eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa samolotów szkolno-treningowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Chełm: Dostawa samolotów szkolno-treningowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
Numer ogłoszenia: 41771 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640359, fax 082 5640359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samolotów szkolno-treningowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samolotów szkolno - treningowych o parametrach technicznych nie gorszych niż: 1) Samolot szkolno-treningowy, dwuosobowy z miejscami obok siebie, posiadający podwójny kpl. sterowania (dla ucznia i instruktora) w układzie klasycznym. 2) Rok produkcji samolotu - nie starszy niż z 1978 roku. 3) Nalot płatowca Total Time do 10 500 H. 4) Silnik o mocy nie mniejszej niż 100 KM dla z resursem pozostałym minimum 1200 H. 5) Śmigło McCauley lub równoważne o niegorszych parametrach. 6) Zużycie paliwa nie większe niż 25 l/H lotu. 7) Samolot z wyposażeniem nie gorszym niż: - radiostacja pokładowa VHF z zakresem częstotliwości 118.000 MHz - 136.975 Mhz oraz intercom wraz z zestawem słuchawek, - transponder z modemem C, - minimalne wyposażenie radionawigacyjne - odbiornik VOR - system monitorowania położenia GPS w czasie rzeczywistym wraz z rejestracją danych i oprogramowaniem naziemnego stanowiska monitorowania w czasie rzeczywistym. 8) Samolot musi posiadać świadectwo eksportowe (w przypadku samolotów importowanych) i pełną dokumentację potwierdzającą historię samolotu. 9) Samolot musi być zarejestrowany w Polskim Rejestrze Statków Powietrznych (należy podać znaki rejestracyjne samolotów) oraz posiadać pełną wymaganą dokumentację umożliwiającą prowadzenie szkolenia w Ośrodku Szkolenia Lotniczego: - Świadectwo zdatności do lotu, - Zezwolenie na użytkowanie radiostacji, - Instrukcję użytkowania w locie, - Instrukcję obsługi technicznej- w pełnej wersji, - Protokół ważenia samolotu, - Protokół niwelacji samolotu, - Książka płatowca, - Książka silnika Wymienione dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim i zatwierdzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Dokumenty oryginalne samolotu i podzespołów w przypadku samolotów importowanych musza być w komplecie. 10) Samolot musi być objęty aktualnym systemem zarządzania ciągłą zdatnością do lotu CAMO (należy podać nazwę i numer certyfikatu jednostki obsługowej). 11) Specyfikacja osiągów nie gorszych niż: - maksymalna prędkość na poziomie morza - 105 kt, - prędkość przelotowa na wysokości 7000 ft przy 75% mocy - 95 kt, - prędkość wznoszenia na poziomie morza - 600 ft/min., - rozbieg samolotu na poziomie morza na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st. C nie dłuższy niż 230 m, - start do wysokości 15 m nie dłuższy niż 430 m, - dobieg samolotu na poziomie morza na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st.C przy mocnym hamowaniu nie dłuższym niż 140 m (klapy 40 st.), - lądowanie z wysokości 15 m na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st.C nie dłuższe niż 335 m (klapy 40 st.), - masa startowa nie mniej niż 725 kg, - masa bagażu nie mniej niż 52 kg, - masa załogi nie mniej niż 154 kg, - zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 85 l Wymagany jest dobry ogólny stan samolotów. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie miejsce (na terenie Polski) oraz termin, w jakim umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie przeglądu technicznego oferowanego samolotu lub samolotów oraz wykonanie lotów próbnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.31.11.00 - Samoloty Kod CPV wg słownika 2008: 34.71.11.00 - Samoloty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę metoda warunku granicznego - spełnia/niespełnia. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty w zakresie jednego zadania nie powoduje odrzucenia jego oferty w zakresie drugiego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Opisy techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt 1.1 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 1) Ppkt.1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - stan techniczny samolotu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie ul. Pocztowa 54 22-100 Chełm Pokój nr 205, cena: 30,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie ul. Pocztowa 54 22-100 Chełm Pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa jednego samolotu szkolno-treningowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Samolot szkolno-treningowy, dwuosobowy z miejscami obok siebie, posiadający podwójny kpl. sterowania (dla ucznia i instruktora) w układzie klasycznym. 2) Rok produkcji samolotu - nie starszy niż z 1978 roku. 3) Nalot płatowca Total Time do 10 500 H. 4) Silnik o mocy nie mniejszej niż 100 KM dla z resursem pozostałym minimum 1200 H. 5) Śmigło McCauley lub równoważne o niegorszych parametrach. 6) Zużycie paliwa nie większe niż 25 l/H lotu. 7) Samolot z wyposażeniem nie gorszym niż: - radiostacja pokładowa VHF z zakresem częstotliwości 118.000 MHz - 136.975 Mhz oraz intercom wraz z zestawem słuchawek, - transponder z modemem C, - minimalne wyposażenie radionawigacyjne - odbiornik VOR - system monitorowania położenia GPS w czasie rzeczywistym wraz z rejestracją danych i oprogramowaniem naziemnego stanowiska monitorowania w czasie rzeczywistym. 8) Samolot musi posiadać świadectwo eksportowe (w przypadku samolotów importowanych) i pełną dokumentację potwierdzającą historię samolotu. 9) Samolot musi być zarejestrowany w Polskim Rejestrze Statków Powietrznych (należy podać znaki rejestracyjne samolotów) oraz posiadać pełną wymaganą dokumentację umożliwiającą prowadzenie szkolenia w Ośrodku Szkolenia Lotniczego: - Świadectwo zdatności do lotu, - Zezwolenie na użytkowanie radiostacji, - Instrukcję użytkowania w locie, - Instrukcję obsługi technicznej- w pełnej wersji, - Protokół ważenia samolotu, - Protokół niwelacji samolotu, - Książka płatowca, - Książka silnika Wymienione dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim i zatwierdzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Dokumenty oryginalne samolotu i podzespołów w przypadku samolotów importowanych musza być w komplecie. 10) Samolot musi być objęty aktualnym systemem zarządzania ciągłą zdatnością do lotu CAMO (należy podać nazwę i numer certyfikatu jednostki obsługowej). 11) Specyfikacja osiągów nie gorszych niż: - maksymalna prędkość na poziomie morza - 105 kt, - prędkość przelotowa na wysokości 7000 ft przy 75% mocy - 95 kt, - prędkość wznoszenia na poziomie morza - 600 ft/min., - rozbieg samolotu na poziomie morza na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st. C nie dłuższy niż 230 m, - start do wysokości 15 m nie dłuższy niż 430 m, - dobieg samolotu na poziomie morza na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st.C przy mocnym hamowaniu nie dłuższym niż 140 m (klapy 40 st.), - lądowanie z wysokości 15 m na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st.C nie dłuższe niż 335 m (klapy 40 st.), - masa startowa nie mniej niż 725 kg, - masa bagażu nie mniej niż 52 kg, - masa załogi nie mniej niż 154 kg, - zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 85 l Wymagany jest dobry ogólny stan samolotów. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie miejsce (na terenie Polski) oraz termin, w jakim umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie przeglądu technicznego oferowanego samolotu lub samolotów oraz wykonanie lotów próbnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.31.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - stan techniczny samolotu - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednego samolotu szkolno-treningowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Samolot szkolno-treningowy, dwuosobowy z miejscami obok siebie, posiadający podwójny kpl. sterowania (dla ucznia i instruktora) w układzie klasycznym. 2) Rok produkcji samolotu - nie starszy niż z 1978 roku. 3) Nalot płatowca Total Time do 10 500 H. 4) Silnik o mocy nie mniejszej niż 100 KM dla z resursem pozostałym minimum 1200 H. 5) Śmigło McCauley lub równoważne o nie gorszych parametrach. 6) Zużycie paliwa nie większe niż 25 l/H lotu. 7) Samolot z wyposażeniem nie gorszym niż: - radiostacja pokładowa VHF z zakresem częstotliwości 118.000 MHz - 136.975 Mhz oraz intercom wraz z zestawem słuchawek, - transponder z modemem C, - minimalne wyposażenie radionawigacyjne - odbiornik VOR - system monitorowania położenia GPS w czasie rzeczywistym wraz z rejestracją danych i oprogramowaniem naziemnego stanowiska monitorowania w czasie rzeczywistym. 8) Samolot musi posiadać świadectwo eksportowe (w przypadku samolotów importowanych) i pełną dokumentację potwierdzającą historię samolotu. 9) Samolot musi być zarejestrowany w Polskim Rejestrze Statków Powietrznych (należy podać znaki rejestracyjne samolotów) oraz posiadać pełną wymaganą dokumentację umożliwiającą prowadzenie szkolenia w Ośrodku Szkolenia Lotniczego: - Świadectwo zdatności do lotu, - Zezwolenie na użytkowanie radiostacji, - Instrukcję użytkowania w locie, - Instrukcję obsługi technicznej- w pełnej wersji, - Protokół ważenia samolotu, - Protokół niwelacji samolotu, - Książka płatowca, - Książka silnika Wymienione dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim i zatwierdzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Dokumenty oryginalne samolotu i podzespołów w przypadku samolotów importowanych muszą być w komplecie. 10) Samolot musi być objęty aktualnym systemem zarządzania ciągłą zdatnością do lotu CAMO (należy podać nazwę i numer certyfikatu jednostki obsługowej). 11) Specyfikacja osiągów nie gorszych niż: - maksymalna prędkość na poziomie morza - 105 kt, - prędkość przelotowa na wysokości 7000 ft przy 75% mocy - 95 kt, - prędkość wznoszenia na poziomie morza - 600 ft/min., - rozbieg samolotu na poziomie morza na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st. C nie dłuższy niż 230 m, - start do wysokości 15 m nie dłuższy niż 430 m, - dobieg samolotu na poziomie morza na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st.C przy mocnym hamowaniu nie dłuższym niż 140 m (klapy 40 st.), - lądowanie z wysokości 15 m na betonowej nawierzchni dla pogody bezwietrznej i temperatury 15 st.C nie dłuższe niż 335 m (klapy 40 st.), - masa startowa nie mniej niż 725 kg, - masa bagażu nie mniej niż 52 kg, - masa załogi nie mniej niż 154 kg, - zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 85 l Wymagany jest dobry ogólny stan samolotów. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie miejsce (na terenie Polski) oraz termin, w jakim umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie przeglądu technicznego oferowanego samolotu lub samolotów oraz wykonanie lotów próbnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.31.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - stan techniczny samolotu - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.