Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Poznań: BOF.II-3324/02/08
Numer ogłoszenia: 41832 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475320, fax 061 8517562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF.II-3324/02/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: Wpływ uzyskanej dotacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I i III ZPORR na lata 2004 - 2006 na wzrost wydatków inwestycyjnych w gminach w województwie wielkopolskim. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Głównym celem badania jest dokonanie oceny szacunkowej w ramach Priorytetu I i III ZPORR (komponentu regionalnego) na lata 2004 - 2006 i uzyskanie pogłębionej wiedzy na temat wpływu dotacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wzrost wydatków inwestycyjnych w gminach w województwie wielkopolskim. Praktyka pokazuje, iż wiele inwestycji gminnych, choć potrzebnych nie jest realizowanych ze względu na kłopoty finansowe jednostek. Widoczne jest to szczególnie w gminach (biednych), o niskich dochodach własnych. Brak reakcji na to zjawisko może jeszcze bardziej pogłębić dysproporcje między rozwiniętymi regionami województwa a regionami biednymi. Ewaluacja powinna zwłaszcza zidentyfikować i ocenić: średnio- i długoterminowe potrzeby; cele, które powinny zostać osiągnięte; oczekiwane rezultaty; kwantyfikowane wartości wskaźników; spójność strategii; wspólnotową wartość dodaną; zakres, w jakim zostały uwzględnione priorytety Wspólnoty; monitoring i zarządzanie finansowe. W wyniku ewaluacji ex-post zostaną wskazane konieczne zmiany w finansowaniu tego typu działań mające na celu poprawę jakości, skuteczności i spójności pomocy z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności oraz strategii i realizacji kolejnego programu operacyjnego WRPO. Ewaluacja powinna jednocześnie uwzględniać cel zrównoważonego rozwoju oraz odnośne prawodawstwo wspólnotowe dotyczące oddziaływania na środowisko. Ewaluator ma za zadanie odpowiedzieć na następujące kluczowe pytania ewaluacyjne: Czy w Priorytetach I i III ZPORR (komponentu regionalnego) na lata 2004 - 2006 trafnie zidentyfikowano najważniejsze problemy, dysproporcje rozwojowe i potencjały poszczególnych gmin? Czy zachowano odpowiednie do zdiagnozowanego stanu proporcje pomiędzy priorytetami/interwencjami promującymi wzrost gospodarczy a tymi dotyczącymi spójności społecznej i trwałości? Czy zidentyfikowano właściwe wskaźniki dla poszczególnych celów, które rzeczywiście mierzą ich realizację? Jakie było - w kategoriach ilościowych - oddziaływanie inwestycji w ramach Priorytetów I i III ZPORR na lata 2004 - 2006 na wzrost wydatków w gminach województwa wielkopolskiego? Czy system realizacji Priorytetów I i III ZPORR na lata 2004 - 2006 zaprojektowano w sposób umożliwiający jego realizację i osiągnięcie zdefiniowanych celów? Czy zachowano zasadę dodatkowości Funduszy Unijnych do funduszy z budżetu państwa?
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz informacje o ich doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Powyższe wykazy muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, ul. Strzelecka 49, 61-846 Poznań, Biuro Obsługi Funduszy - pok. 07 (II piętro budynku Victoria Center).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu ul. Strzelecka 49, 61-846 Poznań, Biuro Obsługi Funduszy - pok. 07 (II piętro budynku Victoria Center).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie finansowane jest ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach Priorytetu 4 - Pomoc Techniczna ZPORR 2004-2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.