Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Gniezno: DOSTAWY PAPIEROWYCH MATERIAŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH
Numer ogłoszenia: 417398 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY PAPIEROWYCH MATERIAŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy papierowych materiałów czystościowych wg załączonego wykazu do SIWZ. W cenie poszczególnych towarów należy uwzględnić własny transport do magazynu ZOZ Gniezno na adres j.w. Towar zamawiany będzie według potrzeb ilościowo i asortymentowo na podstawie zamówienia. Ilości podane w załączonym zestawieniu są ilościami szacunkowymi. Szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania zamawiającego na w/w asortyment zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie 20%. Skorzystanie z prawa opcji następuje w drodze pisemnego oświadczenia zamawiającego. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33771200-7 - pieluszki dla niemowląt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- .PM. Sp. z o.o., Os. Lecha 122, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162948,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142965,00
Oferta z najniższą ceną: 142965,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144498,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA, Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70880,00
Oferta z najniższą ceną: 70880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74440,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 70 ust - przedmiotem niniejszego postępowania były dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach oraz wartość zamówienia była mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
- Dostawa kriostatu wolnostojącego
- Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.