Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Pyrzyce: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach.
Numer ogłoszenia: 417242 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 570 10 20, faks (091) 570 01 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach o łącznej powierzchni 9,76 ha: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonywanie obowiązków obciążających właściciela nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz.2008 z późn. zm.). 2.Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne w razie zaistnienia takiej konieczności. 3.Obowiązkiem wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco funkcjonowanie cmentarza komunalnego w godzinach określonych w Regulaminie użytkowania cmentarza komunalnego. 4.Opróżnianie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu, będzie się odbywało stosownie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Pyrzyc na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie).Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarki odpadami. 5.Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań. 6.Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 3 000,00 zł na rachunek bankowy nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 lub w kasie Urzędu Miejskiego najpóźniej do dnia 11.12.2009 godz. 9 00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. uPzp oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 uPzp. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w pkt.6 ust.1, które muszą potwierdzić m.in. spełnienie następujących minimalnych warunków: 1) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi uprawnieniami i praktyką zawodową w zakresie zamówienia oraz posiadać aktualny wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS, 2) Wykonawca musi dysponować personelem, sprzętem i środkami technicznymi niezbędnymi do realizacji zadania, 3)Wykonawca musi posiadać licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami, o której mowa w art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 1997 Nr 115 poz. 741) albo zapewnić zarządzanie nieruchomościami przez zatrudnienie osoby posiadającej stosowne uprawnienia, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno prawnej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społecznie i zdrowotne albo zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem okresu składania ofert, 3. oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ 4. Wykaz podobnych prac w zakresie zarządzania nieruchomościami w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywane podobne prace stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. licencje zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowę zawartą z osobą, która posiada stosowne uprawnienia,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ) można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. 275, II piętro w godz. od 7 00 do 15 00 - Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1 , sekretariat - pokój nr 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.