Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Przasnysz: Ochrona obiektów, dozorowanie, monitorowanie i konserwację systemów alarmowych w obiektach SP ZZOZ w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 417372 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 29 75 34 310, faks 29 7534380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów, dozorowanie, monitorowanie i konserwację systemów alarmowych w obiektach SP ZZOZ w Przasnyszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 3.1. Ochrona obiektów i dozorowanie na zewnątrz i wewnątrz budynków: a/ Budynek główny Szpitala b/ Budynek Kuchni, c/ Budynek Pralni, d/ Tlenownia, e/ Hydrofornia f/ Budynek warsztatowo - magazynowy g/ Stacja TRAFO z agregatem prądotwórczym h/ Budynek ekipy wyjazdowej i budynek Anatomii Patologicznej i/ Kotłownia i Spalarnia odpadów przed włamaniem, kradzieżą, zalaniem wodą, pożarem, zakłóceniem porządku i innymi zdarzeniami losowymi w godzinach: ochrona zewnętrzna obiektów - jeden posterunek całodobowo we wszystkie dni w roku. ochrona wewnętrzna obiektów - jeden posterunek 9 godzin na dobę w godzinach od 7.00 do 16.00 we wszystkie dni w roku. Ochrona dotyczy zarówno osób przebywających w obiekcie, jak i znajdującego się w nim mienia. 3.2 Monitorowanie droga telefoniczną sygnałów z lokalnych systemów alarmowych znajdujących się w obiektach: a/ Przychodnia Zdrowia w Przasnyszu przy ul. Joselewicza 6 - 1 system alarmowy b/ Budynek Główny Szpitala przy ul. Sadowej 9 - 3 systemy alarmowe: - Piwnice - pomieszczenie serwera - Parter - Apteka Szpitalna - I piętro - pomieszczenia administracji 3.3 Konserwacja systemów alarmowych wykonanych w obiektach: a/ Przychodnia Zdrowia w Przasnyszu przy ul. Joselewicza 6 - 1 system alarmowy b/ Budynek Główny Szpitala przy ul. Sadowej 9 - 3 systemy alarmowe: - Piwnice - pomieszczenie serwera - Parter - Apteka Szpitalna - I piętro - pomieszczenia administracji Pracownicy ochrony muszą być umundurowani oraz wyposażeni w odpowiednie środki przymusu. 3.4 Dozorowanie systemu przeciwpożarowego na terenie Szpitala - typ zamontowanych central p/poż oraz czynności, które się wykonuje przy ich obsłudze wymagają zatrudnienia 24 h/dobę osoby obsługującej centralę. Szczegóły i obowiązki zawiera Instrukcja postępowania podczas sygnalizowania centrali TELSAP 2100, która stanowi załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.500,00 zł należy wpłacić gotówką w kasie SPZZOZ lub przelewem na konto Zamawiającego 13 8213 0008 2005 0700 8700 0004 z dopiskiem na przelewie -wadium- do dnia 16.12.2011 r godz. 10.00. Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 Ustawy prawo zamówień publicznych. W takiej sytuacji oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć (przed otwarciem ofert) w kasie Zakładu, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadanie koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał lub wykonuje należycie min 2 usługi w zakresie zbliżonym (porównywalnym co do rodzaju) z przedmiotem zamówienia o wartości minimalnej 120.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają pracowników z licencją do ochrony obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz przeszkolonych w zakresie systemu monitoringu przeciwpożarowego. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę min. 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie w zakresie obsługi central przeciwpożarowych oraz dozorowania systemu przeciwpożarowego - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany osób upoważnionych do reprezentacji, b) zmiany harmonogramu pracy posterunków, c) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, d) z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalprzasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja I piętro pok Z123.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja I piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Przasnysz
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Przasnysz" - świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
- Budowa ul. Ks. Jana Twardowskiego w Przasnyszu
- Dostaw art. szewnych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
- Termomodernizacja budynku przy ul. Szosa Ciechanowska 6 A
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.