eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawojaZakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych dla Zespołu Szkół w Skawicy w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Numer ogłoszenia: 417020 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 408804 - 2013 data 08.10.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Zawoja, Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 33 8775-015, fax. 33 8775-015.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.5.
  • W ogłoszeniu jest: Zawoja: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych dla Zespołu Szkół w Skawicy w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Numer ogłoszenia: 408804 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381608 - 2013r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawoja, Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 33 8775-015, faks 33 8775-015. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych dla Zespołu Szkół w Skawicy w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Przetarg na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych związanych z prowadzonym projektem: KLUCZ DO SUKCESU polegającym na podniesieniu jakości oferty edukacyjnej gimnazjum w Skawicy dla którego organem prowadzącym jest Gmina Zawoja i wspieraniu uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych i zainteresowań oraz organizowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. LICZBA CZĘŚCI: 2 CZĘŚC I -zakup i dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2a do SIWZ . CZĘŚĆ II- zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2b do SIWZ . Symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. 38652100-1 - projektor 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy 30213100-6 - komputery przenośne Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego oraz materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1)Zajęcia wyrównawcze z matematyki. 2)Zajęcia wyrównawcze z nauk przyrodniczych. 3)Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego. 4)Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. 5)Zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. 6)Terapia pedagogiczna. 7)Zajęcia logopedyczne. 8)Zajęcia dodatkowe Kultura, Sztuka i My 9)Zajęcia dodatkowe Świat-jak to działa? 10)Dodatkowe zajęcia sportowe. 11)Dodatkowe zajęcia z informatyki Okno na świat 12)Warsztaty z doradztwa edukacyjno- zawodowego. 13)Dodatkowe zajęcia z j. angielskiego. 14)Dodatkowe zajęcia z j. niemieckiego. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. (Zał. 2a i 2b). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2a do SIWZ . W zakresie zakupu i dostawy sprzętu multimedialnego: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego znajdują się również w załączniku nr 2b do SIWZ- wg zapotrzebowania dla poszczególnych zajęć. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt multimedialny zgodny z zapisami SIWZ w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2a do SIWZ . Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla sprzętu multimedialnego, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia, w zależności od potrzeb, do wysokości 10 % całości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia w zakresie zakupu 8 laptopów do wyposażenia pracowni informatycznej w ramach zadania 11) Dodatkowe zajęcia z informatyki Okno na świat w razie nie przyznania dofinansowania. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.. SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: FIRMA DEC IRENA DEC, ul. Ustronna 6/43, 43-100 TYCHY, kraj/woj. śląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43239,66 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 70000,00 Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89958,62 Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: INFOLOGIC S.C. ADAM OLSZAR, JADWIGA OLSZAR, UL.USTROŃSKA 20, 43-400 CIESZYN, kraj/woj. śląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31714,29 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 37447,00 Oferta z najniższą ceną: 37447,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00 Waluta: PLN..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zawoja: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych dla Zespołu Szkół w Skawicy w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Numer ogłoszenia: 408804 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381608 - 2013r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawoja, Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 33 8775-015, faks 33 8775-015. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych dla Zespołu Szkół w Skawicy w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Przetarg na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych i naukowych związanych z prowadzonym projektem: KLUCZ DO SUKCESU polegającym na podniesieniu jakości oferty edukacyjnej gimnazjum w Skawicy dla którego organem prowadzącym jest Gmina Zawoja i wspieraniu uczniów w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych i zainteresowań oraz organizowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. LICZBA CZĘŚCI: 2 CZĘŚC I -zakup i dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2a do SIWZ . CZĘŚĆ II- zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2b do SIWZ . Symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. 38652100-1 - projektor 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy 30213100-6 - komputery przenośne Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego oraz materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1)Zajęcia wyrównawcze z matematyki. 2)Zajęcia wyrównawcze z nauk przyrodniczych. 3)Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego. 4)Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. 5)Zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. 6)Terapia pedagogiczna. 7)Zajęcia logopedyczne. 8)Zajęcia dodatkowe Kultura, Sztuka i My 9)Zajęcia dodatkowe Świat-jak to działa? 10)Dodatkowe zajęcia sportowe. 11)Dodatkowe zajęcia z informatyki Okno na świat 12)Warsztaty z doradztwa edukacyjno- zawodowego. 13)Dodatkowe zajęcia z j. angielskiego. 14)Dodatkowe zajęcia z j. niemieckiego. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. (Zał. 2a i 2b). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2a do SIWZ . W zakresie zakupu i dostawy sprzętu multimedialnego: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego znajdują się również w załączniku nr 2b do SIWZ- wg zapotrzebowania dla poszczególnych zajęć. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt multimedialny zgodny z zapisami SIWZ w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych zajęć według załącznika nr 2a do SIWZ . Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla sprzętu multimedialnego, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia, w zależności od potrzeb, do wysokości 10 % całości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia w zakresie zakupu 8 laptopów do wyposażenia pracowni informatycznej w ramach zadania 11) Dodatkowe zajęcia z informatyki Okno na świat w razie nie przyznania dofinansowania. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.. SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: FIRMA DEC IRENA DEC, ul. Ustronna 6/43, 43-100 TYCHY, kraj/woj. śląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67882,61 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 70000,00 Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89958,62 Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: INFOLOGIC S.C. ADAM OLSZAR, JADWIGA OLSZAR, UL.USTROŃSKA 20, 43-400 CIESZYN, kraj/woj. śląskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67565,45 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 37447,00 Oferta z najniższą ceną: 37447,00 -Oferta z najwyższą ceną: 70000,00 Waluta: PLN..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.