To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 41813 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21054
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, krajowy numer identyfikacyjny
31049100000, ul.
ul. Strażacka
8,
47100
Strzelce Opolskie, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 613 480, faks
774 613 480, e-mail
dps.strzelceopolskie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps.strzelceop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.717.ZP.136.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części: I część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. II część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Część I - Węgiel orzech gat. I - w ilości 190t - Załącznik nr 2 (dostawa do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2) Parametry: - typ 31.1 lub 31.2 lub 32.1 - granulacja węgla 40-120mm, - wartość opałowa powyżej 29.000kJ/kg - zawartość popiołu do 7% - zawartość siarki do 0,8% - wilgotność mniejsza niż 6% Część II: węgiel kamienny eko-groszek płukany w ilości 150t - Załącznik nr 3 (dostawa do DPS Filia Leśnica ul. Szpitalna 20) Parametry: - wartość opałowa powyżej 26 000kJ/kg - granulacja węgla 5-25 mm - niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie spalania) - zawartość siarki do 0,6%, - zawartość popiołu do 7,0%, - wilgotność mniejsza niż 10%, - typ 31.1 lub 31.2 lub 32.1 - zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4mm). 3.1 Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami dla części I: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2 ( samochodami o dowolnym tonażu ) w ilości odpowiednio podanej w załączniku nr 2 w dniach roboczych (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7 00 -14 00 na zasadach: a) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą, b) palacz zmianowy obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia (wyrywkowe sprawdzenie ilości i pobieranie próbek do jakości opału), c) węgiel składowany jest w piwnicy- kotłowni zamawiającego, d) wykonawca zapewnia dobrą jakość opału, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału, dojazd i koszt ważenia do niezależnego punktu wagowego na koszt wykonawcy, f) DPS posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw - zgodnie z parametrami określonymi w pkt. 3 SIWZ poprzez: zażądanie od Wykonawcy badań przeprowadzonych przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, bądź oddać próbkę do badań przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, g) DPS ma prawo do weryfikacji badań przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3 f , dostarczonych przez Wykonawcę - przy czym próbka ta do badań przeprowadzanych na zlecenie Wykonawcy, jak i DPS - pobierana będzie z dostawy przy obecności obu stron lub wyznaczonych przedstawicieli, h) każde z badań węgla gat. I wykonywane jest na koszt wykonawcy, i) w przypadku, gdy badania o których mowa pkt. f i g potwierdzą , iż dostawa została dokonana z naruszeniem postanowień pkt. 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wg wyboru DPS: i. 1 zabrać z piwnicy kotłowni dokonaną dostawę obarczoną wadą i dostarczyć właściwą dostawę o takiej samej ilości, spełniająca wymogi określone w pkt. 3 SIWZ lub i. 2 obniżyć cenę tej części dostawy, w której wadę wykryto o 20% oferowanej ceny. j) dostarczenie certyfikatów na adres DPS nie później niż w ciągu 7 dni po każdej dostawie opału, k) fakturowanie odbywać się będzie po każdorazowej dostawie, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. m)Dom Pomocy Społecznej jest wymieniony w katalogu zwolnień z podatku akcyzowego - jako podmiot wymieniony wprost w art. 6 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej. 3.2. Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami dla części II: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Leśnicy, ul. Szpitalna 20 ( samochodami o tonażu nie przekraczającym 8t bez przyczep i naczep) w ilości odpowiednio podanej w załączniku nr 3 w dniach roboczych (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7 00 -14 00 na zasadach: a) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, b) palacz zmianowy obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia (wyrywkowe sprawdzenie ilości i pobieranie próbek do jakości opału), c) węgiel składowany jest w piwnicy - kotłowni zamawiającego, d) wykonawca zapewnia dobrą jakość opału, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału, dojazd i koszt ważenia do niezależnego punktu wagowego na koszt wykonawcy, f) DPS posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw - zgodnie z parametrami określonymi w pkt. 3 SIWZ poprzez: zażądanie od Wykonawcy badań przeprowadzonych przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, bądź oddać próbkę do badań przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, g) DPS ma prawo do weryfikacji badań przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3 f , dostarczonych przez Wykonawcę - przy czym próbka ta do badań przeprowadzanych na zlecenie Wykonawcy, jak i DPS - pobierana będzie z dostawy przy obecności obu stron lub wyznaczonych przedstawicieli, h) każde z badań eko-groszku wykonywane jest na koszt wykonawcy, i) w przypadku, gdy badania o których mowa pkt. f i g potwierdzą , iż dostawa została dokonana z naruszeniem postanowień pkt. 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wg wyboru DPS: i. 1 zabrać z piwnicy kotłowni dokonaną dostawę obarczoną wadą i dostarczyć właściwą dostawę o takiej samej ilości, spełniająca wymogi określone w pkt. 3 SIWZ lub i. 2 obniżyć cenę tej części dostawy, w której wadę wykryto o 20% oferowanej ceny. j) dostarczenie certyfikatów na adres DPS nie później niż w ciągu 7 dni po każdej dostawie opału, k) fakturowanie odbywać się będzie po każdorazowej dostawie, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. m)Dom Pomocy Społecznej jest wymieniony w katalogu zwolnień z podatku akcyzowego - jako podmiot wymieniony wprost w art. 6 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09111000-0
Dodatkowe kody CPV:
24311800-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT104500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 100257,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT84750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82840,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Usługa serwisowa i nadzór autorski nad systemami informatycznymi - MEDICOM SYSTEM i SIMPLE
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- "Pielęgnacja 34 szt. drzew w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich".
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.