Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Kraków: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych
Numer ogłoszenia: 417750 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 - Kompresy i serwety; Część 2 - Opatrunki; Część 3 - Ubranie chirurgiczne; Część 4 - Zestawy do zabiegów i obłożeń, osłona na mikroskop; Część 5 - Zestaw do obłożeń ginekologicznych; Część 6 - Zestaw do cięcia cesarskiego i porodu naturalnego; Część 7 - Pieluchomajtki, podkłady, opaski, serwetki; Część 8 - Serwety, opaski, przylepiec; Część 9 - Wata bawełniana; Część 10 - Wata celulozowa. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.15-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi: 12.060,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1: 1.400 zł.; Część 2: 1.200 zł.; Część 3: 200 zł.; Część 4: 2.500 zł.; Część 5: 350 zł.; Część 6: 1.800 zł.; Część 7: 1.500 zł.; Część 8: 1.600 zł.; Część 9: 60 zł.; Część 10: 1.450 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Materiały firmowe - w szczególności foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki - potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 3. Oświadczenie, że oferowane w części 3 ubrania chirurgiczne są zgodne z normą EN 13795 1,2,3, natomiast oferowana w części 4 poz. 3 osłona na mikroskop spełnia normę PN-EN 13795-3 wymagania wysokie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 4. Karty techniczne wyrobów, potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego (dotyczy części 1 poz. 1, części 3, część 4, część 6, część 7 poz. 2).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz kalkulacyjny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków odpłatnie (9,84 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy i serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kompresy włókninowe - 250 op.; 2. serweta nieprzemakalna - 700 szt.; 3. serweta nieprzemakalna - 7 000 szt.; 4. serweta operacyjna samoprzylepna - 2 500 szt.; 5. serweta nieprzemakalna i absorpcyjna - 6 000 szt.; 6. serweta nieprzemakalna i absorpcyjna - 5 000 szt.; 7. serweta nieprzemakalna i absorpcyjna - 8 000 szt.; 8. serweta nieprzemakalna i absorpcyjna - 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poliuretanowy, sterylny opatrunek do tracheostomii - 1 200 szt.; 2. Opatrunek stabilizator do mocowania rurek intubacyjnych - 2 000 szt.; 3. Opatrunek silikonowy laryngologiczny - 600 szt.; 4. Opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorbcyjną - 20 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubranie chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie uniwersalne chirurgiczne (bluza+spodnie) - 14 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy do zabiegów i obłożeń, osłona na mikroskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny zestaw do zabiegów brzuszno - kroczowych - 500 szt.; 2. Jednorazowe sterylny zestaw obłożenie uniwersalne - 200 szt.; 3. Sterylna jednorazowa osłona na mikroskop - 300 szt.; 4. Jednorazowe sterylne obłożenie do angiografii - 700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do obłożeń ginekologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do obłożeń ginekologicznych i plastyki krocza - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do cięcia cesarskiego i porodu naturalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy sterylne zestaw do cięcia cesarskiego - 800 szt.; 2. Zestaw do porodu naturalnego - 320 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieluchomajtki, podkłady, opaski, serwetki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki dla dorosłych - 30 000 szt.; 2. Podkład nieprzemakalny - 7 000 szt.; 3. Opaska elastyczna - 700 szt.; 4. Podkład pod gips - 1 500 szt.; 5. Serwetka celulozowa do osuszania rąk po myciu chirurgicznym - 2 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Serwety, opaski, przylepiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. serwety operacyjne - 4 200 op.; 2. opaska wiskozowa dziana - 2 700 szt.; 3. opaska wiskozowa dziana - 10 000 szt.; 4. opaska wiskozowa dziana - 50 000 szt.; 5. opaski gipsowe - 7 000 szt.; 6. przylepiec włókninowy - 2 350 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wata bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wata bawełniana - 300 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wata celulozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wata celulozowa - 10 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa mięsa czerwonego, drobiowego, wędlin i tłuszczy zwierzęcych
- Dostawa warzyw i owoców
- "świadczenie usługi całodobowego dozoru oraz bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w okresie od 01.01. 2025 do dnia 31.12.2025"
- "Świadczenie usług porządkowo-czystościowych w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej (...) i na wydzielonym terenie (...) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa reometru dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.36.2024)
- Szkolenia dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Rodzinnej
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do pomp dwukanałowych, papierów rejestracyjnych, opasek identyfikacyjnych, pojemników na odpady oraz innych wyrobów medycznych
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych oraz wiskoelastyków dla oddziału okulistycznego przy SPZZOZ w Gryficach
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych dla potrzeb Pracowni Endoskopowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Sprzęt jednorazowego użytku III
- Dostawy implantów i materiałów zużywalnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 -12 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.