Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 417134 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych i oprogramowania z podziałem zamówienia na 11 części w następującym asortymencie: A) Część 1 zamówienia 1) Przełącznik sieciowy 8 portowy - 10 szt., 2) Przełącznik sieciowy 5 portowy - 10 szt. 3) Mysz komputerowa - 20 szt. 4) Klawiatura komputerowa - 20 szt. B. Część 2 zamówienia 1) Oprogramowanie Acronis Backup & Recovery lub równoważne o funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia- 1 szt. 2) Oprogramowanie Adobe Acrobat X Pro WIN BOX lub równoważne o funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia - 5 szt. 3) Oprogramowanie Microsoft Windows 2008 WEB Serwer lub równoważne o funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia- 1 szt. 4) Oprogramowanie Fine Reader XI lub równoważne o funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia - 15 szt. C. Część 3 zamówienia 1) Drukarka monochromatyczna - 3 szt. 2) Drukarka kolorowa laserowa - 1 szt. D. Część 4 zamówienia 1) Netbook - 10 szt. E. Część 5 zamówienia 1) Oprogramowanie Adobe Acrobat X Pro WIN BOX lub równoważne o funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia - 1 szt. 2) Drukarka sieciowa z dupleksem - 2 szt. F. Część 6 zamówienia 1) Zestaw komputerowy (komputer, monitor klawiatura, mysz) - 1 szt. ,2) Dysk twardy typu SATA - 2 szt. 3) Wtyki RJ45 - 100 szt., 4) Przełącznik sieciowy - 1 szt. G. Część 7 zamówienia 1) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. H. Część 8 zamówienia 1) Zestaw komputerowy( komputer, monitor, klawiatura, mysz) - 4 szt. ,2) Monitor LCD - 1 szt. 3) Klawiatura (USB) - 6 szt. 4) Mysz optyczna z rolka (USB) - 6 szt. I. Część 9 zamówienia 1) Dysk twardy, przenośny 2,5 - 1 szt. , 2) Dysk twardy 3.5 - 2 szt. ,3) Dysk twardy 3,5 SCSI - 2 szt. 4) Dysk twardy 2,5 - 2 szt. K. Część 10 zamówienia: 1)Urządzenie wielofunkcyjne - 15 szt. L. Część 11 zamówienia: 1) Drukarka sieciowa monochromatyczna - 15 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postpowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia i wiedzy niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: A) na Część 1 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 5.000,00 zł. brutto każda dostawa, B) na Część 2 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 35.000,00 zł. brutto każda dostawa, C) na Część 3 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 7.500,00 zł. brutto każda dostawa, D) na Część 4 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 20.000,00 zł. brutto każda dostawa, E) na Część 5 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 7.500,00 zł. brutto każda dostawa, F) na Część 6 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 2.000,00 zł. brutto każda dostawa, G) na Część 7 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 15.000,00 zł. brutto każda dostawa, H) na Część 8 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 10.000,00 zł. brutto każda dostawa, I) na Część 9 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 3.000,00 zł. brutto każda dostawa, K) na Część 10 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 20.000,00 zł. brutto każda dostawa, L) na Część 11 zamówienia - min 2 dostawy, o wartości min. 15.000,00 zł. brutto każda dostawa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności oferowanych parametrów sprzętu i wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - w oryginale.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie ofertowe kosztów realizacji przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - w oryginale. 2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru (KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub aktualny odpis wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej (EDG) jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest osobą fizyczną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji elektronicznej: - www.is.waw.pl
- papierowej w siedzibie zamawiającego pod adresem:
ul. A. Felińskiego 21b; 01-513 W-wa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 21b; 01-513 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.