Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Warszawa: Ewaluacja tematyczna: Mentoring - popularność i skala wykorzystania mentoringu w polskich przedsiębiorstwach, ocena skuteczności tego narzędzia przez przedsiębiorstwa, ścieżki wyboru i edukacji mentorów
Numer ogłoszenia: 417568 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewaluacja tematyczna: Mentoring - popularność i skala wykorzystania mentoringu w polskich przedsiębiorstwach, ocena skuteczności tego narzędzia przez przedsiębiorstwa, ścieżki wyboru i edukacji mentorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część I obejmuje: 1. analizę danych i dokumentów zastanych (desk-research), 2. wywiady pogłębione, 3. warsztaty kreatywne; Część II obejmuje analizę semiotyczną następujących pojęć: mentor/mentoring; lider; przywódca/przywództwo; Część III obejmuje: 1. studia przypadku na poziomie firm realizujących programy mentoringowe, 2. badanie ogólnopolskiej na próbie małych i średnich firm Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla Części I - 1500 zł, Dla Części II - 1000 zł, Dla Części III - 1500 zł, przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: Część I w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje,: a) co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) z pracownikami lub kadrą menadżerską przedsiębiorstw, w ramach których zrealizowano łącznie co najmniej 30 wywiadów IDI; b) co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów kreatywnych, w ramach których przeprowadzono łącznie warsztaty z co najmniej dziesięcioma grupami, liczącymi łącznie co najmniej 100 osób; c) co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie analizy danych i dokumentów zastanych (desk-research) dotyczących problematyki związanej z zarządzaniem kadrami, przy czym usługi a-c mogą być realizowane w ramach tych samych zamówień. Część II w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 40 000 złotych brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi), których przedmiotem było przeprowadzenie analiz semiotycznych o tematyce związanej z gospodarką lub zarządzaniem kadrami. Część III w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje: a) co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi), których przedmiotem było przeprowadzenie badań ilościowych na reprezentatywnych, ogólnokrajowych próbach przedsiębiorstw z sektora MSP; b) co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie ankietowania techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI), w ramach których przeprowadzono łącznie przynajmniej 3000 wywiadów CATI; c) co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) z przedstawicielami kadry menadżerskiej przedsiębiorstw, w ramach których zrealizowano łącznie co najmniej 30 wywiadów IDI; d) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było przeprowadzenie co najmniej pięciu studiów przypadku dotyczących przedsiębiorstw, przy czym usługi a-d mogą być realizowane w ramach tych samych zamówień.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Część I dysponują następującymi osobami, które realizować będą zamówienie: a) Kierownikiem projektu - osobą, która w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert kierowała zespołem badawczym w co najmniej 3 projektach analityczno-badawczych o tematyce związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, z których wartość przynajmniej jednego była nie mniejsza niż 50 000 złotych brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi), b) Moderatorami warsztatów kreatywnych - co najmniej trzema osobami, z których każda w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert: - była moderatorem przynajmniej 10 grup warsztatowych, z których każda składała się z co najmniej 10 osób; - przygotowała scenariusz dla co najmniej 10 warsztatów kreatywnych, z których każdy zawierał wyszczególnione techniki pracy grupowej lub techniki projekcyjne bądź kreacyjne, c) Ekspertem ds. mentoringu - osobą, która: - w ostatnich 5 latach przez upływem terminu składania ofert odpowiadała za przygotowanie lub koordynację co najmniej trzech programów mentoringowych, w których wzięło udział łącznie co najmniej 10 mentorów oraz co najmniej 20 uczniów (mentees); - jest autorem lub współautorem co najmniej 3 artykułów lub publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierających w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac) dotyczących tematyki wykorzystania mentoringu w przedsiębiorstwach lub innego rodzaju organizacjach, d) Ekspertami ds. analizy danych jakościowych - co najmniej dwiema osobami, z których każda w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert: - prowadziła wywiady pogłębione i dokonywały interpretacji danych jakościowych w co najmniej 5 projektach badawczych; - była autorem lub współautorem co najmniej 5 raportów z badań jakościowych Część II dysponują następującymi osobami, które realizować będą zamówienie: a) Kierownikiem projektu - osobą, która: - w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała co najmniej 4 projektami, których przedmiotem było wykonanie analiz semiotycznych, spośród których wartość każdej wyniosła co najmniej 25 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); - jest autorem lub współautorem co najmniej 3 raportów (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego) z dziedziny semiotyki, b) Ekspertem ds. semiotyki - osobą, która: - w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w realizacji co najmniej 3 projektów, których przedmiotem było wykonanie analiz semiotycznych; - jest autorem lub współautorem co najmniej 3 raportów (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego) z dziedziny semiotyki. Część III dysponują następującymi osobami, które realizować będą zamówienie: a) Kierownikiem projektu - osobą, która w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert kierowała zespołem badawczym w co najmniej 3 projektach analityczno-badawczych o tematyce związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, z których wartość przynajmniej jednego była nie mniejsza niż 75 000 złotych brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); b) Ekspertem ds. mentoringu - osobą, która: - w ciągu ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert odpowiadała za przygotowanie lub koordynację co najmniej trzech programów mentoringowych, w których wzięło udział łącznie co najmniej 10 mentorów oraz co najmniej 20 uczniów (mentees); - jest autorem lub współautorem co najmniej 3 artykułów lub publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierających w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac) dotyczących tematyki wykorzystania mentoringu w przedsiębiorstwach lub innego rodzaju organizacjach; c) Ekspertem ds. analizy danych ilościowych - osobą, która w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: - przeprowadziła analizę danych ilościowych w ramach co najmniej 5 projektów badawczych; - była autorem lub współautorem co najmniej 5 raportów z badań ilościowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiana ta może dotyczyć wyłącznie tych jej zapisów, na które bezpośredni wpływ ma zmiana przepisów powszechnie obowiązujących i nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 2) nastąpi spowodowana obiektywnymi czynnikami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego niemożliwość realizacji umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu określoną w zakresie zadań Wykonawcy, zmiana może dotyczyć terminów szczegółowych, jednakże nie może skutkować przesunięciem końcowego terminu realizacji umowy; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PARP, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, pok. 363.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 11:00, miejsce: PARP, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ewaluacja tematyczna: Mentoring - popularność i skala wykorzystania mentoringu w polskich przedsiębiorstwach, ocena skuteczności tego narzędzia przez przedsiębiorstwa, ścieżki wyboru i edukacji mentorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje: 1. analizę danych i dokumentów zastanych (desk-research), 2. wywiady pogłębione, 3. warsztaty kreatywne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00-5, 79.95.20.00-2, 55.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Opis aktualnych trendów w dziedzinie mentoringu - 20
- 3. Zakres analizy danych i dokumentów zastanych - 20
- 4. Metodologia warsztatów kreatywnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ewaluacja tematyczna: Mentoring - popularność i skala wykorzystania mentoringu w polskich przedsiębiorstwach, ocena skuteczności tego narzędzia przez przedsiębiorstwa, ścieżki wyboru i edukacji mentorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje analizę semiotyczną następujących pojęć: mentor/mentoring; lider; przywódca/przywództwo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Adekwatność technik analizy - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ewaluacja tematyczna: Mentoring - popularność i skala wykorzystania mentoringu w polskich przedsiębiorstwach, ocena skuteczności tego narzędzia przez przedsiębiorstwa, ścieżki wyboru i edukacji mentorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia obejmuje: 1. studia przypadku na poziomie firm realizujących programy mentoringowe, 2. badanie ogólnopolskiej na próbie małych i średnich firm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Poprawność kwestionariusza - 60
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie składu tekstu Suplementu 2025 do Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku tej publikacji jako jednotomowych książek oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wyd. FP XIII na pendrive, z dostawą
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozwój infrastruktury kultury Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim"
- Wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-015/2025
- Wykonanie robót remontowych wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach GE300, GE310 i GE311 w Gmachu Elektrotechniki.
- Remont oświetlenia terenu w Leśmierzu
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego usług informatycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie potencjału Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w zakresie tworzenia Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji (LPDI).
- Organizacja konferencji w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Obsługa techniczno-organizacyjna międzynarodowej, prestiżowej uroczystości z okazji uruchomienia 4. edycji Funduszy Norweskich i EOG w Polsce
- Kompleksowe przygotowanie i realizacja imprezy masowej "JACKONALIA 2025".
- Kompleksowa obsługa konferencji i seminariów w Branżowym Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Organizacja międzynarodowej konferencji "Zakopane School of Physics 2025" w Zakopanem w terminie 20-24 maja 2025 r. (DZP.260.5.2025)
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.