Og³oszenie z dnia 2010-12-22
P³ock: Sukcesywna dostawa w 2011r. artyku³ów biurowych dla S±du Rejonowego w P³ocku
Numer og³oszenia: 417140 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w P³ocku, Plac Narutowicza 6, 09-404 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625244 w. 361, faks 024 2684727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa w 2011r. artyku³ów biurowych dla S±du Rejonowego w P³ocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artyku³ów biurowych zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Premium Spó³ka Jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 54286,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 53258,30
Oferta z najni¿sz± cen±: 53258,30 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 79827,65
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przes³ankami do zastosowania tego trybu jest fakt, ¿e przedmiot zamówienia jest powszechnie dostêpny o ustalonych standardach jako¶ciowych, a warto¶æ zamówienia jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Ponadto na terenie P³ocka jest wystarczaj±ca ilo¶æ wykonawców, którzy mog± wykonaæ zamówienie z zachowaniem konkurencji. Powodem wybrania tego trybu jest równie¿ fakt, ¿e w przypadku sukcesywnej dostawy wykonawca, który ma siedzibê w P³ocku lub okolicach mo¿e w ka¿dej chwili i w krótkim czasie dostarczyæ zamówiony towar. Taka sukcesywna dostawa jest uzasadniona poniewa¿ w s±dzie nie ma magazynku, w którym mo¿na by przechowywaæ wiêksz± ilo¶æ artyku³ów biurowych.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych.
- Dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materia³ów biurowych na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Gdañsku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych oraz artyku³ów biurowych dla GIG - PIB z podzia³em na czê¶ci: czê¶æ 1 - artyku³y papiernicze - papier ksero, czê¶æ 2 - materia³y biurowe
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
wiêcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.