Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Regimin: Numer sprawy: 13/13. Nazwa zadania: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ.
OKOŁO 200M
ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU
KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO
Numer ogłoszenia: 418150 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie , Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 13/13. Nazwa zadania: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA (część I) ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE PN 10 DN90mm p łącznej długości L=237,5 mb. Zaprojektowany wodociąg należy włączyć do istniejącej sieci PVC 110mm montując trójnik zel. koł. DN 100/80/100 oraz zasuwę żel. koł. DN 80mm. Za zasuwą DN 80 należy zamontować trójnik żel. koł DN 80/80/80 oraz zasuwę DN 80, odcinającą hydrant podziemny DN 80mm.(zamontowany na poboczu drogi). Na trasie zaprojektowanego rurociągu należy zamontować hydranty nadziemne DN 80 mm z zasuwami odcinającymi - szt. 2. Łącznie 3 hydranty. Wodociąg zaprojektowany jest wzdłuż pasa drogowego (droga gminna oraz droga wewnętrzna) i przewiduje się wymianę gruntu na całej długości wraz z zagęszczeniem warstwami. Rurociąg należy ułożyć na 15 cm podsypce z piasku. Wcinka będzie wykonywana w pasie drogi powiatowej - chodnik. Zaprojektowana sieć wodociągowa przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie. (część II) ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO Budowa przyłącza wodociągowego z rur PE HD 100 SDR 17 DN 50,40 i 32 mm PN 10 o łącznej długości 64,5 mb z włączeniem do istniejącej sieci z rur PVC DN 90mm. W miejscu włączenia zaprojektowana jest nawiertka DN90/50mm, a do poszczególnych lokali projektuje się odgałęzienia, montując trójnik z zasuwami odcinającymi. Trzpienie zasuw należy wprowadzić do powierzchni terenu i zamontować skrzynki domowe. W poszczególnych lokalach zaprojektowany jest zestaw wodomierzowy oraz zawór czerpalny stalowy ocynkowany DN 15mm. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 42.13.11.60-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1 i 2) w wysokości: 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych Wadium (zadanie 1): 1 500 zł słownie: tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 2): 500 zł słownie: pięćset złotych W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium. Jeżeli na dwa zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu. Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia. 2) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu albo 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. Zaprojektowana sieć wodociągowa (Zadanie 1) przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (część I) ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE PN 10 DN90mm p łącznej długości L=237,5 mb. Zaprojektowany wodociąg należy włączyć do istniejącej sieci PVC 110mm montując trójnik zel. koł. DN 100/80/100 oraz zasuwę żel. koł. DN 80mm. Za zasuwą DN 80 należy zamontować trójnik żel. koł DN 80/80/80 oraz zasuwę DN 80, odcinającą hydrant podziemny DN 80mm.(zamontowany na poboczu drogi). Na trasie zaprojektowanego rurociągu należy zamontować hydranty nadziemne DN 80 mm z zasuwami odcinającymi - szt. 2. Łącznie 3 hydranty. Wodociąg zaprojektowany jest wzdłuż pasa drogowego (droga gminna oraz droga wewnętrzna) i przewiduje się wymianę gruntu na całej długości wraz z zagęszczeniem warstwami. Rurociąg należy ułożyć na 15 cm podsypce z piasku. Wcinka będzie wykonywana w pasie drogi powiatowej - chodnik. Zaprojektowana sieć wodociągowa przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 42.13.11.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (część II) ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO Budowa przyłącza wodociągowego z rur PE HD 100 SDR 17 DN 50,40 i 32 mm PN 10 o łącznej długości 64,5 mb z włączeniem do istniejącej sieci z rur PVC DN 90mm. W miejscu włączenia zaprojektowana jest nawiertka DN90/50mm, a do poszczególnych lokali projektuje się odgałęzienia, montując trójnik z zasuwami odcinającymi. Trzpienie zasuw należy wprowadzić do powierzchni terenu i zamontować skrzynki domowe. W poszczególnych lokalach zaprojektowany jest zestaw wodomierzowy oraz zawór czerpalny stalowy ocynkowany DN 15mm. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 42.13.11.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
więcej: Hydranty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.