Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Obryte: Zakup oleju napędowego i etyliny Pb 95 na potrzeby Gminnego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół i Przedszkoli i Urzędu Gminy w Obrytem w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 418054 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte , Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.obryte.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i etyliny Pb 95 na potrzeby Gminnego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół i Przedszkoli i Urzędu Gminy w Obrytem w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie tankowania na stacji paliw Oferenta oleju napędowego i etyliny Pb 95 do zbiorników pojazdów będących własnością lub w użytkowaniu Zamawiającego i kanistrów (GZEASiP - autobusy dowożące dzieci do szkół) i Urząd Gminy w Obrytem Obryte - pojazdy OSP, równiarka drogowa, koparko - ładowarka - ostrówek, agregaty prądotwórcze). 2. Przewidywana całkowita ilość oleju napędowego objętego postępowaniem wynosi około 22.000 litrów, a etyliny PB 95 około 300 litrów z zastrzeżeniem, że ilość zakupu oleju napędowego i etyliny może ulec zmianie, w zależności od potrzeb. 3. Maksymalna odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego znajdującej się w Obrytem (Obryte 185, 07-215 Obryte, pow. pułtuski, woj. mazowieckie) mierzona po najkrótszej, bezpiecznej trasie przejazdu, wyłącznie po drogach utwardzonych, na których nie ma ograniczeń dla ruchu autobusów, pojazdów ciężarowych i maszyn wolnobieżnych - drogowych nie może być większa jak 15 km. 4. Wykonawca gwarantuje oraz bierze całkowitą odpowiedzialność za właściwą jakość dostarczonego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb95 zgodną z obowiązującą Normą Polską. 5. W przypadku udowodnionych zastrzeżeń dotyczących jakości paliwa Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badanie jakości na swój koszt przez upoważnioną do tego celu instytucję, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty za pobrane paliwo. 6. Jeżeli Wykonawca dostarczy paliwo złej jakości niezgodne z obowiązującymi normami co wyrządzi szkodę Zamawiającemu lub doprowadzi do kolizji drogowej, Zamawiający rozwiąże umowę w trybie natychmiastowym i obciąży Wykonawcę uzasadnionymi kosztami za usunięcie szkody. 7. Załata następować będzie w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. Fakturowanie zakupu powyższych towarów oddzielnie dla GZEASiP i oddzielnie dla Urzędu Gminy w Obrytem po każdorazowym tankowaniu. Dane do wystawienia faktur podane zostaną Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę. 8. W przypadku gdy proponowane przez Wykonawcę ceny, znacznie przekraczać będą ceny oferowane przez konkurencyjnych Dostawców, Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od realizacji Umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.20.00 - Benzyna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Ne podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że każdy z nich spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 i 4 oraz, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2, 3 i 4 - poprzez złożenie oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączyć do oferty podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz następujące dokumenty na potwierdzenie, że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o zdolności ekonomicznej i finansowej. 2. Do oferty należy dołączyć świadectwo jakości/atest stwierdzające zgodność oferowanego oleju napędowego i etyliny PB 95 z PN, ponadto Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu świadectwo jakości/atest na każde żądanie Zamawiającego. 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). 5. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do: 1) ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego oraz zakres jego umocowania; 2) oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; 3) pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji, muszą zostać dołączone do oferty przez wszystkich Wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (w tym wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1) oświadczenia podpisane przez poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu przez każdego składającego to oświadczenie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy; 2) oświadczenie podpisane przez wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, że razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy; 3) dokumenty wymienione w ust 1 pkt 1), potwierdzające, że każdy z Wykonawców osobno spełnia warunki udziału w Postępowaniu; 4) dokumenty wymienione w ust 1 pkt 3) potwierdzające, Wykonawcy razem spełniają warunki udziału w Postępowaniu. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 pkt 1): 1) Lit. a), i b) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust 7 pkt 1)1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 7 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Obrytem, Obryte 185, 07-215 Obryte, pow. pułtuski, pok nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Obrytem, Obryte 185, 07-215 Obryte, pow. pułtuski, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Dostawa paliw płynnych
- Bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do zbiorników pojazdów i sprzętu należącego do ekoPionki sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
więcej: Benzyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.