Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Tarnobrzeg: Dostawa wraz z montażem ścianek aranżacyjnych aluminiowych z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego, dostawa pomieszczeń kontenerowych, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu kotłowni.
Numer ogłoszenia: 418322 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem ścianek aranżacyjnych aluminiowych z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego, dostawa pomieszczeń kontenerowych, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu kotłowni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Dostawa wraz z montażem ścianek aranżacyjnych aluminiowych z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego. Opis: Wydzielenie ściankami aranżacyjnymi aluminiowymi z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego 36 pomieszczeń w budynku Inkubatora Przemysłowo-Technologicznego w Tarnobrzegu. Dodatkowo dostawa i montaż drzwi ze szkła bezpiecznego do zamykania powstałych boksów. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarach oraz rysunkach. Dokumenty te zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa pomieszczeń kontenerowych Opis: Dostawa pomieszczeń kontenerowych: 3 kontenery biurowe + 1 kontener sanitarny do środkowej hali przemysłowej, która nie ma takiego wyposażenia Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1: Opis: Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu kotłowni Opis: Dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu dwóch kotłowni Hali Przemysłowej i jednej kotłowni Inkubatora technologicznego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego, wyposażonych w kotły De Dietrich Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.24.10-6, 44.11.23.10-4, 45.42.11.52-4, 45.21.34.00-7, 30.12.12.00-5, 48.92.10.00-0, 42.16.40.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza i doświadczenie (Dotyczy wyłącznie zadania częściowego nr 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Dla zadania częściowego nr 1: Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jednego zamówienia w zakres którego wchodziła dostawa i montaż ścianek aranżacyjnych, wartość tego zakresu powinna wynosić minimum 500.000 PLN brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadań częściowych nr: 2,3,4 do oferty należy dołączyć: Opisy oferowanych produktów potwierdzające spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wypełniona zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami wzorów umów, które zostały przedstawione w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.grontmij.pl/zamowienia/Pages/Zam%C3%B3wieniapubliczne.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grontmij Polska Sp. z o.o. oddział w Rzeszowie ul. Lubelska 29, 35-233 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn: Tarnobrzeski Park Przemysłowo - Technologiczny w ramach działania 1.3 Wspieranie Innowacji współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem ścianek aranżacyjnych aluminiowych z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie ściankami aranżacyjnymi aluminiowymi z wypełnieniem z płyty meblowej i szkła bezpiecznego 36 pomieszczeń w budynku Inkubatora Przemysłowo-Technologicznego w Tarnobrzegu. Dodatkowo dostawa i montaż drzwi ze szkła bezpiecznego do zamykania powstałych boksów. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarach oraz rysunkach. Dokumenty te zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.24.10-6, 44.11.23.10-4, 45.42.11.52-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomieszczeń kontenerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomieszczeń kontenerowych: 3 kontenery biurowe + 1 kontener sanitarny do środkowej hali przemysłowej, która nie ma takiego wyposażenia Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.34.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu kotłowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją systemu do monitoringu dwóch kotłowni Hali Przemysłowej i jednej kotłowni Inkubatora technologicznego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego, wyposażonych w kotły De Dietrich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- "Administrowanie nieruchomościami, utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów nad Jeziorem Tarnobrzeskim"
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU NR 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MIASTO PRZEMYŚL - TWORZYMY WARUNKI DO WYSOKIEJ JAKOŚCI NAUCZANIA PRZEDSZKOLNEGO"
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku przedszkola przy ul. Buskiej 7 w Nowym Korczynie"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.