Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Łask: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego tzw. mikrobusa, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim.
Numer ogłoszenia: 417392 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łasku , ul. Południowa 1, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6756800, faks 043 6756809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego tzw. mikrobusa, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany mikrobus winien spełniać następujące wymagania Zamawiającego: - fabrycznie nowy, oryginalny samochód 9-osobowy (razem z kierowcą), - rok produkcji 2009 z homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych, Nadwozie: - Rodzaj nadwozia: nadwozie typu kombi przeszklone, możliwość przewozu 9 osób (z kierowcą) w tym jedno miejsce przystosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, - Wysokość całkowita: max. 2,0 metrów, - Szerokość całkowita: max. 2,25 metra z lusterkami, - Drzwi: drzwi w kabinie kierowcy 2 szt., drzwi przesuwane do przestrzeni pasażerskiej z prawej strony, drzwi tylne dwuskrzydłowe; kąt otwarcia 1800 z blokadą przy 900. Silnik: - Rodzaj: wysokoprężny z turbodoładowaniem, - Pojemność: minimum 1800 cm3, - Moc silnika: nie mniejsza niż 100 KM. Układ napędowy: - Skrzynia biegów: manualna, 5-cio lub 6-cio biegowa, - Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, - Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania: ABS, - układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu: ESP, - zawieszenie tył niezależne, - napęd na przednie koła, Zakres wyposażenia: - Radio: CD MP3 + głośniki, - Poduszka powietrzna: kierowca i pasażer, - Szyby: elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, wszystkie szyby w kabinie pasażerskiej przyciemniane, co najmniej jedna szyba z boku samochodu uchylna w przedziale pasażerskim, - Immobiliser, - Oświetlenie kabiny oraz przedziału pasażerskiego, - Autoalarm, - Trzecie światło STOP, - Fartuchy przeciwbłotne z przodu i z tyłu, - Lusterka: boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane, - Zbiornik paliwa: minimum 80 litrów, - Wykładzina podłogowa przedziału pasażerskiego: antypoślizgowa, łatwo zmywalna, - Tapicerowanie: wykładzina ścian bocznych do wysokości linii okien, - Podsufitka: na całej długości dachu, - Pasy bezpieczeństwa: wszystkie 3-punktowe z regulacją wysokości, - Dodatkowe zabezpieczenie wszystkich drzwi przed otwarciem, - Klimatyzacja manualna, - Pełnowymiarowe koło zapasowe, kołpaki, - Zestaw zimowy opon z felgami, - Apteczka, trójkąt, gaśnica, - Dywaniki gumowe w części przedniej (kierowca + pasażer) Wyposażenie niezbędne do przewozu osób niepełnosprawnych: - Najazdy z bieżnią antypoślizgową do wprowadzania wózka inwalidzkiego do pojazdu, - System mocowania wózka inwalidzkiego za pomocą specjalnych pasów oraz pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku, - Dodatkowy uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach przesuwanych, - Samochód oznakowany symbolem NIEPEŁNOSPRAWNY. Dokumentacja: - Homologacja auta bazowego - osobowego: dostarczana z pojazdem, - Zaświadczenia potwierdzające możliwość przewozu osób niepełnosprawnych w tym osoby na wózku inwalidzkim: dostarczana z pojazdem, - Karta pojazdu: dostarczana z pojazdem, - Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim: dostarczana z pojazdem. Warunki eksploatacji i gwarancji: - Gwarancja mechaniczna (silnik i podzespoły): minimum 24 m-ce bez limitu kilometrów, - Gwarancja na korozję perforacyjną nadwozia: minimum 144 m-ce, - Gwarancja na lakier - minimum 24 m-ce bez limitu kilometrów, - Bezpłatny assistance 12 miesięczny, - Gwarancja akumulator 24 miesiące, - Przeglądy obsługowe co rok przez okres dwóch lat lub co 30.000 km przebiegu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty (aktualny odpis właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz wykaże, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, c) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy), a w przypadku podmiotów zbiorowych, sąd nie orzekł wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy); 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. 3. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz.605 z późn. zm.), zwanego dalej rozporządzeniem, wykonawca winien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łasku
ul. Południowa 1
98-100 Łask.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- dostawa pojazdu typu minibus 8 osobowego
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Jeżów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.