Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Warszawa: Zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 418318 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na następujące części: a) Część I - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektów położonych w Warszawie; b) Część II - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Wiśle; c) Część III - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej; d) Część IV - Specjalistyczne środki czystości - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ tj. do Warszawy i Rudy Tarnowskiej; e) Część V - Środki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ tj. na Mierzei Helskiej, do Rudy Tarnowskiej, Wisły i Warszawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Miejsce dostawy - dostarczanie środków czystości odbywało się będzie sukcesywnie do obiektów położonych na Mierzei Helskiej, w Warszawie, Wiśle i Rudzie Tarnowskiej zgodnie z opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.83.12.50-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości minimum: a) dla części I - 400.000,00 zł brutto oraz przynajmniej jednej z nich na kwotę min. 150.000,00 zł brutto; b) dla części II - 30.000,00 zł brutto; c) dla części III - 20.000,00 zł brutto; d) dla części IV - 40.000,00 zł brutto; e) dla części V - 40.000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) Wzory wszystkich wyrobów składanych jako równoważne w części I, II, III (do produktów, w których została określona nazwa); b) Charakterystykę wyrobów, opisy lub katalogi z opisem w części IV, V dla produktów składanych jako równoważne; c) Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego w części IV, V dla produktów składanych jako równoważne; d) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymagania jakościowe i zdrowotne; e) Oświadczenie Wykonawcy o zabezpieczeniu serwisu i prawidłowego działania używanych dozowników
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SIWZ); 3. formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ); 4. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena jakości oferowanych wyrobów - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy, b) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, c) zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w stosunku do Załącznika nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że nie przekroczy 20% wartości brutto umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-6, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.83.12.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Wiśle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.83.12.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena jakości oferowanych wyrobów - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.83.12.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena jakości oferowanych wyrobów - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczne środki czystości - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ tj. do Warszawy i Rudy Tarnowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.83.12.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena jakości oferowanych wyrobów - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ tj. na Mierzei Helskiej, do Rudy Tarnowskiej, Wisły i Warszawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.83.12.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- Dostawa środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w 2025 roku
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w IV kwartale 2024 r.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
więcej: Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.