Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki
nr ref.: 47/dost./2009
Numer ogłoszenia: 417678 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki , ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 47/dost./2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki opisanego w następujących częściach: Część I: Rzutniki multimedialne - w ilości 2 sztuk Część II: Oprogramowanie 1) System Center Operations Manager 2007 (jako zestaw) lub równoważny W skład ww. zestawu wchodzi: UAR-01302 SysCtrOpsMgrSvr 2007R2 OLP NL Gov lub równoważny - w ilości 1sztuki UAS-00875 SysCtrOpsMgrSvrMLEnt 2007R2 OLP NL Gov lub równoważny - w ilości 1 sztuki 2) PGP Desktop Email 9.x - with Bronze Maintenance (Win) lub równoważne - w ilości 2sztuk 3) PGP Desktop Professional 9.x - with Bronze Maintenance (Win) lub równoważne - w ilości 1 sztuki Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu informacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwane dalej Ustawą, oprócz stosownego oświadczenia, Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy). 3. Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 Ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, uwzględniając zmiany wprowadzone Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającym rozporządzenie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1 ust. 1 i 2 ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ): Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - wypełniony w spoósb opisany w SIWZ. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msport.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MINISTERSTWO SPORTU i TURYSTYKI
00-082 WARSZAWA, UL. SENATORSKA 14
Tel./fax: 22 24 43 134, 22 24 43 218
godziny urzędowania: 08:15 - 16:15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w Kancelarii Głównej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: Data: 14/12/2009 Godzina:10:15 Miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 Zamawiąjący nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzutniki multimedialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutniki multimedialne - w ilości 2 sztuk Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Oprogramowanie 1) System Center Operations Manager 2007 (jako zestaw) lub równoważny W skład ww. zestawu wchodzi: UAR-01302 SysCtrOpsMgrSvr 2007R2 OLP NL Gov lub równoważny - w ilości 1sztuki UAS-00875 SysCtrOpsMgrSvrMLEnt 2007R2 OLP NL Gov lub równoważny - w ilości 1 sztuki 2) PGP Desktop Email 9.x - with Bronze Maintenance (Win) lub równoważne - w ilości 2sztuk 3) PGP Desktop Professional 9.x - with Bronze Maintenance (Win) lub równoważne - w ilości 1 sztuki Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu informacji). Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.