Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania, nr postępowania ZP-19/10/2012
Numer ogłoszenia: 418226 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania, nr postępowania ZP-19/10/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Dyski wewnętrzne - 4 szt. Urządzenie przenośne nr 1 - tablet - 2 szt. Monitor komputerowy 24 cale - 1 szt. Zestaw komputerowy nr 1 - 4 szt. Router bezprzewodowy - 5 szt. Komputer przenośny nr 1 - 1 szt. Komputer przenośny nr 2 -1 szt. Komputer przenośny nr 3 - 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 1 - 3 szt. Komputer przenośny nr 4 - 1 szt. Drukarka laserowa nr 1 - 1 szt. Zestaw komputerowy nr 2 - 1 szt. Komputer przenośny nr 5 - 3 szt. Projektor multimedialny nr 1 - 2 szt. Klawiatura i mysz bezprzewodowa - 6 szt. Zestaw komputerowy nr 3 - 3 szt. Monitor komputerowy 27 cale - 1 szt. ZADANIE NR 2 - DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO Aparat fotograficzny nr 1 z obiektywem - 1 szt. Zestaw lamp studyjnych - 3 szt. Akcesoria fotograficzne (głowica, statyw, nadajnik i odbiornik) - po 2 szt. Aparat fotograficzny nr 2 - 2 szt. obiektyw do aparatu fotograficznego - 2 szt. Aparat fotograficzny nr 3 - 2 szt. Kamera HD nr 1 - 2 szt. Kamera HD nr 2 - 5 szt. Obiektyw do aparatu fotograficznego nr 2 - 1 szt ZADANIE NR 3 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Przenośny zestaw graficzny nr 1 -2 szt. Przenośny zestaw graficzny nr 2 -1 szt. Komputer nr 1 - 1 szt Urządzenie przenośne nr 1 - 1 szt ZADANIE NR 4 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA System ochrony antywirusowej - 350 licencji. MS Office 2010 Standard MOLP EDU - 3 licencje Photoshop Extended CS6v13Win EU Eng EDU - 1 licencja (do umowy nr 4400223035) Adobe Production Premium CS 6 EUE Win EDU - 8 licencji (do umowy nr 4400223035) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ. Powyższy formularz, oraz formularz cenowy (zał. Nr 1 do formularza oferty) stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby była możliwa ich identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być dołączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. Instrukcje użytkowania muszą być sporządzone w j. polskim. Oferowany sprzęt musi zgodny z normami ISO 9001, 14001,lub równoważnymi, oznakowany znakiem CE, monitory winny mieć certyfikat TCO. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde z zadań odrębnie, bądź na wszystkie zadania łącznie. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt winien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. Nr 2 do SIWZ), lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien za żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. Wszelkie nazwy własne wskazane przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ określają klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i nie mogą być w żaden sposób traktowane jako rekomendacja ich nabycia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 48.30.00.00-1, 38.65.10.00-3, 38.65.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia,oraz wykazania, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ramach jednej umowy co najmniej 1 zamówienie obejmujące: dla zadania 1 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 75.000,00 zł brutto. dla zadania 2 - dostawę sprzętu fotograficznego na kwotę min. 34.000,00 PLN brutto dla zadania nr 3 dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 25.000,00 zł brutto. dla zadania nr 4 dostawę oprogramowania na kwotę min. 27.000,00 zł brutto. Ocena spełniania tych warunków dokonana będzie na podstawie przedstawionych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowo-cenowy, Formularz cenowy, Oświadczenie z zakresu art 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na zastąpieniu sprzętu komputerowego objętego umową odpowiednikiem o nie gorszej jakości w przypadku: zaprzestania wytwarzania sprzętu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny nie wyższej niż cena sprzętu objętego umową, przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego pod warunkiem zaproponowania ceny nie wyższej niż cena sprzętu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4 50-156 Wrocław, pok. 217 - II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza, pok. 107 - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyski wewnętrzne - 4 szt. Urządzenie przenośne nr 1 - tablet - 2 szt. Monitor komputerowy 24 - 1 szt. Zestaw komputerowy nr 1 - 4 szt. Router bezprzewodowy - 5 szt. Komputer przenośny nr 1 - 1 szt. Komputer przenośny nr 2 -1 szt. Komputer przenośny nr 3 - 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 1 - 3 szt. Komputer przenośny nr 4 - 1 szt. Drukarka laserowa nr 1 - 1 szt. Zestaw komputerowy nr 2 - 1 szt. Komputer przenośny nr 5 - 3 szt. Projektor multimedialny nr 1 - 2 szt. Klawiatura i mysz bezprzewodowa - 6 szt. Zestaw komputerowy nr 3 - 3 szt. Monitor komputerowy 27 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny nr 1 z obiektywem - 1 szt. Zestaw lamp studyjnych - 3 szt. Akcesoria fotograficzne (głowica, statyw, nadajnik i odbiornik) - po 2 szt. Aparat fotograficzny nr 2 - 2 szt. Obiektyw do aparatu fotograficznego - 2 szt. Aparat fotograficzny nr 3 - 2 szt. Kamera HD nr 1 - 2 szt. Kamera HD nr 2 - 5 szt. Obiektyw do aparatu fotograficznego nr 2 - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny zestaw graficzny nr 1 -2 szt. Przenośny zestaw graficzny nr 2 -1 szt. Komputer nr 1 - 1 szt Urządzenie przenośne nr 1 - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ochrony antywirusowej - 350 licencji. MS Office 2010 Standard MOLP EDU - 3 licencje Photoshop Extended CS6v13Win EU Eng EDU - 1 licencja (do umowy nr 4400223035) Adobe Production Premium CS 6 EUE Win EDU - 8 licencji (do umowy nr 4400223035).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
- Dostawa elementów sieci bezprzewodowej i dysków twardych dla Miasta Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.