eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego oraz nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury transportowo-komunikacyjnej w powiecie kwidzyńskim poprzez budowę małej obwodnicy miasta Kwidzyna- Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego oraz nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury transportowo-komunikacyjnej w powiecie kwidzyńskim poprzez budowę małej obwodnicy miasta Kwidzyna- Etap I i Etap II.
Numer ogłoszenia: 41723 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego oraz nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury transportowo-komunikacyjnej w powiecie kwidzyńskim poprzez budowę małej obwodnicy miasta Kwidzyna- Etap I i Etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego oraz nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury transportowo- komunikacyjnej w powiecie kwidzyńskim poprzez budowę małej obwodnicy miasta Kwidzyna - Etap I i Etap II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt dotyczy realizacji robót drogowych, mostowych, sieci wodociągowej, sieci elektrycznej i kanalizacji deszczowej. Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Inwestora Zastępczego nad robotami związanymi z przebudową odcinka drogi powiatowej i budową nowego odcinka drogi w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji projektowej, obejmującymi w szczególności: 1) Branża drogowa: a) budowa nowej drogi o długości 1540,00 mb b) przebudowa drogi o długości 1300,00 mb c) budowa ciągu pieszego wraz ze ścieżką rowerową na długości 1840,00 mb. 2) Branża mostowa: a) budowa mostu o długości 19,00 mb 3) Branża sanitarna: a) budowa kanalizacji deszczowej - 520,00 mb b) przełożenie sieci wodociągowej - 250,00 mb c) przełożenie gazociągu - 120,00 mb. 4) Branża elektryczna: a) przebudowa napowietrznej linii NN o długości 487,00 mb b) montaż sieci kablowych NN o długości 355,00 mb 5) Branża telekomunikacyjna: a) przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych - 1900,00 mb Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu (obowiązki Wykonawcy) został przedstawiony w §2 i §10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr A do niniejszej SIWZ. Projekt umowy zawiera również pozostałe warunki wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.00.00.00 - 74.00.00.00 74.31.30.00 - 74.31.30.00 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium o wartości 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy); 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4) ustawy). Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednio wykwalifikowanym i doświadczonym personelem technicznym w ilości gwarantującej rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadający stosowne uprawnienia budowlane. W celu spełnienia warunku posiadania kadry technicznej niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie osoby legitymujące minimum 3-letnią praktyką zawodową i posiadające stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach technicznych objętych przedmiotem zamówienia, tj: dysponują co najmniej po 1 osobie: a)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej (budowa lub przebudowa dróg publicznych) (liczone od dnia uzyskania uprawnień). b)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami budowlanymi urządzeń infrastruktury drogowej obiektów inżynierskich (mostów, wiaduktów) (liczone od dnia uzyskania uprawnień), c)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami liniowymi branży sanitarnej, gazowej, wodociągowej w związanych z budową lub przebudową dróg publicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). d)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej związanych z budową lub przebudową dróg publicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. Dysponują dodatkowo 1 osobą: a) Koordynator posiadający doświadczenie w kierowaniu, nadzorowaniu lub koordynowaniu min. 2 pracami inwestycyjnymi w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg publicznych, budynków użyteczności publicznej o wartości robót min. 3 000 000 zł każda, a roboty budowlane rozliczane były w systemie ryczałtowym. . Informacja o dokumentach jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku: a)oświadczenie wykonawcy: wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywała przedmiot zamówienia wraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, b)uprawnienia budowlane kadry technicznej przewidzianej do wykonania usług w branżach objętych przedmiotem zamówienia, c)dokumenty stwierdzające przynależność kadry do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Doświadczenie Wykonawcy. Warunek konieczny. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi publicznej wraz z budową lub przebudową obiektów inżynierskich (mostów, wiaduktów) przy czym min. jedna z robót objętych nadzorem była współfinansowana ze środków unijnych. Wymaga się aby każde ze zrealizowanych zamówień (usług polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) opiewało na kwotę min 200.000 zł brutto, a nadzorowane roboty budowlane obejmowały branżę drogową, mostową, sanitarną i elektryczną. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie każdego zamówienia (usługi) potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Dodatkowo w przypadku robót objętych nadzorem były współfinansowane ze środków unijnych należy podać źródło z którego zadanie objęte nadzorem było współfinansowane. Informacja o dokumentach jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku: a)wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem 3.2.2.1.SIWZ, z podaniem zakresu usług, ich wartości, zamawiających oraz daty wykonania zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku zadania objętego nadzorem była inwestycja współfinansowana ze środków unijnych należy wskazać źródło, z którego zadanie było współfinansowane. 3. Potencjał ekonomiczno- finansowy Wykonawcy Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1000.000,00 zł. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania żadnej części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 3.1.1. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą realizować przedmiot zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na ww formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji. 2. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 3.2.2. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały zrealizowane należycie. 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.3 niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.2.3. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 38..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 12:00, miejsce: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 30 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Poziom współfinansowania Projektu ze środków EFRR-75%..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.