eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąWymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Nakło nad Notecią: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 417878 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią: Zadanie 1: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej, os Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania). Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 4, os. Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania). Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mrotecka 1 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 38 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego. Zadanie 4: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 3 ul. Mrotecka 1A w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 36 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i parapetów zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego. Zadanie 5: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół w Ślesinie ul. Dworcowa 9. Wymiana obejmuje 10 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz wewnętrznych parapetów drewnianych, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów wewnętrznych PCV, obróbka okien ( bez malowania). Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1/1, 1/2, 1/3, 1/4 oraz 1/5, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach, które stanowią integralną część specyfikacji. Za miejsce wykonania robót budowlanych uważa się: a) Szkoła Podstawowa Nr 4 im. im. Armii Krajowej, os Łokietka 15 w Nakle nad Notecią, b) Gimnazjum Nr 4 os. Łokietka 15 w Nakle nad Notecią, c) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mrotecka 1w Nakle nad Notecią, d) Gimnazjum Nr 3 Mrotecka 1A w Nakle nad Notecią, e) Zespół Szkół w Ślesinie ul. Dworcowa 9,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku- nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli: kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej w zakresie wykonawczym, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę na ubezpieczenie, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane do Wykonawców: 1) Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku). 2) Kosztorys szczegółowy wyliczony na bazie załączonego przedmiaru. 3) Oświadczenie, że Wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego oraz 6 lat na zamontowaną stolarkę okienną, 4) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 5) W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1)jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 2)jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, 3)jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w §5 i będą one miały wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4)jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to wpływ na termin wykonania umowy, 5)jeżeli kadra kierowania budową wymieniona w §10 ust. 1 umowy nie wykonuje powierzonych obowiązków należycie lub którakolwiek z wymienionych osób złożyła rezygnację z pełnienia funkcji lub którakolwiek z wymienionych osób nie może wykonywać funkcji z uwagi na zły stan zdrowia. W przypadku zmiany osoby z kadry kierowania budową muszą być spełnione wymagania określone w SIWZ, 6)na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl-bip zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta i Gminy ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią, pok. nr 21 , II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej, os Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 4, os. Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mrotecka 1 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 38 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 3 ul. Mrotecka 1A w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 36 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i parapetów zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół w Ślesinie ul. Dworcowa 9. Wymiana obejmuje 10 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz wewnętrznych parapetów drewnianych, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów wewnętrznych PCV, obróbka okien ( bez malowania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.