Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Nakło nad Notecią: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 417878 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią: Zadanie 1: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej, os Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania). Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 4, os. Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania). Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mrotecka 1 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 38 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego. Zadanie 4: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 3 ul. Mrotecka 1A w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 36 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i parapetów zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego. Zadanie 5: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół w Ślesinie ul. Dworcowa 9. Wymiana obejmuje 10 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz wewnętrznych parapetów drewnianych, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów wewnętrznych PCV, obróbka okien ( bez malowania). Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1/1, 1/2, 1/3, 1/4 oraz 1/5, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach, które stanowią integralną część specyfikacji. Za miejsce wykonania robót budowlanych uważa się: a) Szkoła Podstawowa Nr 4 im. im. Armii Krajowej, os Łokietka 15 w Nakle nad Notecią, b) Gimnazjum Nr 4 os. Łokietka 15 w Nakle nad Notecią, c) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mrotecka 1w Nakle nad Notecią, d) Gimnazjum Nr 3 Mrotecka 1A w Nakle nad Notecią, e) Zespół Szkół w Ślesinie ul. Dworcowa 9,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku- nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli: kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej w zakresie wykonawczym, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę na ubezpieczenie, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane do Wykonawców: 1) Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku). 2) Kosztorys szczegółowy wyliczony na bazie załączonego przedmiaru. 3) Oświadczenie, że Wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego oraz 6 lat na zamontowaną stolarkę okienną, 4) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 5) W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1)jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 2)jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, 3)jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w §5 i będą one miały wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4)jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to wpływ na termin wykonania umowy, 5)jeżeli kadra kierowania budową wymieniona w §10 ust. 1 umowy nie wykonuje powierzonych obowiązków należycie lub którakolwiek z wymienionych osób złożyła rezygnację z pełnienia funkcji lub którakolwiek z wymienionych osób nie może wykonywać funkcji z uwagi na zły stan zdrowia. W przypadku zmiany osoby z kadry kierowania budową muszą być spełnione wymagania określone w SIWZ, 6)na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl-bip zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta i Gminy ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią, pok. nr 21 , II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Armii Krajowej, os Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 4, os. Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 20 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, obróbka okien (bez malowania)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mrotecka 1 w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 38 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Gimnazjum Nr 3 ul. Mrotecka 1A w Nakle nad Notecią. Wymiana obejmuje 36 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej i parapetów zewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej z PCV, obróbka ościeży, wykonanie i montaż parapetu zewnętrznego blaszanego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach niżej wymienionych budynków oświatowych na terenie Gminy Nakło nad Notecią:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół w Ślesinie ul. Dworcowa 9. Wymiana obejmuje 10 szt. okien. W zakres prac wchodzą demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz wewnętrznych parapetów drewnianych, montaż stolarki okiennej z profilu PCV, wykonanie i montaż parapetów wewnętrznych PCV, obróbka okien ( bez malowania)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.