eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaDostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii



Ogłoszenie z dnia 2016-02-24

Góra Kalwaria: Dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
Numer ogłoszenia: 41712 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 727 35 04; 22 727 36 01, faks 22 22 727 34 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii wg. załącznika nr 1-dostawy materiałów opatrunkowych, wg załącznika nr 2-dostawy drobnego sprzętu medycznego, wg załącznika nr 3-dostawy środków dezynfekcyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy materiałów opatrunkowych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IPSON Sp. z o.o., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21348,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19538,50

  • Oferta z najniższą ceną: 19538,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26379,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy drobnego sprzętu medycznego do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44964,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43189,50

  • Oferta z najniższą ceną: 43189,50 / Oferta z najwyższą ceną: 48077,95

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawy środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45424,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28393,41

  • Oferta z najniższą ceną: 28393,41 / Oferta z najwyższą ceną: 38561,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych. W przedmiotowym przypadku brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia zamówienia zmierzającego do wyłonienia wykonawcy. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne na rynku i mające ustalone standardy jakościowe. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży związanej ze sprzedażą materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych. Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na postawie art. 11 ust 8 Pzp (tj. 135000 euro). W związku z powyższym zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art. 70 Pzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.