To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Lubin: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 8 im.Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Numer ogłoszenia: 418120 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402232 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie, ul. Parkowa 2, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468346, faks 076 7468346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 8 im.Jana Wyżykowskiego w Lubinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 -Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa -Produkty zwierzęce i podobne -Owoce, warzywa i podobne produkty -Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne - Produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych -Ryby przetworzone i konserwowane - Różne produkty spożywcze Zadanie Nr 2 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie Zadanie nr 4 - Różne produkty spożywcze - wyroby gotowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa -Produkty zwierzęce i podobne -Owoce, warzywa i podobne produkty -Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne - Produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych -Ryby przetworzone i konserwowane - Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY Trajmer Maria, 59-300 Lubin ul. Kazimierza Wielkiego sA, 59-300 LUBIN, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132252,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132252,11
Oferta z najniższą ceną: 132252,11 / Oferta z najwyższą ceną: 132252,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ADAM Sp. z o.o.68-100 Żagań, 68-100 Żagań ul. Nocznickiego 1, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34934,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34934,80
Oferta z najniższą ceną: 34934,80 / Oferta z najwyższą ceną: 34934,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3 Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " MAGNUM " NIEDBAŁA ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " MAGNUM " NIEDBAŁA ANDRZEJ
- FIRMA HANDLOO-USŁUGOWA MAGNUM Niedbała Andrzej, 59-300 Lubin ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11680,00
Oferta z najniższą ceną: 11680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 4 Różne produkty spożywcze - wyroby gotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "STEFAN" ROSIK STEFAN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "STEFAN" ROSIK STEFAN
- ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY STEFAN Stefan Rosik, 59-300 Lubin ul. M.Skłodowskiej Curie 98 A, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10360,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10360,80
Oferta z najniższą ceną: 10360,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10581,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Opr.dok.proj.dla zad.-Rozbud. ul. Małomickiej w Lubinie na odc.od ul. Zielonogórskiej do skrz.z ul. Kusocińskiego z przeb. wlotu do dr.woj. nr 333 z inf. tow., w tym bud. sieci wod. i sieci kan. san.
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1234D w miejscowości Gorzyca w zakresie budowy peronu autobusowego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 375 ul. Tulipanowej w Oborze.
- Opr. dok.proj.dla zad.-Budowa dr.gminnej od skrzyż.z ul.Małomicką do skrzyż.z dr.kraj.nr 36 przez skrzyż.z dr.powiat.nr 1231D ul.Księginicka w Lubinie z infr.tow.,w tym bud.sieci wod.i sieci kan.san.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa nabiału
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowania poczęstunku dla uczestników projektów wykonywane do 30.11.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.