Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Łódź: Roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 418128 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 20 11, faks 042 631 20 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową II piętra budynku Rektoratu PŁ przy ul. Ks. I. Skorupki 6/8 w Łodzi polegające na: wzmocnieniu elementów stropowych i dachowych II piętra;malowaniu ścian, biegów oraz stolarki wraz z oknami na II piętra klatki schodowej; wykonaniu instalacji sygnalizacji p. pożarowej; wykonaniu instalacji oddymiania;wymianie instalacji elektrycznej na II piętrze klatki schodowej; wykonaniu robót elektrycznych; wykonaniu logicznej sieci komputerowej; wykonaniu instalacji oddymiania małej klatki schodowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" TORBUD " PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARCIN WUDARSKI
jakie przetargi wygrała firma
" TORBUD " PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARCIN WUDARSKI
- TORBUD Przedsiębiorwstwo Budowlane, ul. Torowa 12, 93-327 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123181,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150281,22
Oferta z najniższą ceną: 150281,22 / Oferta z najwyższą ceną: 150281,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie Zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Pzp z uwagi na: 1) Konieczność wykonania niezbędnych robót budowlanych dodatkowych w budynku Rektoratu Politechniki Łódzkiej w Łodzi, których wykonania nie przewidziano w Umowie nr AZP/13/ATR/2010 z dnia 12 lipca 2010 r. dot. Przebudowy II piętra budynku Rektoratu Politechniki Łódzkiej, po przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu ograniczonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp) z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 07.223.1655 z późn. zm.), 2) Konieczność wykonania robót dodatkowych potwierdzonych protokołami konieczności, podpisanych przez Zamawiającego, 3) Uzasadnienie wykonania robót: Budowlanych: 1. Po rozebraniu podłóg na stropie drewnianym nad I piętrem w pomieszczeniach II - go piętra oraz podsufitek drewnianych otrzcinowanych i otynkowanych od spodu konstrukcji więźby dachowej, stwierdzono liczne zniszczenia biologiczne elementów konstrukcji drewnianych. Wcześniej nie było to możliwe do stwierdzenia, ze względu na użytkowanie pomieszczeń i brak dostępu celem wykonania odkrywek. 2. Konieczność wykonania malowania klatki schodowej i wykonania robót towarzyszących podyktowane zostało wykonaniem dodatkowych robót elektrycznych (wymiana instalacji). Elektrycznych: 1. Treść SIWZ zawierała wykonanie instalacji pożaru tylko w pomieszczeniach biurowych na II piętrze. Zalecenia rzeczoznawcy p.poż. rozszerzają zakres wykonania instalacji p.poż. na pozostałe pomieszczenia II p. i na pomieszczenia strychu. 2. Po dokonaniu odkrywek okazało się, że wielkość klapy oddymiającej musi być większa niż została określona w treści SIWZ. Spowodowało to zmianę sposobu otwierania klapy i konieczność wymiany centralki alarmowej na większą. 3. Wymiana instalacji elektrycznej małej klatki schodowej wyniknęła z konieczności doprowadzenia kabla zasilającego i przewodów logicznej sieci komputerowej z piwnicy, podtynkowo ze względu na spełnienie warunków ochrony p.poż. Naruszenie klatki schodowej instalacją p.poż. wymusiło całkowitą wymianę instalacji elektrycznej. 4. Konieczność zmiany instalacji II piętra spowodowana była: - zmianą ułożenia przewodów elektrycznych, ze względu na konieczność ominięcia elementów zabytkowych, - zamianą gniazd komputerowych 1 - fazowych na gniazda typu DATA oraz ułożeniem kabla telefonicznego zakończonego skrzynką BOIX ( uporządkowanie instalacji telefonicznej na klatce ) - zalecenie Centrum Komputerowego i Działu Eksploatacji Politechniki Łódzkiej. 5. Zgodnie z zaleceniem Centrum Komputerowego Politechniki Łódzkiej wystąpiła konieczność ułożenie kabla UTP do zasilania komputera w archiwum - piwnica. Zmiana typu patcz panela. Zakup patch cord. 6. Po wykonaniu odkrywek przez Wykonawcę oraz zgodnie z zaleceniami po kontroli budynku przez mgr inż. Zbigniewa Kędzierskiego - st. spec. ds. ochrony p.poż i sytuacji kryzysowych wystąpiła konieczność wykonania instalacji oddymiania małej klatki schodowej, która to nie była ujęta w treści SIWZ. 4) Wykonanie robót dodatkowych umożliwi wykonanie zamówienia podstawowego o którym mowa w pkt 1) tj. Umowy nr AZP/13/ATR/2010 z dnia 12 lipca 2010 r.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.