Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Warszawa: dostawa książek polskojęzycznych i obcojęzycznych dla księgozbioru prowadzonego w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 417450 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa książek polskojęzycznych i obcojęzycznych dla księgozbioru prowadzonego w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek polskojęzycznych i obcojęzycznych dla księgozbioru prowadzonego przez Wydział Informacji o Krajach Pochodzenia, Departamentu Postępowań Uchodźczych, w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa. Przedmiotowa dostawa obejmuje 205 tytułów książek obcojęzycznych w języku angielskim oraz 270 tytułów książek polskich, wydanych w latach 2011-2013,. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z tytułami zamawianych pozycji i ilością egzemplarzy zawierają załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Ogólne wymagania do przedmiotu zamówienia: a) Zamówienie obejmuje książki z następujących dziedzin: literatura naukowa, literatura popularnonaukowa, beletrystyka, poświęcone przede wszystkim zagadnieniom migracyjnym, uchodźczym, kulturowym, społecznym, prawnym, polityki, historii, kulturze głównie regionów Azji, Afryki i Europy. b) Przedmiotem dostawy jest literatura w językach: angielskim i polskim, głównie nowości wydawnicze i wznowienia, według wykazów zawartych w załącznikach Nr 1a i 1b , stanowiących integralną część SIWZ. c) Zamawiający wymaga dostaw książek o właściwych pod względem jakości standardach: - nowych, nie używanych, z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w pkt. d) poniżej; - bez wad i pomyłek wydawcy, a także bez uszkodzeń mechanicznych (nieporwanych, niepomazanych, nieuszkodzonych, kompletnych itd.). d) W przypadku, gdy na rynku niedostępna jest książka nowa, Wykonawca może sprowadzić pozycję używaną. W takim wypadku jest on zobowiązany zgłosić Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia w jakim stanie może nabyć książkę używaną. Zamawiający w terminie do 3 dni od otrzymania propozycji zakupu książki używanej, dokona akceptacji bądź odrzuci propozycję zakupu w zależności od stanu proponowanej książki. e) W przypadku pojawienia się na rynku wydawniczym lub księgarskim nowszego wydania książki w stosunku do wydania wskazanego w szczegółowym wykazie książek, Zamawiający dopuszcza wydanie nowsze. W przypadku proponowania przez Wykonawcę nowszego wydania niż wymagane, należy zamieścić taką informację przy każdej pozycji książki w rubryce numer ISBN, wraz z podaniem nowego numeru ISBN i odpowiednio nowego roku wydania (w rubryce rok wydania). f) W przypadku dostawy książek innych niż w przedmiocie zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo ich zwrotu w ciągu 3 dni od daty dostawy, a Wykonawca jest zobowiązany do dostawy właściwych tytułów w terminie 5 dni od daty zwrotu. g) W przypadku wystąpienia różnic w zakresie ilości dostarczanych książek Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od daty odebrania książek zawiadomić Wykonawcę o wadzie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu brakującej ilości książek w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. h) W przypadku zgłoszenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany jest według wyboru Zamawiającego do wymiany książek na wolne od wad lub do zwrotu zapłaconej za wadliwe książki ceny w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. i) Książki wymienione w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ muszą zostać dostarczone do siedziby Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie, przy ul. Taborowej 33, najpóźniej w terminie do dnia 13 grudnia 2013 roku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) gdy przesunięciu ulegnie termin wydatkowania przeznaczonych na ten cel środków finansowych z Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców b) opóźnienia w otrzymaniu decyzji o uruchomieniu środków z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, pokój nr 61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizacja projektu 6/12/EFU OPTYMALIZACJA DOSTĘPU PRACOWNIKÓW DPU UdSC DO INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców- Program Roczny 2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa książek anglojęzycznych dla księgozbioru prowadzonego w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z tytułami zamawianych pozycji i ilością egzemplarzy zawiera załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa książek polskojęzycznych dla księgozbioru prowadzonego w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z tytułami zamawianych pozycji i ilością egzemplarzy zawiera załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.