Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Łódź: 160/11 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 417546 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 160/11 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego wyszczególnionych asortymentowo i ilościowo w oraz opisanych szczegółowo załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia w podziale na 6 pakietów. Pakiet nr 1 - Odczynniki i materiały eksploatacyjne dla aparatu NANODUCT do oznaczania chlorków w pocie; Pakiet nr 2 - Odczynniki i materiały eksploatacyjne do aparatu MIRANA do oznaczania chlorków w pocie Pakiet nr 3 - Specjalistyczne produkty chemiczne dla potrzeb Pracowni Serologii Pakiet nr 4- Sprzęt jednorazowy i drobny sprzęt laboratoryjny dla potrzeb Pracowni Immunologii Klinicznej, Transplantacyjnej i Genetyki Pakiet nr 5 - Zestawy do izolacji DNA i RNA do automatu typu QI Acube dla Pracowni Immunologii Klinicznej Transplantacyjnej i Genetyki Pakiet nr 6 -Pipety elektroniczne i akcesoria dla Pracowni Immunologii Klinicznej Transplantacyjnej i Genetyki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.69.65.00-0, 24.95.00.00-8, 33.14.10.00-0, 38.43.71.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie Załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/ w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym. 2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym; Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym. 3) zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności 4) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w razie obniżenia stawki podatku VAT automatycznemu obniżeniu ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, a w razie podwyższenia stawki podatku VAT strony mogą zawrzeć aneks mocą którego nastąpi podwyższenie ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa natomiast podwyższona cena brutto od dnia zawarcia aneksu, chyba że strony postanowią inaczej. Brak zgody Zamawiającego na zawarcie aneksu podwyższającego cenę brutto nie upoważnia Wykonawcy do wypowiedzenia umowy ani odstąpienia od umowy. 5) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy zawartego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62
93 - 513 Łódź Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Kancelaria Szpiatala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Odczynniki i materiały eksploatacyjne dla aparatu NANODUCT do oznaczania chlorków w pocie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SS-043 NANODUCT Supply Kit (zestaw kompletny na 6 testów) 60 zestawów Zestaw na 6 testów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Odczynniki i materiały eksploatacyjne do aparatu MIRANA do oznaczania chlorków w pocie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płyn kalibracyjny A 12 op. 2 Płyn kalibracyjny B 12 op. 3 Wodny roztwór K2SO4 12 op. 4 Wkładki włóknikowe 18 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Specjalistyczne produkty chemiczne dla potrzeb Pracowni Serologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do zestalania resztek krwi (opak. po 15 g) 1 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Sprzęt jednorazowy i drobny sprzęt laboratoryjny dla potrzeb Pracowni Immunologii Klinicznej, Transplantacyjnej i Genetyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czasomierze laboratoryjne cyfrowe 20 szt. 2 Pisaki do pisania na szkle cienkie-czarne 12 szt. 3 Pisaki do pisania na szkle cienkie - czerwone 12 szt. 4 Pisaki do pisania na szkle standardowe - czarne 12 szt. 5 Pisaki do pisania na szkle standardowe -zielone 12 szt. 6 Probówki stożkowe z tworzywa ps 10 000 szt. 7 Probówki okrągłodenne z tworzywa ps 10 000 szt. 8 Szalki Petriego z tworzywa 55mm 1 000 szt. 9 Pipety wielomiarowe z tworzywa sztucznego o poj całkowitej. 10 ml 1 000 szt. 10 Pipety wielomiarowe z tworzywa sztucznego o poj.całkowitej 25 ml 1 000 szt. 11 Pojemnik do noszenia próbek 1 szt. 12 Staza automatyczna 5 szt. 13 Termometry elektroniczne 5 szt. 14 pipeta Pasteura z długim kapilarnym wylotem 10 000 szt. 15 pipeta Pasteura z cienkim wylotem do precyzyjnego nakraplania 3 000 szt. 16 pipeta Pasteura o pojemności 1 ml 10 000 szt. 17 Końcówki do automatycznych pipet o poj. do 200ul - żółte 30 000 szt. 18 Końcówki do automatycznych pipet o poj. do 1000ul - niebieskie 10 000szt. 19 Końcówki do automatycznych pipet o poj. do 5000?l - bezbarwne 5 000 szt. 20 torebki z zamknięciem, wymiar: 12cm x 18 cm 2 000 szt. 21 torebki z zamknięciem, wymiar: 15cm x 20 cm 1 000 szt. 22 torebki z zamknięciem, wymiar: 20 cm x 25 cm 1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Zestawy do izolacji DNA i RNA do automatu typu QI Acube dla Pracowni Immunologii Klinicznej Transplantacyjnej i Genetyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy do izolacji DNA metodą kolumienkową 2 000 izolacji 2. Zestawy do izolacji RNA metodą kolumienkową 1 000 izolacji 3. Końcówki do pipetowania w automacie do izolacji DNA/RNA poj. 200 ?l 3 000 szt. 4. Końcówki do pipetowania w automacie do izolacji DNA/RNA poj. 1000 ?l 7 500 szt. 5.Adaptery do izolacji DNA/RNA w automacie 3 000 szt. 6.Zestaw do elektroforezy 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 -Pipety elektroniczne i akcesoria dla Pracowni Immunologii Klinicznej Transplantacyjnej i Genetyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipeta jednokanałowa bez zasilacza do ładowania, zakres objętości 5-100 ml 1 szt. 2. Pipeta jednokanałowa bez zasilacza do ładowania, zakres objętości 20-300 ml 1 szt. 3. Pipeta 8-kanałowa bez zasilacza do ładowania, zakres objętości 5-100 ml 1 szt. 4. Pipeta 8-kanałowa bez zasilacza do ładowania, zakres objętości 50-1200 ml 1 szt 5. Statyw do ładowania na 4 pipety 1 szt. 6. Końcówki do pipet w rakach po 96 szt., zakres objętości 2-200 ml, do PCR, po 10 stelaży 10 op. 7. Końcówki do pipet w rakach po 96 szt., zakres objętości 2-200 ml, po 10 stelaży 10 op. 8. Końcówki do pipet w rakach po 96 szt., zakres objętości 20-300 ml, do PCR, po 10 stelaży 10 op. 9. Końcówki do pipet w rakach po 96 szt., zakres objętości 50-1250 ml, po 10 stelaży 10 op. 10. Statyw typu PCR-Cooler 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.