eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › przetarg nioegraniczony na wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Racibórz: przetarg nioegraniczony na wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz
Numer ogłoszenia: 417588 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4539600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nioegraniczony na wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz Cena jednostkowa odbioru i transportu odpadów medycznych obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia i jest stała przez cały okres realizacji umowy i obowiązuje również gdy ilość odpadów jest mniejsza 2. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego zobowiązany jest wystawić i przekazać zamawiającemu wraz z fakturą zbiorczą kartę przekazania odpadów za poprzedni miesiąc z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której wykonano unieszkodliwianie z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego kodu, wedle Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji (Dz. U. nr 249, poz. 1673), pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wykonawca dostarczy na własny koszt niezbędną ilość pojemników max do 5 l i worków o odpowiedniej kolorystyce i wymaganiach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. Przy założeniu że maksymalna ilość odpadów w jednym worku nie przekroczy 2,5kg. 4. Zamawiający wymaga , aby świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, składowania i utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - ustawą z dnia 27-04-2001 r o odpadach - ustawa z dnia 27-04-2001r Prawo ochrony środowiska - rozporządzeniem MŚ z dnia 27-09-2001r ws katalogu odpadów - rozporządzeniem Min. Zdrowia z dnia 30-07-2010r ws szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi - rozporządzeniem MŚ z dnia 08-12-2010r w/s wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów 5. W zakres przedmiotu umowy wchodzi odbiór i transport następujących odpadów medycznych:(numeracja podana zgodnie z katalogiem odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. Dz. U. nr 112 z dnia 8 października 2001 poz. 1206) 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt, Szacunkowa ilość odpadów szacunkowa ilość odpadów (do wyceny) rocznie: 18 01 02 - 0,05 Mg 18 01 03* - 0,2 Mg, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednich worków i pojemników na gromadzenie w/w odpadów wymaganych przepisami ustawy. Wykonawca zobowiązany jest również w przypadku wygaśnięcia zezwolenia na zbieranie oraz pozwolenia na unieszkodliwianie odpadów niezwłocznie przedłożyć nowe zezwolenie/pozwolenie osobie odpowiedzialnej za odbiór odpadów medycznych, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis wykonania usługi został określony w załączniku nr 2 (wzór umowy) do niniejszej SIWZ, który Wykonawca zaakceptuje poprzez jego wypełnienie, podpisanie i zobowiąże się w przypadku wyboru jego oferty do podpisania umowy, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 100PLN słownie:sto złotych 00/100 (Formy wnoszenia wadium - zgodnie z art. 45.1 pkt. 6 ustawy ) Wadium należy wnosić na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23-12-2011 r Nazwa i numer konta: Zakład Karny w Raciborzu ul. Józefa von Eichendorffa 14 47-400 Racibórz Konto: NBP O/ Katowice Nr 92 1010 1212 3061 0213 9120 0000 z dopiskiem WADIUM NA USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW MEDYCZNYCH Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w kasie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23-12-2011.r do godziny 09:30. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zamawiający uzna , że termin wpłaty wadium został dotrzymany,jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto zamawiającego. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium w terminie lub wniosą je w niepełnej wysokości albo w innej niż dopuszczalna  formie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złozy stosowne oświadczenia i dokumenty; ocena na podstawie kryterium: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złozy stosowne oświadczenia i dokumenty; ocena na podstawie kryterium: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złozy stosowne oświadczenia i dokumenty; ocena na podstawie kryterium: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złozy stosowne oświadczenia i dokumenty; ocena na podstawie kryterium: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złozy stosowne oświadczenia i dokumenty; ocena na podstawie kryterium: spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243 t.j. z późn.zm.) tj. aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne i zezwolenie na zbieranie odpadów medycznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Raciborzu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.