Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Warszawa: dostawa materiałów papierniczych do drukarek i urządzeń kserograficznych do siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 04.01.2010 r., do 31.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 418286 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów papierniczych do drukarek i urządzeń kserograficznych do siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 04.01.2010 r., do 31.12.2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywne dostawy materiałów papierniczych do drukarek i urządzeń kserograficznych, które określone zostały w załączniku nr 1A do s.i.w.z..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1500.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - 2 dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek o wartości brutto min. 50 tys. każda..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów 2. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2): a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (z treści wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, wymagane warunki, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2) mogą spełniać łącznie. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (wystawione w terminach, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia, sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek wyk., w term. 5 dni: w siedzibie zam. pok. nr 19, pon.-piąt. godz. 12- 14 po dok. przelewu należnej opłaty na nr konta zam. 25 1030 1508 0000 0005 5088 2019 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Bema 70 pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.