eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawy artykułów mięsnych i wędlin poprzez realizację talonów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Grudziądz: Dostawy artykułów mięsnych i wędlin poprzez realizację talonów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2010 r.
Numer ogłoszenia: 417166 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Hallera 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4626990, faks 056 4628690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów mięsnych i wędlin poprzez realizację talonów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mięsnych i wędlin poprzez realizację talonów żywnościowych - w ilości około 100 osób miesięcznie - dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, które będą podlegały ocenie: spełnia/nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. 4. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej trzy czynne punkty sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych i chemicznych, rozmieszczone w różnych rejonach miasta: - rejon I - okolice Śródmieścia i Starego Miasta, - rejon II - okolice Tarpna, - rejon III - okolice osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej i Strzemięcina..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i o nie występowaniu przesłanek z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 2) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli umocowanie nie wynika z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipmopr.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie przy ul. Hallera 1 w Grudziądzu, pokój nr 30, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Hallera 1 w Grudziądzu, pokój nr 24, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.