eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów oraz wykonanie/wydruk materiałów informacyjno - promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Kielce: Wykonanie artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów oraz wykonanie/wydruk materiałów informacyjno - promocyjnych
Numer ogłoszenia: 418014 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196107 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów oraz wykonanie/wydruk materiałów informacyjno - promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów oraz wykonanie/wydruk materiałów informacyjno - promocyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. Część I postępowania obejmuje wykonanie następujących artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów: 1. Wykonanie parasola automatycznego + projekt graficzny - 200 szt. 2. Wykonanie parasolki składanej + projekt graficzny - 150 szt. 3. Wykonanie torby bawełnianej + projekt graficzny - 500 szt. 4. Wykonanie torby papierowej - 1000 szt. 5. Wykonanie notesu z długopisem + projekt graficzny - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w SIWZ, Rozdział II Opis przedmiotu zamówienia. Część II postępowania obejmuje wykonanie/wydruk następujących materiałów informacyjno - promocyjnych: 1. Wykonanie kalendarza książkowego A4 + projekt graficzny - 300 szt. 2. Wykonanie kalendarza trójdzielnego + projekt graficzny - 300 szt. 3. Wydruk papieru firmowego - 20 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w SIWZ, Rozdział II Opis przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Roczny Plan Działań Pomoc Techniczna PO KL na 2012 rok.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GM Gadgets Grzegorz Majewski, ul. Towarowa 20 B, 10-417 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21103,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12667,77

  • Oferta z najniższą ceną: 12667,77 / Oferta z najwyższą ceną: 20888,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie/wydruk materiałów informacyjno - promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUH ELWIRA Dariusz Płaczkiewicz, ul. Szara 14, 00-420 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13366,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10209,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10209,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18430,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.