To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Poznań: Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na wybranych kierunkach
Część 1 - Mediacje i negocjacje
Część 2 - Arteterapia
Część 3 - Gerontologia i opieka nad osobami starszymi
Część 4 - Zarządzanie zasobami ludzkimi
Numer ogłoszenia: 417752 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157611 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na wybranych kierunkach Część 1 - Mediacje i negocjacje Część 2 - Arteterapia Część 3 - Gerontologia i opieka nad osobami starszymi Część 4 - Zarządzanie zasobami ludzkimi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres tematyczny: Mediacje i negocjacje - część 1 a) prawne i organizacyjne aspekty funkcjonowania procedur mediacyjnych: - podstawy prawne zastosowania procedur mediacyjnych w sprawach nieletnich, cywilnych (rodzinne) z elementami wiedzy o mediacji w postępowaniu karnym, - zasady prowadzenia postępowania mediacyjnego, - rola mediatora, jego specyfika, prawa i obowiązki mediatora, - zagadnienia etyki zawodowej mediatorów, - zagadnienia praktyczne związane z organizacją postępowania mediacyjnego, - zasady współpracy z organami wymiaru sprawiedliwości, - prowadzenie dokumentacji, - międzynarodowe standardy postępowania mediacyjnego, b) psychologiczne mechanizmy powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów, wybrane zagadnienia z psychologii społecznej, w szczególności w zakresie: - praktycznego zastosowania wiedzy psychologicznej i mechanizmów powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów, - procedur rozwiązywania konfliktów (min. negocjacje, mediacje, arbitraż, sąd), - stosowania procedur mediacyjnych w Polsce i na świecie (spory zbiorowe, konflikty w społecznościach lokalnych, konflikty sąsiedzkie, rodzinne, spory sądowe), - różnych modeli mediacji: pokrzywdzony-sprawca, c) trening umiejętności mediacyjnych: - prowadzenia wstępnych spotkań ze stronami oraz opanowania wypowiedzi otwierających mediację, - dokonania analizy i diagnozy konfliktu objętego mediacją, - prowadzenia sesji mediacyjnych i spotkań na osobności z uczestnikami postępowania mediacyjnego (opanowania technik mediacyjnych), - komunikowania się z uczestnikami w sposób umożliwiający zrozumienie problemu (aktywne słuchanie, zadawanie pytań), - pomocy w doprowadzeniu do satysfakcjonującej obie strony ugody, - opanowania terminologii umożliwiającej współpracę i wymianę doświadczeń z innymi mediatorami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ. Arteterapia- część 2 a) wprowadzenie do arteterapii, b) elementy psychiatrii, c) elementy psychoterapii, d) elementy psychologii klinicznej, e) elementy pedagogiki twórczości, f) podstawy historii sztuki, g) elementy pediatrii, h) elementy geriatrii, i) malarstwo i grafika - zajęcia warsztatowe, j) intermedia, multimedia, mix media - zajęcia warsztatowe, k) drama - zajęcia warsztatowe, l) rzeźba - zajęcia warsztatowe, m) muzykoterapia - zajęcia warsztatowe, n) choreoterapia - zajęcia warsztatowe, o) biblioterapia - zajęcia warsztatowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. Gerontologia i opieka nad osobami starszymi - część 3 a) wprowadzenie do gerontologii, b) polityka społeczna i zabezpieczenie społeczne wobec osób starszych, c) demografia i epidemiologia, d) podstawy geriatrii, e) gerontopsychologia, f) gerontologia społeczna, g) seksuologia gerontologiczna, h) etyka, i) kardiologia gerontologiczna, j) organizacja opieki zdrowotnej i polityka zdrowotna, k) podstawy pielęgnowania osób starszych, l) podstawy psychogeriatrii, m) podstawy rehabilitacji osób starszych, n) promocja zdrowia seniorów, o) edukacja zdrowotna w opiece nad seniorami, p) geragogika, q) dietetyka gerontologiczna, r) podstawy prawne ochrony zdrowia osób starszych, s) opieka paliatywna nad osobami starszymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ. Zarządzanie zasobami ludzkimi - część 4 a) rynek pracy i polityka społeczna, b) strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, c) projektowanie pracy, d) dobór pracowników, e) wynagradzanie i ocenianie pracowników zatrudnionych w jednostkach samorządu terytorialnego, f) kierowanie zespołem, g) kontroling kadrowy, h) zarządzanie kompetencjami pracowników, i) zarządzanie procesami szkoleniowymi, j) prawo pracy, k) wykorzystanie technologii informatycznych w działaniach HR, l) zarządzanie zmianą, m) zarządzania wynikami, n) kultura organizacyjna, o) psychologia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.4. do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla Części 1, 2, 3, 4. Program i harmonogram realizacji poszczególnych kierunków studiów, przygotuje Wykonawca i przedstawi najpóźniej 2 dni przed dniem podpisania umowy. Ww. program i harmonogram stanowić będą załączniki do umowy. Minimalna liczba godzin przeznaczonych na realizację kierunku - 280. Studia na poszczególnych kierunkach muszą być przeprowadzone dla 25 osób, podczas minimum 16 zjazdów i zaleca się aby nie przekraczały 20 zjazdów. Sposób organizacji zajęć: Studia odbywać się będą w systemie zjazdów dwudniowych, weekendowych (sobota-niedziela). W ramach jednego zjazdu zaleca się maksymalnie 18 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut). Wykonawca zapewni uczestnikom studiów warunki do nauki zgodnie z zasadami BHP. Na potrzeby cateringu organizowanego podczas przerw i po zakończeniu zajęć, Wykonawca zapewni wydzielone i wyposażone w stoły i krzesła pomieszczenie dla min. 25 osób, na terenie obiektu, w którym prowadzone są zajęcia. Osobom uczestniczącym w studiach podyplomowych, Wykonawca po zakończeniu studiów zobowiązuje się do wystawienia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych i zaświadczenia o udziale w projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z niezbędnymi logotypami.. Warunkiem wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie określonych w programie studiów efektów kształcenia oraz złożenie stosownych egzaminów. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Zamawiający przeprowadzi rekrutację i przekaże listę osób do udziału w studiach podyplomowych w terminie 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. Na podstawie listy i przekazanych danych teleadresowych Wykonawca poinformuje wskazanych uczestników o terminie rozpoczęcia studiów i niezbędnych dokumentach uprawniających do podjęcia studiów. Wykonawca zatrudni kierownika studiów oraz prowadzić będzie sprawy organizacyjno - administracyjne związane z prawidłową realizacją usługi edukacyjnej w ramach studiów podyplomowych . Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby każdy uczestnik studiów przez cały okres nauki został objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę co najmniej 5 000 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mediacje i negocjacje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wyższa szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111162,00
Oferta z najniższą ceną: 6470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111162,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Arteterapia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTET MEDYCZNY IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTET MEDYCZNY IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
- Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89500,00
Oferta z najniższą ceną: 89500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.