eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnoPrzebudowa i rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Grzędzickiego 2c, na działce nr 829/2 położonej w Chmielnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Chmielno: Przebudowa i rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Grzędzickiego 2c, na działce nr 829/2 położonej w Chmielnie
Numer ogłoszenia: 417390 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333938 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Grzędzickiego 2c, na działce nr 829/2 położonej w Chmielnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa i rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Grzędzickiego 2c, na działce nr 829/2 położonej w Chmielnie: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa części budynku użytkowanego przez Środowiskowy Dom Samopomocy. Omawiany obiekt zgodnie z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego rozbudowany będzie o część parterową, niepodpiwniczoną z salą wielofunkcyjną, salę rehabilitacyjną, gabinet psychologa zaplecze dla personelu, pomieszczenia porządkowe, sanitariaty dla osób niepełnosprawnych oraz rozbudowę istniejącego przedsionka. W obiekcie zaprojektowano następujące pomieszczenia przeznaczone na potrzeby uczestników zajęć: - toaleta dla personelu, - pomieszczenie porządkowe na środki czystości, - toaleta z prysznicem dla kobiet, - toaleta z prysznicem dla mężczyzn, - szatnia personelu, - sala rehabilitacyjna wyposażona w sprzęt sportowo-rekreacyjny, w której odbywać się będą zajęcia ruchowe, - gabinet psychologa pełniący także funkcję gabinetu pielęgniarki i pokoju wyciszenia, - sala wielofunkcyjna/mała/ do prowadzenia działalności wspierającej i aktywizującej, - sala wielofunkcyjna /duża/ do prowadzenia działalności wspierającej i aktywizującej, a także pełniący funkcję sali ogólnej umożliwiającej spotykanie się uczestników zajęć i ich rodzin, - biuro, - pomieszczenie gospodarczo-treningowe do treningu samoobsługi i zaradności życiowej wyposażonej w pralkę, deskę do prasowania, suszarkę do włosów i inne sprzęty w zależności od rodzaju prowadzonej terapii, - pracownia kulinarna z wydzieloną jadalnią z urządzeniami elektrycznymi i sprzętem gospodarstwa domowego, - przedsionek z szatnią dla uczestników terapii. 2. Ewentualne zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować, jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem /lub inne równoważne o nie gorszych parametrach/. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMBER-PARK Sp. z o.o., Topolowa 12, 83-304 Przodkowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304676,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309653,10

  • Oferta z najniższą ceną: 309653,10 / Oferta z najwyższą ceną: 389000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.