednio prze otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi oferentom : - nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, - cenę oferty. 5. Kolejność otwarcia ofert zgodna z kolejnością ich wpływu do Zamawiającego. 6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert..
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Alkoholizmowi w Lwówku Śląskim - III postępowanie
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.